Kuvaile täydellinen seksuaalinen tilanne
Kuvaile seksuaalinen tilanne, jonka jonka haluaisit oikeasti tapahtuvan - tai joka on oikeasti tapahtunut. Ei siis pelkkä fantasia, vaan tapahtumasarja, jolla haluaisit saada seksuaalista nautintoa. Missä se tapahtuu? Keitä siihen kuuluu?
Kerro myös oletko mies vai nainen, minkä ikäinen olet ja jos olet suhteessa, minkälaisessa.
Oma toiveeni:
Odotan hotellihuoneessa hermostuneena. Oveen koputetaan. Ovisilmästä näen naisen, jonka silmät on peitetty naamiais-naamarilla. Laitan naamarin kasvoilleni ja kiinnitän sen tiukasti. Avaan oven ja päästän naisen sisään. Jännityksestä huolimatta erektioni alkaa tuntua housuja vasten. Katselen kun nainen riisuutuu ja huomaan tyytyväisenä, että naisen vartalo vastaa hänen lähettämää kaunista kuvaansa.
Sidon naisen kädet vyölläni hänen selkänsä taakse. Tartun häntä hiuksista ja pakotan polvilleen lattialle. Avaan housuni ja työnnän jäykistyneen penikseni hänen kurkkuunsa. Kuola valuu rinnoille.
Painan naisen posken lattiaan ja läimäytän ylös työntyviä pakaroita. Istun hänen naamalleen ja survon kivekseni hänen suuhunsa. Hieron hänen rintojaan, nipistelen nännejä ja työnnän sormen hänen pyllyynsä. Näen, että kiima valuu pillusta reisille.
Nain häntä monessa asennossa. Penikseni uppoaa joka reikään ja märkään pilluun mahtuu monta sormea yhtäaikaa. Naisen hikinen vartalo vavahtele orgasmien tahdissa.
Lopulta pumppaan kuuman lastini syvälle naisen suuhun. Hän nielee sen hengästyneenä.
Puemme päällemme. Nainen lähtee enkä näe häntä enää koskaan. Olemme mutta emme tiedä toisistamme mitään.
- mies, 33v., pitkässä parisuhteessa, tuntematon.tuttavuus@gmail.com
Kommentit (3)
Ap:n toive todistaa sen jo ennenkin tiedossa olleen asian, miehet ovat Marsista ja naiset Venuksesta. Ap koki varmaankin kertomansa kovinkin kiihottavana ja sykähdyttävänä, mutta minä naisena en saanut siitä mitään kiksejä. Ei siis väliä, onko vain fantasia vai todellinen tapahtuma.
En halua, että minua vedetään hiuksista. En myöskään tykkää niellä spermaa. Suuseksi kyllä on kivaa, mutta en halua, että mitään SURVOTAAN suuhuni. Olen mieluummin tässä asiassa ns. suorittava osapuoli.
Itseasiassa nro 2:n meininki miellytti enemmän.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 18:19"]
Itseasiassa nro 2:n meininki miellytti enemmän.
[/quote]
Oletko koskaan itse toiminut näin? Siis sanonut miehelle suoraan, haluavasi panna häntä. Jos kyllä kuinka usein ja miten tilanteet ovat päättyneet? Jos et, miksi et?
Mää kysysin naiselta, että haluaisiko hän panna kanssani. Nainen sanoisi, että ehdottomasti. Sit mentäsiin paneen.