Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka hullu hankkii lapsia yli 45vuotiaan miehen kanssa

Vierailija
04.03.2013 |

vaikka itse olisi paljon nuorempi kun voi tulla kehari lapsi.Lapset tehdään sen vuoksi nuorempien miesten kanssa,koska niiden sperma on puhtaampaa.Ties mitä mongoloideja(anteeksi) voisi syntyä vanhan miehen kanssa.Itse seukkaan itseäni nuoremman miehen kanssa ja olen 42v.Ja eka yhteinen lapsi tulossa.Miehen ikä 29v.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ikä ei sulle ainakaan ole tuonut viisautta:(

Vierailija
2/16 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No outo olet, kun sun munasolut on paska kamaa ja se kehari voi teille tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tule.Mitä helvettiä se sull kuuluu jos ap on onnellinen ja saa lapsen rakastamansa miehen kanssa joka on häntä nuorempi.Aika monen eronneen naisen toinen mies on usein nuorempi.Tuntuu että olet kade mulle,kyllä sain nuorena kaksi lasta alle 25-vuotiaana ja mut jätettiin nuoremman takia.Nyt on aika kun erosta aikaa jo kymmenen vuotta saada uusi lapsi.Olen ammiltani juristi ja mieheni myös.

Vierailija
4/16 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on harvinaisen ohuet tiedot biologiasta. Kyllä noin typerä äiti on pahempi lapselle kuin 45-vuotia isä.

Vierailija
5/16 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 17:54"]

No ei tule.Mitä helvettiä se sull kuuluu jos ap on onnellinen ja saa lapsen rakastamansa miehen kanssa joka on häntä nuorempi.Aika monen eronneen naisen toinen mies on usein nuorempi.Tuntuu että olet kade mulle,kyllä sain nuorena kaksi lasta alle 25-vuotiaana ja mut jätettiin nuoremman takia.Nyt on aika kun erosta aikaa jo kymmenen vuotta saada uusi lapsi.Olen ammiltani juristi ja mieheni myös.

[/quote]

Sä mikään juristi ole, vaan tavallinen persjalkanen matalasti koulutettu Av-muija...

Jaa mistä mä sen tiedän? No se paistaa noista Sun kirjoitusvirheistä.;)

Vierailija
6/16 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

42-vuotiaiden naisten vauvoista joka kuudeskymmenes on mongoloidi. Että silleestin.

Vierailija
7/16 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se kehitysvammaisuusriski ole nimenomaan äidin vanhuudessa eikä suinkaan isän. Sitäpaitsi 45-vuotias on lähinnä vasta keski-ikäinen, mies parhaassa iässään. Sen sijaan on tosi outoa, että joku 29-vuotias mies viitsisi katsoa itseään 13 vuotta vanhempaa luuskaa, ellei mies itse ole jotenkin päästään vialla tai jotenkin muuten vähän omituinen tai siipeilijä tai etsi jotain äitihahmoa itselleen. Miten sitten suu pannaan, kun mies huomaa itse ollessaan 45-vuotias, että hänen muijansa on jo rupsahtanut liki kuusikymppinen? Taitaa mennä vaimo vaihtoon.

Vierailija
8/16 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ap on saletisti alle 30, provoilija! Kukaan 42-vuotias ei käytä sanaa seukkaa (teinisana), muutenkin kirjoitustyyli on jotain ihan muuta kuin oppineen juristin.

Vierailija
9/16 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinno! 0nneksi sinä oot nuori, älykäs ja muutenkin ihan epäkehari geeninen, niin sulle tulee taatusti maailman viisain lapsi!

Vierailija
10/16 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliäsenny o? Rakas se on kuitenkin noin vanhalle, jos muuta ei saa!

Vierailija
11/16 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama jos nainen alkaa pakolla vääntää lapsia yli nelikymppisenä, ne on nää mummoäidit, hah!

Vierailija
12/16 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seukata sana on teinisana.........tuli mulle ihan uutena.Kiitos vain.Käytän tätä sanaa ihan normaalissa arjessa kuten muitakin sanoja eli mulla on varmaan sitten aika nuorekas kielenkäyttö.Mutta teini en ole.Ja kyllä olen lakia lukenut.t.ap

Vierailija
13/16 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

42-vuotiaiden naisten vauvoista joka kuudeskymmenes on mongoloidi. Että silleestin.

tilastollinen fakta!

Vierailija
14/16 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Mä ihmettelen, kuka hullu hankkii lapsia alle 35-vuotiaan miehen kanssa. Nehän on ihan lapsia vielä. Koko ajan hinkuvat baariin ja kavereiden kaa, eivätkä malta olla kotona.

Vierailija
15/16 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 21:45"]

Siis seukata sana on teinisana.........tuli mulle ihan uutena.Kiitos vain.Käytän tätä sanaa ihan normaalissa arjessa kuten muitakin sanoja eli mulla on varmaan sitten aika nuorekas kielenkäyttö.Mutta teini en ole.Ja kyllä olen lakia lukenut.t.ap

[/quote]

Joo, lakia olet varmaankin lukenut siitä haastehakemuksesta joka sun postilaatikkoon kolahti joku aika sitten :D

Typerä provo

Vierailija
16/16 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 21:45"]

[/quote]

Entäs tuo pisteiden ja pilkkujen käyttö? Niitähän sä juristina et ole näytä hallitsevan ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme