Onko normaalia että yskä lähtee näin hitaasti?
noin 2 vkoa sitten sairastuin, hillitoön yskä ja nuha. Pahin kärki on lähtenyt pois, mutta vieläkin saan yskänpuuskia ja limaa irtoaa.
Kommentit (6)
Buahaha, vai kaksi viikkoa. Kolmekin viikkoa on lyhyt yskä. Mulla kesti kerran pari kuukautta.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 14:53"]
Buahaha, vai kaksi viikkoa. Kolmekin viikkoa on lyhyt yskä. Mulla kesti kerran pari kuukautta.
[/quote]
Niin mullakin. Mun tytöllä kesti hiljattain tasan 9 viikkoa. Itselläni 5 - 6 viikkoa on ihan normaali yskän kesto ja tuo kaksi kuukautta tähän mennessä pisin aika. Mutta ihan ne on yskimällä loppuneet.
Luin just jostain tutkimuksesta, jonka mukaan yskä kestää keskimäärin 18 päivää. Ihmiset luulee että normaalikesto on 5-7 päivää.
Luin just jostain tutkimuksesta, jonka mukaan yskä kestää keskimäärin 18 päivää. Ihmiset luulee että normaalikesto on 5-7 päivää.
On normaalia. Älä käytä limaa irrottavia yskänlääkkeitä, koska sitten sitä limaa tosiaan irtoaa tosi kauan. Jos nousee kuume, mene lääkäriin.