Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten menettelisin tämän stalkkerini suhteen?

Vierailija
06.03.2019 |

Eli tein täällä aloituksen ja stakkeri siihen . Jotain ihan kummallista ja harhaista tekstiä siis, jossa ei päätä ei häntää, eikä havaintoa kehen liitty. On joka ilta täällä perässä. Olen ilmoittanut mdelle ja lehteen ....Mitä voin tehdä?

l[quote=Vierailija][quote=Painu muualle häiriköimään]Mitä oikein vaahtoat,? Onko luulot menneet sosiaalisen kommunikoinnin edelle joten tapanasi on huudella ja seurailla selvästi itseäsi kiinnostavaa mieskohdetta? Oletko raivoissasi kun lohteesi meneekin burgerille eikä vietkong riisitehtaalle?

Ajattelet että sormia näpsäyttämällä mies tulisi katsomaan juuri sinua kun sinä määräät.

Ja kun joku toinen toinen nainen juttelee kohteesi kanssa (kun itseltä ei aukea kuin töllötys kuin pihan eksyneeltä kakaralta).[/quote]

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen periaatepäätös täällä tehtiin ap leirissä että mitä enemmän painostetaan lopettamaan kirjoittelu noilla törkykeinoilla sitä vähemmän ollaan minnekään lähdössä.

Vierailija
22/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäministeriöön soitto on ehkä paras ja laittaa tutkintaan koko homma selvitettäväksi.

Ehkä on nyt paras että poliisintoiminta tutkitaan myös. Sillä niäitä on iso pino jo. Jokin mättää nyt pahemman kerran. Stalkkeri sentään käyttänyt nikkinään myös Vainoaja nikkiä.

Vierailija
24/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vaaleja voi saada arvokasta tietoa jopa, kuka siellä tekee tätä.

Vierailija
25/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyny tääl päivittäin enkä näe tuollaisia ketjuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme