Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka huolehtii että mies saa seksiä ennen risteilyä ?

Vierailija
02.03.2013 |

Olen kai epävarma vaimo mutta en tykkäisi että mies olisi pienimmässäkään puutteessa lähtiessään miesporukalla laivalle.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että oma kultani ei minua päästä mihinkään reissuun ilman kunnon toimintaa edellisiltana. Luulen että ei ole sattumaa.... =)

Vierailija
2/19 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on, että se menee ja sekstailee siellä laivallakin. Olkoonkin, että olsii kotona saanut ennen risteilyä. Tai muuta reissua. Ja nämä siis ne, joita mikään ei pidätttele. Jos houkuttaa kokeilla muita. Kotona antaen seksiä ennen ei noita pidättele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 12:41"]

Mä ihmettelen tollasia suhteita tai tollaista suhtautumista mieheen. Ihan kuin mies olisi joku holhottava pikku poika.

[/quote]

Kasvavatko miehet aikuisiksi koskaan? Ha, jos edellisestä kerrasta on pitkä aika, vaikkapa kuukausi, niin voi olla erityinen kiinnostus lähteä miesporukalla risteilylle tai Tallinnan reissulle...

[/quote]

Todella tyhmä kommentti. Kuule jotkut miehet on uskollisia ihan vapaaehtoisesti eivätkä kulje munansa perässä tahdottomina.

Vierailija
4/19 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muita jotka huonossa suhteessa"

Vierailija
5/19 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vastuullinen (ja realistinen) vaimo laittaa sille miehelle kumit mukaan :)

Vierailija
6/19 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö teidän miesten tee mieli "koko ajan"? Ei siinä auta jos on edellisenä iltana saanut, uusi päivä kun on. Oletan että ihmiset jotka pettävät, pettäisivät joka tapauksessa, saa kotona tai ei.

Vierailija
7/19 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ovat kyllä uskollisia vuosien selibaatissakin, mutta kyllä tyydyttävä seksielämä tekee uskollisuudesta helpompaa. Tämä on minusta ihan selvä asia, turha kiistää. Siihen liittyen, minusta on järkevää hoitaa puolison halut ennen reissua. Ei se mitään takaa, mutta ainakaan ei pahimmat paineet ole päällä reissun aikana.

Vierailija
8/19 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ainakin ainoa syy pettää on, ettei kotona saa kuin ehkä kerran, kaksi vuodessa. Risteily on ihan kivaa muutenkin, mutta jos kerran vuodessa harrastaa seksiä, se voi olla risteilyllä. Jos on hyvää seuraa, oma mies tai joku muu mukava ja komea.

Vierailija
9/19 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helkkari ja yök. Olisin kyllä mielummin ilman miestä kuin tollasen eläimen kanssa jota kuvailette. En oikeasti näe mitään tarvetta parisuhteeseen jossa oletetaan jo toisen pettävän . Miksi te haluatte olla tollasessa suhteessa, oletteko läheisriippuvaisia vai mitä? Mieheni oli seksiaddikti ja vietti aika villiä elämää kun tapasimme. Jos haluaisi jatkaa samaa edelleen niin saisi kyllä jatkaa ilman minua. Ei ole tarvetta väkisin olla parisuhteessa ihmisen kanssa joka haluaa mielummin muunlaista elämää.

Vierailija
10/19 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa... mun mies kun 'saa' niin sen tekee vaan entistä enemmän mieli  LOL

Vierailija
11/19 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 10:39"]

Siis eikö teidän miesten tee mieli "koko ajan"? Ei siinä auta jos on edellisenä iltana saanut, uusi päivä kun on. Oletan että ihmiset jotka pettävät, pettäisivät joka tapauksessa, saa kotona tai ei.

[/quote]

Totta.

Turhaa itsensä rauhoittelua tuollainen "ei se petä jos saa tarpeeksi seksiä". Pettäminen ei johdu seksin puutteesta eikä kumppanin ominaisuuksista.

Mutta jos ajatus pettämisestä ahdistaa, niin tietysti yritetään keksiä kaikkea "meillä ainakin saa seksiä" "en päästä itseäni lihomaan" -juttuja, jotta voitaisiin tuudittautua minulle ei voi käydä niin -ajatteluun. Fakta kuitenkin on se, että ei asioita eikä muita ihmisiä voi hallita.

Vierailija
12/19 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 10:16"]

Olen kai epävarma vaimo mutta en tykkäisi että mies olisi pienimmässäkään puutteessa lähtiessään miesporukalla laivalle.

[/quote]

Onko miehesi bi, kun makkarabileet noin huolestuttavat? Munan puutteeseen ei kyllä vaimon tarjonta auta. :)

Vierailija
13/19 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ymmärrä miksi heti pitää alkaa puhumaan jostain eläimellisyydestä, jos otetaan seksuaalisuus huomioon. Kyllä järkevätkin ihmiset tuntevat halua ja se on hyvä ottaa huomioon. Niiden huomioon ottaminen ei ole sama kuin sen olettaminen, että toinen pettää mikäli niitä ei oteta huomioon. Minusta vain naivi ihminen on täydellisen vakuuttunut siitä ettei toinen voisi missään tapauksessa pettää. Sen vuoksi kannattaa vähän käyttää päätään ja ottaa huomioon seksuaalisuus, vaikkapa ap:n tavalla.

Vierailija
14/19 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei käy risteilyillä mutta minä käyn; pyrin huolehtimaan omista tarpeistani ennen risteilyä.

Voin mä silti huolehtia sinunkin miehestä jos on kelpo epeli. ;)

nimim. laivalle lähdössä tällä viikolla

Vierailija
15/19 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen huomannut, että jos seksuaaliset paineeni on tyydytetty, pystyn ajattelemaan selkeämmin ja torjumaan houkutukset. Ei kiinnosta ns. lähteä baanalle vaan on helppo pysyä kotonakin. Siis mielestäni tuo on järkevää ja vaimo on varmasti mielessä hyvällä tavalla matkan aikana! ;-)

(mikään yleistys ei koske kuitenkaan kaikkia, suurin osa on aina uskollisia ja pieni prosentti on sellaisia casanovia ja pelimiehiä, ettei mikään vaikuta)

Vierailija
16/19 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella, että mies lähtisi miesporukalla risteilylle, ei ole yhtään sen tyyppinen ihminen. Työmatkoiltakin palaa yleensä yöksi kotiin, vaikka muut jäisivät koko yöksi jonnekin ryyppäämään. Itse pyrin myös aina tulemaan yöksi kotiin, jos olen jossain baanalla. En voisi myöskään kuvitella, että lähtisin itse tyttöporukalla risteilylle, yleensä vietetään iltaa jonkun luona. Mutta siis, itse en näe syytä tyydyttää miestäni erikseen kuvaamaasi tilannetta varten. En kyllä ole yhtään epävarma vaimona eikä meidän suhteeseemme kuulu mustasukkaisuus. Ehkä siksi, koska edellinen mieheni oli sairaalloisen mustasukkainen, se oli yksi syy minkä takia hänet jätinkin.

Vierailija
17/19 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen tollasia suhteita tai tollaista suhtautumista mieheen. Ihan kuin mies olisi joku holhottava pikku poika.

Vierailija
18/19 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 12:41"]

[/quote]

Kasvavatko miehet aikuisiksi koskaan? Ha, jos edellisestä kerrasta on pitkä aika, vaikkapa kuukausi, niin voi olla erityinen kiinnostus lähteä miesporukalla risteilylle tai Tallinnan reissulle...

Vierailija
19/19 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, mun mies on just laivalla ja seksiä saanut viimeksi kaksi viikkoa sitten.

Olen raskaana, joten aina ei halut kohtaa. En silti edes epäile, että olisi seksin perässä laivalla.