Kuka siellä netissä on!
Kommentit (25)
Jos olisi minun tuollainen huutava pentu se lähtisi lopullisille piikille justiinsa!
Hakkerit ja pedofiilit, ne siellä netissä on.
Teitä asuu siinä osoitteessa sä ja sun mutsi. Ei tartte varmaan korkeempaa matematiikkaa tai kummoistakaan päättelykykyä selvittää kuka siellä on.
Joku 20-30 ihmistä.
Esim. jos etsii jotain ammattisivustoja maailmalta, niin miljardien ihmisten keskeltä niitä pitäisi löytyä satoja.
Löytyy yhden käden sormiin mahtuva määrä ;)
Ei se totta ole.
Sinccis
Meeppä vaikka googlaamaan yrttien kasvatusta, niin miljardien ihmisten joukosta löydät pari hassua sivua ;)
Eikö ole outoa. Jenkeistä löytyy ehkä yksi, johon on vastattu viikko sitten.
Sielläkin asuu melkein 300 miljoonaa ihmistä ;)
Siis .. leikisti.
Sinccis
Lisäksi samat viestit olen lukenut sieltä Jenkkisivustola jo 10 vuotta sitten ;)
Se ettei siellä mitään ihmisiä ole, ne kierrättää niitä vähäisiä viestejäkin ;)
Vierailija kirjoitti:
Teitä asuu siinä osoitteessa sä ja sun mutsi. Ei tartte varmaan korkeempaa matematiikkaa tai kummoistakaan päättelykykyä selvittää kuka siellä on.
Voi kuule kun sinne voi tulla naapurikin. Siksihän ne huutaa, että naapuritkin kuulee.
Olemme ikävä kyllä teko-älyttömyydessä.
Sinccis
rääh rääh ketä siel netis O!??!? rääh
On olemassa meitä oikeita, parempia ihmisiä ja loput on pelkkiä statisteja ja saastaa.
Sinccis
Pari päivystävää trolliahan täällä.
Hirveen kovalla se mainos Ruudussa (jos nyt muistan sen nimen oikein😄). Kuulu toiselle puolelle taloa, kun se yks karjas, vaikka muut mainokset ja itse ohjelma olivat ihan normaalilla voluumilla.
Eikä siinä. Odotellaan, että tää pelleily loppuu ja katotaan ollaanko sen jälkeen kun on kuoltu paremmassa, vai huonommassa paikassa.
Sinccis
Siihen saakka, Ryypätään!
Ihanaa leijonat ihanaa! Nyt Ryypätään!
Sentään kun Riker sanoi, että tämä sharade (pelleily / esitys) riittää, niin ne Star Trekissä sentään entititeetit lopettivat pelleilyn ..
Täällä se vaan jatkuu, vaikka kaikki on tiedossa ..
Boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooring.
Sinccis
Tämähän oli toteamus ei kysymys. Varmaan huomasitte...
Nyt ryypätään!
Ihanaa
Sinccis
Siellä on shotti ..
Se mainoksen kakara ei taida käydä ihan täysillä tehoilla kun asuu mutsinsa kanssa kahdestaan ja huutaa naama punaisena että kuka siellä netissä on. Kukakohan se mahtaisi olla oi Einstein!
Me av palstalaiset