Sinä lihava, koetko olevasi kurvikas?
Kai tiedät että kun käytetään monikkoa, pitäisi kurveja olla enemmän kuin 1
Kommentit (51)
Kerran eräs nainen sanoi minulle olevansa kurvikas. Hän oli siis aika pyöreä tapausa ja tulimme ihan hyvin toimeen lakanoissa ja muutenkin. En vaan tuossa tilanteessa yhtän tiennyt mitä sanoa. Siis toinen katsoo minua, ja itsellä takoo päässä ajatukset "et voi olla tosissasi?", "onko tämä vitsi?", "jos tämä ei ole vitsi ja nauran olen mennyttä", "jos tämä on vitsi, enkä naura, on sekin loukkaavaa". Asia meni ikäänkuin ohi ja molemmat käyttäytyivät ikäänkuin mitään ei olisi tapahtunut.
Mietin tuota välillä kauhulla, enkä edelleenkään tiedä oliko tuo vitsi. Eli älkää naiset käyttäkö tuota kurvikas sanaa harkitsemattomasti, koska mies joutuu tuosa auttamatta sosiaaliseen ansaan. Joskushan rehellisyys ja naisen kunnioittaminen ovat eri asia.
No en tosiaan koska olen ainoastaan mahakas ja mallia tynnyri. Hyvin harva (jos kukaan) lihava voi kutsua itseään rehellisesti kurvikkaaksi. Ne makkarat kun ei ole kurveja.
Kurvikkaalla on aina kapea vyötärö eikä ole mahaa. Muuten sitten on rintaa, persettä ja ehkä reittäkin. Jos on se maha niin on vaan lihava!
Kurvi on näin ) ( ja lihava on näin ( )
Vierailija kirjoitti:
En koe, olen läski. En edes enää kuvittele mielessäni olevani muuta. Totuus sattuu mutta mun kohdalla se auttoi näkemään todellisen tilanteen ja aloittamaan tekemään asialle jotain.
Tähän lisäys että kun näin minusta otettuja kuvia niin siinä se totuus tuli. Siihen asti olin uskotellut itselleni että pari kiloa vaan on tullut lisää vaikka vaattet kinnas.
Vierailija kirjoitti:
Kurvikkaalla on aina kapea vyötärö eikä ole mahaa. Muuten sitten on rintaa, persettä ja ehkä reittäkin. Jos on se maha niin on vaan lihava!
Voi olla pieni pömppövatta mutta vyötärö pitää olla ja leveähkö lantio sekä sopusuhtaiset reidet lantion leveyden mukaan, mitkään tikkukintut ei ole kauniit leveän lation jatkeina.
M
Mulla on useampia kurveja. Vartalomallilta olen tiimalasi. Eri asia, jos olisin omenalihava.
En ole varsinaisesti lihava - muutama kilo ylimääräistä - mutta joo, en ole kurvikas. Melkoisen tasapaksu harteista polvien kohdalle (säärien kohdalla kapenee :D).
Olen kurvikas ylipainoinen. 166/72
Rintaliivit kokoa 75D
Vyötärönympärys 74 cm, todella muodokas lantio/ulkoneva takamus, ympärys 110 cm.
Ranteet ja nilkat mulla on tosi kapeat. Pitkät sääret mutta lyhyehkö selkä.
On ollut tosi kummallista huomata, että aina niin suuresti häpeämäni ja inhoamani vartalo onkin nyt sitten "muotia". En silti ole sinut tämän kanssa. Ei kai tämän ikäisenä (40) enää osaa muuttaa ajatusmalliaan.
Pidän itseäni todella kyrvikkäänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on isot rinnat ja pyöreä takapuoli, joten olen kurvikas, koska kurveja on yhtä enemmän.
Tämä on harha jossa lähes kaikki pullukat ja lihavat elävät. Jos olet lihava, olet lihava. Et kurvikas. Kurvikas on nainen jolla on tiimalasivyötärö, isohkot rinnat ja pyöreä takapuoli. Klassisena esimerkkinä Marilyn Monroe.
Lihava ei tarkoita kurvikasta, mutta lihava voi ola kurvikas.
Melonirinnat, päärynäperse ja ampiaisvyötärö...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on isot rinnat ja pyöreä takapuoli, joten olen kurvikas, koska kurveja on yhtä enemmän.
Tämä on harha jossa lähes kaikki pullukat ja lihavat elävät. Jos olet lihava, olet lihava. Et kurvikas. Kurvikas on nainen jolla on tiimalasivyötärö, isohkot rinnat ja pyöreä takapuoli. Klassisena esimerkkinä Marilyn Monroe.
Höpsistä. Kurvikas on vartalomalli. Se ei muutu lihoessa paljonkaan. Vasta sitten kun puhutaan todella obeesistä henkilöstä, alkaa muoto muistuttaa muuta kuin tiimalasia.
Esim. tässä linkissä on muutama kuva josta näkee että nainen on pluskokoinen mutta tiimalasimallinen silti.
Anurattaa kaikki ylipainoiset (läskit), jotka yrittää puolustella omaa paisumistaan, että olisivat kurvikkaita. :D
Ap, laita kuva itsestäsi, niin voidaan katsoa miltä Täydellinen Pässi näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Anurattaa kaikki ylipainoiset (läskit), jotka yrittää puolustella omaa paisumistaan, että olisivat kurvikkaita. :D
Minua "anurattaa" katkerat laiheliinit, jotka kirjoittavat tänne päivittäin näitä vihaviestejä.
Mikä lasketaan kurvikkuudeksi? Kaksoisleuka? Mänboobsit? Kaljamaha?
Se läskeille naureskelu ja pilkkaaminen ei auta mitään. Tulee vaan paha mieli. Niitten vihaviestien lähettäjien takia. On ikävää että jotkut kokevat toisen ihmisen painon ongelmana ja arvottavat ihmisen sen takia. Hyvä ihminen on hyvä ihminen painosta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen mielestäni paremman näköinen kuin laiheliini 170/55 jolla on isot rinnat.
N 170/88kg
Hahaha, tuota et usko itsekään! Mutta uskotellahan voi aina, jos se auttaa sinua elämään itsesi kanssa.
Oikeasti olet reippaasti ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se rintava, reisevä ja perseväkin on lihava jos on ylipainoa. Toki se näyttää paremmalta (ja on kaiketi terveellisempääkin) kuin tämä jotensakin huomattavan paljon yleisempi lihominen lähinnä keskivartalosta, mutta ylipainoa silti. Harvemmin näillä "mahalaihoilla" on myöskään sellaista kolminkertaista kaksaria heltalla kuten näillä mahakkailla.
Mistä lie sitten sekin johtuu.
Taas tää lihavuusjankkaaja. Mikä sulla on elämässä niin pielessä, että sun pitää purkaa sitä pahaa oloa lihavien mollaamiseen?
Normaali ihminen ymmärtää kyllä, että lihavuutta on monenlaista. Pelkän bmi:n mukaan olen ylipainoinen. Ja onhan sitä läskiä kertynyt, mutta aivan tasaisesti. Ja kun lähtökohtana oli hoikka tiimalasi, se tasainen lihominen tekee vain isomman tiimalasin, eli kurvikas olen edelleen. Rinnat olleet hoikkanakin isot, ja peppu pyöreä. Lisäksi kunto on kova, käyn pari kertaa viikossa salilla ja treenaan isoilla painoilla, en vemputa parin kilon painoja eestaas. Eli on näissä kiloissa lihaksiakin.
Tule salille mussuttamaan mulle niin katsotaan, kumman kunto kestää.