Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten menettelisin tämän stalkkerini suhteen?

Vierailija
06.03.2019 |

Eli tein täällä aloituksen ja stakkeri siihen . Jotain ihan kummallista ja harhaista tekstiä siis, jossa ei päätä ei häntää, eikä havaintoa kehen liitty. On joka ilta täällä perässä. Olen ilmoittanut mdelle ja lehteen ....Mitä voin tehdä?

l[quote=Vierailija][quote=Painu muualle häiriköimään]Mitä oikein vaahtoat,? Onko luulot menneet sosiaalisen kommunikoinnin edelle joten tapanasi on huudella ja seurailla selvästi itseäsi kiinnostavaa mieskohdetta? Oletko raivoissasi kun lohteesi meneekin burgerille eikä vietkong riisitehtaalle?

Ajattelet että sormia näpsäyttämällä mies tulisi katsomaan juuri sinua kun sinä määräät.

Ja kun joku toinen toinen nainen juttelee kohteesi kanssa (kun itseltä ei aukea kuin töllötys kuin pihan eksyneeltä kakaralta).[/quote]

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ilmestyy joka ilta täällä ja niitä on samoilla sanoilla nyt usealta vuodelta.

Vierailija
2/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita niin jottei sinua tunnisteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä viestit ovat kokoajan harhaisampia olleet.  Ja Poliisi ei tee mitään. Voisiko siis...?

Vierailija
4/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että salaliittoteoria pitää paikkansa.

Vierailija
5/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita niin jottei sinua tunnisteta.

Kiitoksia. Siinäpä se kun se ei auta. Olen kaverini laittanut kirjoittamaan joskus koneeltani, koska haluttiin tietää onko se siitä kiinni vai IP hallussaan?

Se ei auttanut äijä meni lankaan. Eli se on joku jolla IP. Ja vaihtoehdot käy vähiin silloin.

Vierailija
6/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ilmoittaa tämän julkisuuteen jos joku virallinen taho on antanut IP ni tällaiseeen käyttöön.

Vierailija
7/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että salaliittoteoria pitää paikkansa.

Mitä tarkoitat?

Vierailija
8/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun IP osoite vaihdu säännöllisen säännöttömästi? Siis kun meillä vaihtuu, ja oon jotenkin kuvitellut että niin se tekee kaikilla?

Vierailija
9/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rutiinilla kaikista teksteistä kopiot, myös niistä omistasi joihin nuo vastaukset tulevat. Katso, että päiväykset ja kellonaika näkyvät, laita muistiin myös ketjun nimi. Ilmoita aina välillä moderaattoreille ja jos siitä ei ole mitään apua, tee rikosilmoitus poliisille. Älä anna stalkkerin lannistaa sinua äläkä provosoidu vastailemaan vaan vaikene stalkkeri kuoliaaksi.

Vierailija
10/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis  mistä tässä on kyse?? Miten voit luulla että sua stalkataan anonyymi palstalla?

Vierailija
11/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis  mistä tässä on kyse?? Miten voit luulla että sua stalkataan anonyymi palstalla?

Tämän mä melkein uskon. Tuo aloitukseen lainattu viesti on erittäin helppo tunnistaa, samaa harhaisen mielen tuotetta olen usein nähnyt muutaman vuoden aikana tällä palstalla. Se, onko aloittaja itse tuo huomionhakuinen rääkkyjä, jäänee hämärän peittoon.

Vierailija
12/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on näyttö kiistattomasti siitä, en kerro miten mutta kiistatta.

Vierailija
14/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän mä melkein uskon. Tuo aloitukseen lainattu viesti on erittäin helppo tunnistaa, samaa harhaisen mielen tuotetta olen usein nähnyt muutaman vuoden aikana tällä palstalla. Se, onko aloittaja itse tuo huomionhakuinen rääkkyjä, jäänee hämärän peittoon.

Ei jää sillä hän stalkkaa minua. Ja kaikki on poliisilla.

Vierailija
15/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, mutta... Kun yleensä nää sekopääviestit on kirjoitettu ihan omina ketjuinaan, ei vastaukseksi mihinkään. Mistä tiedät että nämä ovat juuri sinulle osoitettuja?

Vierailija
16/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta, mutta... Kun yleensä nää sekopääviestit on kirjoitettu ihan omina ketjuinaan, ei vastaukseksi mihinkään. Mistä tiedät että nämä ovat juuri sinulle osoitettuja?

No en voi sitä tässä sanoa mutta se on kiistatonta. Siitä voit arvata, miten.

Vierailija
17/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se aina sanoo?  Missä yhteydessä ja miten sut tunnistaisi?  Onko sulla mt- taustaa? Tällä palstallahan käy varmaan kymmeniätuhansia ihmisiä joka päivä?? Ja sinä uskot että juuri sinua stalkataan?

Helpoin keino on varmaan lopettaa kirjoittelu, ellet nimimerkillä selvästi ilmaise jollekin jotakin selkeän tunnistettavasti?

Äläs kehtaa oikeasti.

Vierailija
18/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut ongelmasta Lehden johdolle ja asia otettiin vakavasti siellä kyllä. Nyt vaan odottelen että asia laitetaan kuntoon. En nimittäin ole sitä laatua joka suostuu uhkailtavaksi.

Vierailija
19/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota rutiinilla kaikista teksteistä kopiot, myös niistä omistasi joihin nuo vastaukset tulevat. Katso, että päiväykset ja kellonaika näkyvät, laita muistiin myös ketjun nimi. Ilmoita aina välillä moderaattoreille ja jos siitä ei ole mitään apua, tee rikosilmoitus poliisille. Älä anna stalkkerin lannistaa sinua äläkä provosoidu vastailemaan vaan vaikene stalkkeri kuoliaaksi.

En anna lannistaa, mutta usko viranomaisiin on koetuksella kun stalkkerin IP n saamisen ei luulisi olevan ylivoimiasta ellei.....

Vierailija
20/25 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäministeriöön soitto on ehkä paras ja laittaa tutkintaan koko homma selvitettäväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme