Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä lihava, koetko olevasi kurvikas?

Vierailija
06.03.2019 |

Kai tiedät että kun käytetään monikkoa, pitäisi kurveja olla enemmän kuin 1

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kurvikas vaan tasapaksu pötkylä. Sen takii en sopivan löysissä vermeissä edes näytä niin lihavalta kuin olen, hah!

Vierailija
42/51 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se läskeille naureskelu ja pilkkaaminen ei auta mitään. Tulee vaan paha mieli. Niitten vihaviestien lähettäjien takia. On ikävää että jotkut kokevat toisen ihmisen painon ongelmana ja arvottavat ihmisen sen takia. Hyvä ihminen on hyvä ihminen painosta riippumatta.

Siis miksi pitää lähetellä vihaviestejä, en koe tarvetta lähettää vihaviestejä liian laihoille, pikkumiehille, ylimielisille ei minunlaisille ihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä lasketaan kurvikkuudeksi? Kaksoisleuka? Mänboobsit? Kaljamaha?

Eikös nuo lasketa kaikki? Naisella vaatekoon pitää olla vähintään 44 vaikka pituutta olisi max 160cm,

Vierailija
44/51 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittojen perusteella (100-79-104) minua varmaan voisi pitää kurvikkaana, mutta miellän itseni pikemminkin vantteraksi. Atleeteista tulee vantteria kun ne lihoo. Strategiset mitat kun ei kerro että minulla on ihan hemmetin leveät hartiat.

167/74

Vierailija
45/51 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kurvikas vaan tasapaksu pötkylä. Sen takii en sopivan löysissä vermeissä edes näytä niin lihavalta kuin olen, hah!

Sama täällä. Itseasiassa edustan poikavartaloa tisseillä. Eli on banaanin, väärinpäin kolmion ja omenan välimuoto. On isot lihakset luonnostaan, kapea lantio ja teräspakarat. Laihana on ollut atleetin vartalo pyykkilaudalla, lihavana olen ollut laiha läski 😖 Näillä mennään 👍

Vierailija
46/51 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen, koska vyötärö on selvästi kapeampi kuin rinnat ja peppu. 

Vierailija
47/51 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lievästi ylipainoinen, nimenomaan kurvikas. Vyötärö on hoikka, peppu ja rinnat isot.

Vierailija
48/51 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurvikkuuden ensimmäinen kriteeri on hoikka uuma. 

Vierailija
49/51 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pullukka jolta löytyy myös kurveja. Olen omasta mielestäni erittäin ok. Tykkään itsekin naisellisista rinnoistani ja takapuolesta. Sääretkin on kivat. Ihan sama mitä ap ja muut randomit ajattelee. En ole heitä täällä miellyttämässä. Oma mies tykkää joten kurvini miellyttää juuri niitä joita pitää eli minua itseäni ja miestäni. 

Vierailija
50/51 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M. M:n vaatekoko oli 42.

Mietipä sitä 

Vierailija
51/51 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Mietipä sitä ap.