Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako sinkku yksityiseltä puolelta hedelmöityshoitoja?

Vierailija
04.03.2013 |

Olen yli 30v nainen jonka unelma olisi perhe johon mieskin kuuluisi.

Mies vain ei halua lasta "vielä" vaan "sitten joskus". Sama asia häiden kanssa. Hän kosi minua reilu vuosi sitten, mutta yrittäessäni aloittaa keskustelua häistä hän sulkeutuu täysin. Häätkin kuuluvat ilmeisesti sarjaan "sitten joskus".

Minulla alkaa tulla ikää lisää ja sen mukana ahdistuneisuus miehen saamattomuuteen kasvaa. Hän ei ymmärrä etten voi odottaa ikuisuuksia. Biologinenkello tikittää ja mahdollisuuteni saada lasta hupenevat vuosi vuodelta.

Olen tullut päätökseen, että hankin lapsen yksin jos se jää ainoaksi vaihtoehdokseni. Tästä syystä haluaisinkin kuulla teiltä antavatko yksityiset lapsettomuusklinikat hoitoja sinkkuäideille? Jo tämä tieto toisi minulle hieman mielenrauhaa. Yhdenillanjuttuja, muumimuki miehiä on turha edes ehdotella koska taustani takia tarvitsisin lapsettomuushoitoja jopa mieheni kanssa kun hänelle vain se "sitten joskus" aika tulisi.

Katkeroituisin loppuelämäkseni jos jäisin mieheni odotuttamisen takia lapsettomaksi. Hän riistäisi minulta ainoan mahdollisuuteni tulla äidiksi. Eroaisimme ja hän todennäköisesti hankkisi perheenlisäystä uuden puolison kanssa. Niin syvää vihaa ja petosta en halua kokea.

Olen nyt jo tilanteesta melko rikki

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna saat hedelmöityshoitoja. JOs ajattelit hakea hoitoja asuessasi tuon nykyisen kanssa niin ehkä olisi parasta siirtää kirjat muualle varmuuden vuoksi. Avoliitto saattaa olla este. Ainakin avioliitto on, ellei miehellä ole todettu alentunutta hedelmöityskykyä (azospeermia tms.)

Vierailija
2/2 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Suuri paino lähti harteilta! 

Miehen selän takana salaa en hoitoihin lähde vaan eroaisin ennen sitä. Samassa vastauksessa selvisi myös että periaatteessa olisin lapsettomuus asian kanssa enemmän miehen vallan alla jos olisimme ehtineet jo avioon joten parempi näin.

Asioista täytyy vielä ehdottomasti yrittää keskustella miehen kanssa, mutta tämä helpotti jo asiaa kun en tunne oloani nurkkaan ahdistetulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla