Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millä viikoilla syntyvä keskonen on ns "hyvä" keskonen?

Vierailija
02.03.2013 |

Ettei enää ole suurempaa hätää? Itse vkolla 24 ja supistelee todella kovasti pienemmästäkin kavelystä tai rasituksesta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

29rv täynnä niin alkaa ennusteet parantua todella huikeasti. 

kai sä olet vuodelevossa? lääkkeitä? cerclage lanka? Mene todella herkästi synnärille jos alkaa supistella säännöllisesti. hyvät tropit sieltä löytyy- minulla pysäytetty alkanut synnytys useammankin kerran. 

tsemiä odotukseen! 

Vierailija
2/7 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistukset lähinnä on todella kovaa kireyttä eikä säännöllisiä. Minulla on ensiviikolla neuvolalääkäri, joten odotan siihen. Vuodelevossa en ole, mutta järki sanoo kyllä kun pitää hidastaa. Silti huolettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla vuodelevossa eikä odotella kyllä ensi viikkoon.! Ei paljon järki kyllä taida sanoa.

Vierailija
4/7 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miksi vuodelevossa? eikö ole normaalia että vatsa kiristelee noilla viikoilla? 

Vierailija
5/7 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna soittaisin synnärille

Vierailija
6/7 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 11:39"]

siis miksi vuodelevossa? eikö ole normaalia että vatsa kiristelee noilla viikoilla? 

[/quote]

on normaalia että se välillä kiristelee noilla viikoilla. Mutta ap sanoi, että "supistelee todella kovasti pienemmästäkin kavelystä tai rasituksesta."

Tuo taas ei ole normaalia, ja pitäisi heti soittaa synnärille ja olla vuodelevossa.

Noilla viikoilla ei ole leikkiminen eikä kannattaisi kyllä riskeerata mitään. Voi olla huolestuttavaa tai sitten ei, mutta en alkaisi katsomaan.

Vierailija
7/7 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 viikolla selviää puolet, 25 75% ja 26 alkaen se on jo taas paljon parempi. 30 alkaa olla jo aika "turvallinen". Mene heti lääkäriin äläkä odottele! T. 25 viikkoisen keskosen äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä