Tapailumies on odottanut seksiä kärsivällisesti, nyt vinkkejä ekaan kertaan
Olen tapaillut miestä pari kuukautta ja kerroin jo alussa hänelle, että en ole kipeän eron vuoksi valmis seksiin vielä. Hänelle asia oli ok ja on kohdellut mua todella kärsivällisesti ja kauniisti. Nyt olen valmis seksiin ja haluan että odotus on ollut sen arvoista hänelle. Vinkkejä kuinka tehdä eka kerrasta täydellistä molemmille? Olo on kuin teinillä.
Kommentit (31)
Mies ansaitsee Buddha palkinnon kärsivällisyydestä.
Täydellistä teet siitä hänelle siten, että osoitat olevasi aivan kiimainen. Ja juuri hänen vuokseen. Osoitat seksin edetessä teoilla ja sanoilla, että mikään ei voisi sillä hetkellä olla parempaa kuin se, mitä on hänen kanssaan. Kehu häntä ja hänen osiaan ;) Asennot ja muut tekniset puolet ovat toisarvoisia.
Teette jotain ihanaa yhdessä. Lämmitä sauna tai täytä kylpyamme, siellä mukava aloitella koskettelemalla toista. Juotte ehkä lasit hyvää viiniä, tai mistä kukin tykkää. Siitä sitten mukava siirtyä sängyn puolelle. Tekniikka ei ole tärkeintä, vaan se että olet halukas, ja viestit miehelle että haluat häntä.
En ole harrastanut seksiä pitkään aikaan, mua oikeasti jännittää! Haluan miestä todella paljon, varsinkin koska hän on ollut niin herrasmies. Tällaisiakin miehiä on olemassa! Exän jälkeen tuntuu uskomattomalta.
Älkää naurako, mutta haluaisin, että hän näkee ja tuntee, kuinka paljon häntä haluan ja kuinka naiseksi ja viehättäväksi hän on saanut mut itseni tuntemaan. Suomalaiset miehet voi olla niin ihania.
Ap
Varaudu, että homma on hyvin nopeasti ohi, jos mies on odottanut noin kauan. Kolmannella kerralla menee jo paremmin, kun on oppinut jo tuntemaan toisen sängyssä. Rennosti vaan ja osoita haluavasi miestä.
Eiköhän se kelpaa ihan hyvin, vaikkei olisikaan 'täydellistä' (mitä tuo nyt sitten tarkoittaakaan). Jos kerran on molemmin puolin vetoa, ja kaveri kuulostaa kaikin puolin fiksulta, niin itse en lähtisi suotta sen enempää suunnittelemaan mitään ihme kuvioita tai muutenkaan stressaamaan, kyllä se siitä lähtee sujumaan kun alkuun pääsette. Pitäkää toisianne hyvänä! <3
No ei kannata vielä paukkuja ladata ekaan kertaan.
Ihania kommentteja, kiitos!
Kylpyammeidea on hyvä. Menen varmaan ihan sekaisin ja syön miehen. Hän ei tiedä vielä mitä on tulossa, lauantaina näemme.
Ap
Aiotteko pistää paljaalla? Tykkäätkö / osaatko suuseksiä?
Muista se kondoomi tyttö hyvä. Ties mitä salaisuuksia paljastuu vielä tuostakin miehestä.
Kyllä ekallakin kerralla voi yllättyä positiivisesti. Luulin miestäni ujoksi ja epävarmaksi mutta kaikkea muuta, olikin todella loistava sängyssä, ja kestävä. Ei mitään huomautettavaa muutakuin positiivisesti:)
Vierailija kirjoitti:
Mies ansaitsee Buddha palkinnon kärsivällisyydestä.
Siis selvyyden vuoksi, tässä oli kai kyseessä pari kuukautta, ei pari vuotta.
No, viiniä tietenkin ensin vähän kitusiin niin kyllä siinä rentoutuu kivasti :) Näin minä olen tehnyt ja teen vieläkin, siinä alkaa mahla virtaan kunnolla , sitten vaan suutelemaan ja hieromaan paikkoja ja aa että, kyllä on ihanaa :D
Älä odota täydellisyyttä, petyt kun ei menekkään "suunnitelmien mukaan". Minäkin "suunnittelin" kaiken alusta loppuun, mutta sinä päivänä sattuikin puolukkapäivät. Eli ole vain aloitteellinen, jottei mene muuten suorittamiseksi ja pettymykseksi.
Hoh hoijaa, no kaikkea sitä aikuiset ihmiset täällä kyselee! Tarraa miestä munasta kiinni ja kysy vienosti ,mikäs se täällä on ?! Siitä se kyllä lähtee, aivan varmasti! !
Muistan itse, kun jännitin ensimmäistä seksikertaa tutun ja turvallisen aviomieheni kanssa synnytyksen jälkeen, kyllä oli olo kuin ekalla kerralla.
Olet kuitenkin saanut paljon hyviä neuvoja, eivät ne asennot ja muut ole tärkeitä, vaan se tunnelma ja sanattomat viestit. Jos meinaa vallan liikaa alkaa jännittää, kerro se miehelle ja ota ehkä muutama lasillinen. Hyvin se menee!
Kylpyamme, mitä ihmettä? Yritätkö vietellä naisen? Laittaudu nätiksi, mutta ei tyrkyksi. Tyylikäs ehostus ja naiselliset vaatteet - hame tai mekko ja korkokengät. Sukkanauhat tai stayupit yleensä saavat miehet hulluiksi. Ole ystävällinen ja mukava. Katsele silmiin ja koskettele ohimennen. Parempi jos mies joutuu kokemaan tätä ja katselemaan sinua nättinä tunnin tai pari. Illallinen ravintolassa ja leffa sopivat härnäämiseen oikein hyvin.
Miksi seksin pitäisi ekalla kerralla olla täydellistä? Vastahan te opettelette tuntemaan toisianne.