Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka päästä yli salasuhteesta?

Vierailija
03.03.2013 |

Olen toivottoman ihastunut, ehkä jopa rakastunut, ystävääni. Meillä synkkaa, luotamme toisiimme, meillä on samanlaiset arvot ja haaveet elämässä. Olemme päätyneet sänkyyn muutamia kertoja. Seksi on ollut samanaikaisesti hellää ja intohimoista, hapuilevaa ja yllättävää, tasapuolista ja kunnioittavaa. Taivaallista.

Ongelmana kuitenkin on, että miehellä on jo tyttöystävä - enkä se ole minä. Olemme useasti puhuneet, ettei tilanne voi jatkua näin, mutta silti - joskus usean kuukauden tauon jälkeenkin - huomaamme heräävämme samasta sängystä toisiamme syleillen.

Ymmärrän, että tämä on väärin. Tiedän, että tämän on loputtava. Haluan häntä kuitenkin enemmän kuin ketään tässä maailmassa. Pelkään, etten löydä koskaan ketään toista yhtä ihanaa.

Onko kukaan muu ollut vastaavassa tilanteessa? Miten tästä voi päästä yli?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun pitäisi puhua sen miehen kanssa vakavasti. Olette ilmeisesti aikaisemminkin yrittäneet, mutta luulen, ettet ole ollut aivan rehellinen itsellesi. Olin itse vastaavassa tilanteessa vuosi sitten ja "lopetimme" suhteen varmaan 5 kertaa ennen kuin se loppui. Tee sille miehelle selväksi, miten paljon siitä välität. Mitä hävittävää sulla on? Joko oot onneton toinen nainen siihen asti, kunnes sillä miehellä on munaa laittaa piste hommalle (näin kävi mulle) tai voit tunnustaa tunteesi ja saada ehkä pahasti turpaan, jos miehellä ei ole vastaavia tunteita sua kohtaan. Tässä on suuri riski, että sun sydän särkyy ennemmin tai myöhemmin, mutta ehkä se on parempi kuin riuduttaa itseään epätietoisuudessa päivästä toiseen. Mulle se oli ainakin uskomattoman kuluttavaa henkisesti.

Yritä jaksaa ja pidä puolesi!

Vierailija
2/8 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko mies valmis jättämään tyttöystävänsä? Jos ei, niin voiko teillä kahdella olla tulevaisuutta?

En itse osaa antaa mitään neuvoja, koska olen vielä pahemmassa tilanteessa, varattuna rakastunut varattuun. Yritetty on päästää irti toisistamme, moneenkin kertaan, mutta tunteet eivät vaan katoa mihinkään. Onko tässä elämäni rakkaus? Olenko valmis jättämään sen takia perheeni? Mihin tämä kaikki johtaa? En tiedä.

Oispa elämä helpompaa. Vaan ei se aina ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään voi, yhtään millään. Samantyyppinen tilanne täälläkin, huoh...

Vierailija
4/8 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kakkonen, tunnen sun tuskan.

ap

Vierailija
5/8 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa se on. Melkein vuoden olen yrittänyt päästä eroon, mutta tunteet ovat liian voimakkaat. :(

Vierailija
6/8 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa tilanteessa, jossa kumpikin naimisissa ja nyt asumme yhdessä. Ei siitä välttämättä tarvitse päästä yli. Minun kohdallani kaikki päättyi näin.

Vierailija
7/8 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 23:11"]

Olin samassa tilanteessa, jossa kumpikin naimisissa ja nyt asumme yhdessä. Ei siitä välttämättä tarvitse päästä yli. Minun kohdallani kaikki päättyi näin.

[/quote]

Ihanaa kuulla, että joskus näinkin! Miten kauan sääditte ennen kuin uskalsitte tehdä ratkaisun? Tuntuuko, että voitte luottaa toisiinne täysin, vaikka suhteenne alkoi pettämisestä?

-ap

Vierailija
8/8 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne täällä. Uskomattoman vaikeaa! Ystäväni mukaan minun täytyisi unohtaa mies, koska hänen mielestään toiset miehistä ovat ns. pettäjäluonteita eli jos he pettävät kerran, pettävät he jossain vaiheessa uudestaankin. En halua uskoa.