Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelasitko pentuna spiritismiä?

Vierailija
02.03.2013 |

Kerro kokemuksestasi?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pelasin kaksi kertaa. Toisella kerralla yksi kaveri liikutti sitä lasia itse, mutta kerran kun pelasin naapurin tytön kanssa sitä kaksistaan pimeässä vintissä ja kysyttiin että missä piru on niin vintin rapuista alkoi kuulua askelia. Alettiin kirkumaan, laitettiin valot päälle ja juostiin alakertaan. Ketään muita ei talossa ollut kuin äitini, joka oli keittiössä leipomassa.

Taisin polttaa sen voipaperille piirretyn spiritismilaudan sen jälkeen saunan uunissa. Jostain joskus luin että jos pelaa spiritismiä niin "portti tuonpuoleiseen" voi jäädä auki. Täytyy myöntää että kaikkea yliluonnollista on elämän aikana tullut koettua, johtuneeko sitten noista lapsuuden leikeistä..

Vierailija
22/34 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Siitä saa hyvät kiksit, miljoona kertaa paremmat kuin mistään kauhu leffasta. Kannattaa vaan hankkia kunnon lauta ja lukea ohjeet kunnolla. MUISTA kunnioitus henkiä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmarran, etta sen haluaa polttaa saunan uunissa. Se on kuitenkin hyvin aarimmainen varotoimi. Miten muuten naapurin tytto on kokenut asian jalkeenpain?

Vierailija
24/34 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pelattiin. Lasi kyllä liikkui mutta mitään järkeviä vastauksia ei saatu. Ei sitten viitsinyt montaa kertaa yrittää.

Vierailija
25/34 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kunnioitan noita henkia suuresti.

Vierailija
26/34 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeiden mukaan (joku www. museumofouija....) lautaa ei voi hävittään kuin aluksi paloittelemalla se 7 osaan, pirskottamalla pyhää vettä sen päälle ja hautaamalla sen lopuksi. Muussa tapauksessa lauta palaa omistajan luokse

Vierailija
27/34 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 11:30"]

Ohjeiden mukaan (joku www. museumofouija....) lautaa ei voi hävittään kuin aluksi paloittelemalla se 7 osaan, pirskottamalla pyhää vettä sen päälle ja hautaamalla sen lopuksi. Muussa tapauksessa lauta palaa omistajan luokse

[/quote]

Heh, toivottavasti meidän Porin matti- kiuas hoiti hommansa niin että lauta ei enää mulle palaa. Mistähän tota pyhää vettä oltas siihen hätään saatu..

Naapurin tytön kanssa ei asiasta puhuttu mitään ja myöhemmin muuttivat toiselle paikkakunnalle eikä ole oltu sen jälkeen tekemisissä.

- se, joka kuuli kun piru kopisteli portaissa

Vierailija
28/34 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhitettya vetta on saatavilla ainakin joissain kirkoissa. Varmasti antavat mukaan, jos selittaa tilanteen.

Vierailija
29/34 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkostahan sitä saa. Tuolla oli se linkki käyttöohjeisiin sinne museoon http://www.keltainenporssi.fi/20525563

Ihan kivan näköinen lauta

Vierailija
30/34 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdessä on kysely "oletko keskustellut kuolleiden kanssa" liittyen Katri Helenan johonkin juttuun. Pitäisi varmaan ottaa osaa kun on kokemusta laudalla keskustelusta.

http://www.iltalehti.fi/perhe/2013032016808021_pr.shtml

Vierailija
31/34 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
32/34 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 18:18"]

Eiköhän tuolle lasin itsekseen liikkumiselle löydy jokin tieteellinen selitys, pitäisi kysyä skepsiksestä?

[/quote]

Jos pelaajat koskevat siihen, on kaksikin selitystä: joku liikuttaa sitä tarkoituksella tai tahattomasti (lihasvärinä, alitajunta).

Mutta, jos se liikkuu paperlla/pahvilla/puulla ilman, että kukaan koskee siihen, taitaa skepsiksen ainoa vastaus olla että "te huijaatte, ei se liikkunut, kuvittelitte vain". Jos laudan päällä olisi ohut kerros vettä, ja alusta olisi kallellaan, voisi lasl liikkua itsekin, mutta muuten... Tuskin. Toisaalta, tutustukaapas ilmiöön RSPK. Joku pelaajista voi telekinesian avulla (tietämättään) liikuttaa lasia.

Vierailija
33/34 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on tullut pelattua ja montakin kertaa. Ensimmäinen yhteys saatiin muistaakseni Sami nimiseen 13 vuotiaaseen poika henkilöön joka sen jälkeen on jäänyt "suojelemaan" meitä ja minä itse asiassa uskon tähän "peliin". Koska saimme kavereidemme kanssa järkeviä vastauksia. Mutta yksi asia jäi vaivaamaan, tämä Sami kertoi jostain tärkeästä raskasta joka olisi haudattu "meidän"pihalle. Asun edelleen samassa talossa ja ei ole tullut etsille. Mutta uskon että Sami on jäänyt suojelemaan meitä (minua ja kavereitani jotka pelasivat kanssani) olen tuntenut kosketuksia ja nähnyt hahmoja. Olen myös nähnyt tämän Samin unissa useamman kerran. tämä on ehdottomasti positiivinen muisto spiritismistä ja Samin kanssa on kokeiltu "haamukirjoitusta" ja sekin tuotti tulosta. :)

Vierailija
34/34 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin äsken tänään, ja sain jo 5 kyssörin älk3en lopettaa koska kysyin et kuka on mun tulveva mies nii vaatteet kaapista singahtivat pitkin huonetta. Mä kokeilens itli samalla lasilla, ja laudalla illalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi