Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mulla on aina pahantuulinen mies?

Vierailija
06.03.2019 |

Enkö mä ansaitse kivaa miestä? Lapsikin alkaa inhoamaan sitä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa selvittää ,miksi hän on aina pahantuulinen. Ei varmaan muu auta.

Ja sunhan ei ole pakko kiukkupussia katsella.

Vierailija
2/23 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy löytyy sulla peilistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa selvittää ,miksi hän on aina pahantuulinen. Ei varmaan muu auta.

Ja sunhan ei ole pakko kiukkupussia katsella.

Joo, no kai se inhoaa työtään ja elämäänsä.

Vierailija
4/23 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän teitä on kaksi. Ja kohta kolmaskin.

Vierailija
5/23 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli vuosia pahantuulinen, kunnes selvisi, että hän oli vuosia salannut erittäin vakavaa asiaa, jota yritti kaikin keinoin piilotella. Melkein eli kaksoiselämää. Sitten minulle selvisi, että hän kärsii peräsuolen laskeumasta. Sain sen selville, kun se meni niin pahaksi, että suoli laskeutui ulos lahkeesta suoraan matolle.

Vierailija
6/23 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaus on 90% syynä miehen pahantuulisuuteen.

Vierailija
7/23 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille pillua tai jätä se sika.

Vierailija
8/23 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole antanut tarpeeksi. Tai se pettää sua.

Vierailija
9/23 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas ihmeellistä. Aina pahantuulinen? Vaikka itse olet sellainen aina aurinkoinen ja hymyileväinen päivänsäde.

Vierailija
10/23 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota... Antaisiko itse keksimäsi nimimerkki Ammattivalittaja mitään vihjettä siitä, miksi mies(kin) on aina huonolla tuulella...  :)

Vierailija
11/23 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota suihin loppuun asti, ilman vastapalveluksia hymyn ja ja nielaisun kera. Toista säännöllisesti. Tulet hämmästymään miehen hyväntuulisuutta.

Ei ole rakettitiedettä.

Vierailija
12/23 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa olisi, jos sinun juttujesi kanssa pitäisi elää.

Vierailija
13/23 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä kuuorsaat niin paljo ettei se saa nukuttua.

Vierailija
14/23 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä onni että eilen teit sen suunnitelmasi loppuelämääsi varten. Itsenäisenä naisena ilman miestä kohti onnea ja vapautta. Nyt vaan suunnitelmaan toteuttamaan ja paperit kokkikouluun vetämään!

Vierailija
15/23 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut syy minussa vaan töissä.

Vierailija
16/23 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä onni että eilen teit sen suunnitelmasi loppuelämääsi varten. Itsenäisenä naisena ilman miestä kohti onnea ja vapautta. Nyt vaan suunnitelmaan toteuttamaan ja paperit kokkikouluun vetämään!

Mites tää eilinen suunnitelma etenee? Kokiksiko meinaat ryhtyä vai valitset sittenkin jonkun muun fyysisen ammatin?

Vierailija
17/23 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sulla on taipumus valita itsellesi pahantuulisia miehiä. Eikös se edellinen ollut ainakin yhtä paha, jollei pahempi?

18/23 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkö mä ansaitse kivaa miestä? Lapsikin alkaa inhoamaan sitä.

Voi olla että olet trolli mutta menköön, on hieman aikaa kulutettavana...

Lyhykäisyydessään, maailmankaikkeus ei ole "yhtä mukavaa miestä/naista/apinaa" velkaa kenellekkään. Tuntuu siltä että tällaisia "ansaitsen sitä-ja-tätä", "missä on minun...", "kyllä minulle kelpaa vain..." asenteita pulpahtaa nykyään esille aika useastikin eri keskusteluissa, muuallakin kuin täällä mammafoorumilla. Nettitrollit ja lääkityksensä unohtaneet vaeltavat tietysti foorumeilla jättäen jälkeensä mitä kummallisempia aivoituksia, mutta näiden lisäksi vaikuttaa siltä että yhä useampi on mielestään jotenkin ansainnut tietynlaisen elämäntilanteen, kumppanin tai vaikka asumisjärjestelyn.

Jotkut ovat ahkeroineet, tehneet paljon uhrauksia jonkun asian eteen. Toiset ovat saaneet saman ja enemmänkin tekemättä mitään sen eteen. Tasan ei käy nallekarkit, mutta tasaisemmin kuin muina aikoina historiassamme.

Toivon kuitenkin että "enkö minä ansaitse..." avautumiset ovat ennemmin merkki hyvistä ajoista, yleisesti ottaen, kuin huonoista, koska näistä vähäisemmistä ongelmista jaksetaan vääntää ihmetyksiä sosiaalisen mediaan. Jos asiat ovat huonosti, niin tuskin jaksaa/kiinnostaa valittaa foorumeilla siitä miten puolison käytöstavat eivät miellytä, vaan ennemmin yrittää saada kattoa pään päälle ja ruokaa suuhun.

Voisi siis melkein todeta että mitä enemmän meillä on nettitrolleja ja sukkien väristä valittajia, niin sen paremmin meillä menee yhteiskunnassa. Meillä on asiat niin hyvin että monella on aikaa, jaksamista ja mahdollisuus tehtailla tyhjänpäiväisiä viestejä tuntemattomille.

Tai sitten olen vain tullut vanhaksi ja vetänyt mielensäpahoittaja-karvalakin tukevasti päähäni.

Vierailija
19/23 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on tulehdus

Vierailija
20/23 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella sä mielestäsi ansaitsisit kivan miehen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme