Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni sanoi, että ex-puoliso oli syy pettämiseen

Vierailija
03.03.2013 |

Eli exä osaltaan aiheutti pettämisen hyväksymällä muut suhteet. Jos olisi rakastanut ystävääni "oikeasti", ei olisi hyväksynyt eikä ollut "kynnysmatto". Sulattelen tätä asiaa nyt. Tunnen molemmat osapuolet. Mitä ajatuksia herättää muissa? Jostain syystä minun oli vaikea sanoa ystävälleni, että mielestäni hän olisi voinut itse lopettaa pettämisen koska tahansa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toisten ihmisten tekemiset sinulle kuuluu? Miksi niitä pitää märehtiä ja "sulatella"? Oikea ystävä hyväksyy toisen vikoineen ja virheineen kaikkineen. Elämä ei ole aina niin mustavalkoista, eikä aina vaan pysty esim lopettamaan pettämistä.

Vierailija
2/3 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä pettäjän puhetta, kun ei haluta olla se "paha". Ainahan voi syyttää, että toinen ei rakastanut tarpeeksi, ei ollut tarpeeksi hyvä jne. Mikään ei muuta kuitenkaan sitä, että ystäväsi itse teki päätöksen pettämisestä ja että hän tekee sen päätöksen edellee myös uudessakin suhteessa. Mikään ei muuta sitä, että ystäväsi toimillaan loukkasi exäänsä varmasti ja että hän olisi voinut tehdä monia erilaisia ratkaisuja, joilla olisi toiminut exäänsä kohtaan reilummin. Mutta pettäjä ei näe asiaa näin, koska nenä on liian syvällä siellä omassa pepussa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei muuta kuitenkaan sitä, että ystäväsi itse teki päätöksen pettämisestä

Olen täsmälleen samaa mieltä. On ihan uskomatonta, miten pettäjät ovat ilmeisesti persoonallisuudeltaan jo lähtökohtaisesti niin häiriintyneitä, että todellinen syy pettämisellekin on aina pettäjän ulkopuolella. Ihan kamalaa! Onneksi ystäväsi ex-puoliso pääsi ystävästäsi eroon.