Onko teillä lyhyempi työpäivä kiirastorstaina?
Kysyn nyt teiltä, joilla on normaalisti arkipäivisin töitä, eikä pyhäpäivinä ollenkaan. Onko teillä kiirastorstai aivan tavallinen työpäivä vai lyhyempi?
Kommentit (12)
Taitaa olla pankkitoimiala ainoa, jolla kiirastorstai - ja uudenvuoden aatto - ovat lyhyitä päiviä. Siis virallisesti. Mutta kyllä suurten pyhien edellä pyrkii ainakin avainhenkilöillä olemaan iltapäivä niin hirveää palaveriputkea, että ei taideta enää lounaan jälkeen nähdä. Esimerkiksi juhannuksen aaton aattona.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 12:17"]
Taitaa olla pankkitoimiala ainoa, jolla kiirastorstai - ja uudenvuoden aatto - ovat lyhyitä päiviä. Siis virallisesti. Mutta kyllä suurten pyhien edellä pyrkii ainakin avainhenkilöillä olemaan iltapäivä niin hirveää palaveriputkea, että ei taideta enää lounaan jälkeen nähdä. Esimerkiksi juhannuksen aaton aattona.
[/quote]
Ovat lyhyitä päiviä myös vakuutusalalla.
Tavallista pidempi. Olen pph ja pitäähän hoitolasten vanhempien ehtiä kauppaan ennen kuin poimivat nuppunsa hoidosta.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 12:26"]
Tavallista pidempi. Olen pph ja pitäähän hoitolasten vanhempien ehtiä kauppaan ennen kuin poimivat nuppunsa hoidosta.
[/quote]
Ammatinvalintakysymys! Älä itke siellä!
[/quote]
Sama täällä.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 12:27"]
[/quote]
En itkekään, vastasin kysymykseen. Vastaa sinäkin!
[/quote]
Tavallinen päivä julkishallinnossa. Meillä ei ole käytössä lyhyempiä päiviä koskaan.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 12:34"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 12:27"]
[/quote]
En itkekään, vastasin kysymykseen. Vastaa sinäkin!
[/quote]
[/quote]
Niin mä vastasinkin.
t: 2, joka hakee aina suorinta tietä oman lapsensa hoidosta (paitsi päiväuniaikaan)
Ihan kuin itse haluan.