Game Of Thrones kausi 8 OFFICIAL
Joko näitte uuden trailerin 8 kaudesta? Mitä ajatuksia trailerista? Toivoisin keskustelua täällä uudesta kaudesta ja kertokaa teidän teorioita mitä voisi tapahtua viimeisellä kaudella!
Kommentit (3140)
Ois kiva jos lopuksi kaikki alueet jaettaisiin oikeudenmukaisesti (Dany saattaisi esim tehdä näin, onhan monesti puhunut pyörän rikkomisesta) näiden perimänsä ja tekojensa kautta "kuninkaat ja kuningattaret": Gendry Baratheonina saisi oman alueensa, Sansa Winterfellin, Jon ja Dany koko valtakunnan kuningaspari, Missandei (hahmo jota vi haaaaaaaan) Grey Worminsa kanssa etelän, Yara ne saarensa, Tyrion jotakin jne. Yön kuningas muurin takaisen alueen :D xd
Mutta varmaan kaikki delaa.
Mä taas uskon että Dany & Jon selviää koska kummankin ensimmäinen ja aito oikea rakkaus on jo kuollut. Tuskin sama käy toistamiseen.
^ No ei todellakaan "kaikki" kuole vaikka sitä onkin tässä vuosien ajan jauhettu. Isoja ja surullisia kuolemia tulee, se on ihan selvä mutta juuri noista joita luettelit niin todnäk noi ajattelemasi hallitsijat selviää. Tyrion on ainoa jonka kohdalla olen vähän niin ja näin mutta omasta mielestä todennäköisin lopputulos on juuri noin että valtakunta jaetaan ja uusi sukupolvi jää hallitsemaan kukin omaa aluettaan.
Jon ja Dany saattaa kyllä kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon varmaan ainoa, joka on toivonut Sansan ja Jonin välillä jotakin romanttista. Tuntuu, että he ovat koko ajan napit vastakkain, joten olisiko taustalla joitakin tunteita - ainakin Sansan puolelta. Mutta sellaiseen juonenkäänteeseen ei ole enää aikaa, Jon rakastaa Danya vaikka en näe noiden kahden välillä mitään kemiaa. Se suudelma tuntui olevan niin pakotetu. Dany vaan kaappasi, että suudellaanpa nytten.
Sansa inhosi Jonia lapsena. Ei kai täysin päässyt kumpikaan siitä yli.
Tuntuu inhoavan Jonia edelleen :D Tai vähintäänkin suhtautuu niin alentuvasti että en voi kuvitella mitään romantiikkaa heidän välilleen.
Haha luulin että kirjoitit Danysta ennen kuin katsoin lainauksen :D
Dany suhtautuu Joniin alentavasti vaikka muka rakastaa. Jonkin tajusi ettei se luovu kruunustaan muiden takia. Dany jo kerran oli kunnolla kuningatar ja joitui olemaan paikallaan päättämässä asioista eikä pitänyt siitä niin tuo sen pakonomainen tarve saada muut polvistumaan on vain ylimielisyyttä.Dany tuli Westerosiin ylimielisenä luullen että valtaistuin on hänen oikeutensa. Haluan nähdä miten pasmat menee sekaisin kun kuulee että Jon on ennen häntä.
Voitaisiinkohan nähdä kohtaus jossa Dany koittaa polttaa Jonin mutta tämä ei pala tulessa? Tai käskee Drogonia tekemään näin mutta tämä kieltäytyy? Jos näin kävis niin mitä Jon tekisi? Tappaisiko Danyn?
Danyn veli kuoli kuumaan sulaan kultaan, joten ei taida palamattomuus tulla suoraan verenperintönä, on siis varmaan peittyvästi periytyvä tai sitten autosomaalinen ominaisuus jolloin 50-50 mahdollisuus saada tuollainen ominaisuus. Vai miten on mahdollista että kuolee kuumaan kultaan mutta ei sitten olisi kuollut tulen liekkiin?
Tietääköhän Jon historiaa eli milloin tajuaa vai tajusiko suoraan että on höylännyt tätiään?Jon on kuitenkin jo polttanut kätensä. Ei kai olisi tapahtunut, jos olisi palamaton.
Itse olen vetänyt sellaisen johtopäätöksen, että Jon ei ehkä pysty punaista tulta sietämään samalla tavalla kuin Dany, mutta luulen, että hän kykenee sinistä tulta kestämään samalla tavalla, kuin Dany punaista tulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon varmaan ainoa, joka on toivonut Sansan ja Jonin välillä jotakin romanttista. Tuntuu, että he ovat koko ajan napit vastakkain, joten olisiko taustalla joitakin tunteita - ainakin Sansan puolelta. Mutta sellaiseen juonenkäänteeseen ei ole enää aikaa, Jon rakastaa Danya vaikka en näe noiden kahden välillä mitään kemiaa. Se suudelma tuntui olevan niin pakotetu. Dany vaan kaappasi, että suudellaanpa nytten.
Tuntuu inhoavan Jonia edelleen :D Tai vähintäänkin suhtautuu niin alentuvasti että en voi kuvitella mitään romantiikkaa heidän välilleen.
Dany suhtautuu Joniin alentavasti vaikka muka rakastaa. Jonkin tajusi ettei se luovu kruunustaan muiden takia. Dany jo kerran oli kunnolla kuningatar ja joitui olemaan paikallaan päättämässä asioista eikä pitänyt siitä niin tuo sen pakonomainen tarve saada muut polvistumaan on vain ylimielisyyttä.Dany tuli Westerosiin ylimielisenä luullen että valtaistuin on hänen oikeutensa. Haluan nähdä miten pasmat menee sekaisin kun kuulee että Jon on ennen häntä.
Voitaisiinkohan nähdä kohtaus jossa Dany koittaa polttaa Jonin mutta tämä ei pala tulessa? Tai käskee Drogonia tekemään näin mutta tämä kieltäytyy? Jos näin kävis niin mitä Jon tekisi? Tappaisiko Danyn?
Danyn veli kuoli kuumaan sulaan kultaan, joten ei taida palamattomuus tulla suoraan verenperintönä, on siis varmaan peittyvästi periytyvä tai sitten autosomaalinen ominaisuus jolloin 50-50 mahdollisuus saada tuollainen ominaisuus. Vai miten on mahdollista että kuolee kuumaan kultaan mutta ei sitten olisi kuollut tulen liekkiin?
Tietääköhän Jon historiaa eli milloin tajuaa vai tajusiko suoraan että on höylännyt tätiään?Jon on kuitenkin jo polttanut kätensä. Ei kai olisi tapahtunut, jos olisi palamaton.
Itse olen vetänyt sellaisen johtopäätöksen, että Jon ei ehkä pysty punaista tulta sietämään samalla tavalla kuin Dany, mutta luulen, että hän kykenee sinistä tulta kestämään samalla tavalla, kuin Dany punaista tulta.
Oumaigaad mikä teoria :o toisaalta se sininen tuli sulatti kyllä sen muurinkin taijat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oumaigaad mikä teoria :o toisaalta se sininen tuli sulatti kyllä sen muurinkin taijat?
Se muurihan menetti taikansa, kun Bran meni sen muurin lävitse sen jälkeen kun se Night King kosketti sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä jakso, jossa yksi lohikäärmeistä muuttui siniseksi jäälohikäärmeeksi?
Olikohan se seiskakauden kuudes jakso? Mutta ei kai se mikään jäälohikäärme sinällään ole, ei tuli jääksi muutu kuollessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se muurihan menetti taikansa, kun Bran meni sen muurin lävitse sen jälkeen kun se Night King kosketti sitä.
Tou
Minusta on hauska ajatus että tulen ja jään laulu ei tarkoita taistelua tai Jonia ja Danya vaan pelkästään Jonia. Hän on tavallaan kummankin lapsi ja ehkä noiden kahden rakkaus ei olekaan huonosti näytelty/ohjattu/leikattu vaan tarkoitus onkin että molemmat ovat jo kokeneet sen suuren rakkauden eivätkä ole toisilleen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hauska ajatus että tulen ja jään laulu ei tarkoita taistelua tai Jonia ja Danya vaan pelkästään Jonia. Hän on tavallaan kummankin lapsi ja ehkä noiden kahden rakkaus ei olekaan huonosti näytelty/ohjattu/leikattu vaan tarkoitus onkin että molemmat ovat jo kokeneet sen suuren rakkauden eivätkä ole toisilleen sitä.
Sarjan titteli viittaa/sen voi tulkita viittaavan moneen asiaan, liekö mikään niistä sitten se ns. oikea?
Itselleni on outo ajatus että Daeneryksen ja Drogon suhde olisi ollut joku suuri rakkaustarina tai ylivertainen Daeneryksen ja Jonin suhteeseen verrattuna. Herranjestas Danyhan rukoili ettei Viserys naittaisi häntä Drogolle, oli täysin vastahankainen ja hääyönä Drogo ei antanut Danylle mahdollisuutta kieltäytyä. Kaiken lisäksi Daenerys oli ihan lapsi vasta silloin, kirjoissa vielä hurjasti nuorempi kuin sarjassa mutta sarjassakin nuori. Joo toki siitä jonkunlainen rakkaus kasvoi heidän välilleen mutta kyllä sanoisin että aika on kullannut muistot jos sen jonain suurena rakkaustarinana näkee, suhde oli lyhyt ja julma ja perustui tv-ruuduissa lähinnä seksiin. Daenerys ja Jon puhuivat varmaan ensikohtaamisellaan enemmän kuin Daenerys ja Drogo yhteensä niissä jaksoissa kun Drogo oli elossa. En tiedä, enkä juuri välitä onko Daeneryksen ja Jonin suhde heidän elämiensä suuri rakkaus mutta aika irvokkaana pidän ajatusta siitä että Danyn elämän suuri romanttinen rakkaus olisi ollut Khal Drogon rinnalla ottaen huomioon mitä siitä suhteesta sarjassa nähtiin.
Tai ehkä tarkoitit Daario Naharista? Jopa siinä oli minusta enemmän rakkautta kuin Drogon kanssa mutta en minä sitäkään suureksi rakkaudeksi kuvaisi.
Erään melko hyvän faniteorian mukaan Nightking on Targaryen. Hänhän lentää lohikäärmeellä ja muistaakseni joku tuottaja tai käsikirjoittaja on jossain vaiheessa todennut, että vain Targaryenit voivat lentää lohikäärmeellä. Eli tuleekohan taistelu Jonin ja kuninkaan välillä?
En usko että Night kingin tarvitsee olla Targaryen lentääkseen kuolleella Viserionilla. Taitaa historiallisesti olla niin että lohikäärmeillä on lentäneet vain Targaryenit mutta ne on kaikki olleet eläviä lohikäärmeitä. Night king hallitsee noita kuolleista nostamiaan jotenkin mielellään ja heillä ylipäätään on jonkinlainen hive mind-tyyppinen yhteys keskenään joten sama koskee kuollutta Viserionia. Night king ei siis tarvitse Targaryenin verta muodostaakseen yhteyden lohikäärmeeseensä.
Ja toisaalta, eipä tuo tieto siitä vain Targaryenit ovat lentäneet estänyt Daenerystä ehdottamasta Jonille kyytiin kiipeämistä. Me tiedämme kuka Jon on mutta Daenerys ei vielä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjan titteli viittaa/sen voi tulkita viittaavan moneen asiaan, liekö mikään niistä sitten se ns. oikea?
Itselleni on outo ajatus että Daeneryksen ja Drogon suhde olisi ollut joku suuri rakkaustarina tai ylivertainen Daeneryksen ja Jonin suhteeseen verrattuna. Herranjestas Danyhan rukoili ettei Viserys naittaisi häntä Drogolle, oli täysin vastahankainen ja hääyönä Drogo ei antanut Danylle mahdollisuutta kieltäytyä. Kaiken lisäksi Daenerys oli ihan lapsi vasta silloin, kirjoissa vielä hurjasti nuorempi kuin sarjassa mutta sarjassakin nuori. Joo toki siitä jonkunlainen rakkaus kasvoi heidän välilleen mutta kyllä sanoisin että aika on kullannut muistot jos sen jonain suurena rakkaustarinana näkee, suhde oli lyhyt ja julma ja perustui tv-ruuduissa lähinnä seksiin. Daenerys ja Jon puhuivat varmaan ensikohtaamisellaan enemmän kuin Daenerys ja Drogo yhteensä niissä jaksoissa kun Drogo oli elossa. En tiedä, enkä juuri välitä onko Daeneryksen ja Jonin suhde heidän elämiensä suuri rakkaus mutta aika irvokkaana pidän ajatusta siitä että Danyn elämän suuri romanttinen rakkaus olisi ollut Khal Drogon rinnalla ottaen huomioon mitä siitä suhteesta sarjassa nähtiin.
Tai ehkä tarkoitit Daario Naharista? Jopa siinä oli minusta enemmän rakkautta kuin Drogon kanssa mutta en minä sitäkään suureksi rakkaudeksi kuvaisi.
Eikä Ygrittekään todellakaan ollut mikään Jonin suuri rakkaus varsinkaan kirjoissa. Sarjassa annettiin ymmärtää, että olisi jotain tunteita ollut, mutta ei sekään mitään suurta rakkautta ollut.
Jäin oikein miettimään niin eipä tuossa sarjassa semmoisia suuria romanttisia rakkaustarinoita juuri ole, Sam ja Gilly ehkä ainoa? No Missandei ja Mato myös mutta niiden kemia loistaa poissaolollaan.
Vierailija kirjoitti:
Jäin oikein miettimään niin eipä tuossa sarjassa semmoisia suuria romanttisia rakkaustarinoita juuri ole, Sam ja Gilly ehkä ainoa? No Missandei ja Mato myös mutta niiden kemia loistaa poissaolollaan.
Ned ja Catelyn Stark olivat toistensa elämän suuria rakkauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuntuu olevan ainut. Toki oli Rob ja Talisa(?) mutta ei sitäkään pysty mieltämään suureksi rakkaudeksi.
Romanttista rakautta enemmän sarjassa on rakkautta lapsia ja perhettä kohtaan. Sitäkin hyvin paljon Starkin vanhemmilta.
Dany ei rakastanut Daariota, itse sanoi ettei tuntenut mitään kun jätti tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö näillä kahdella ollut asemaan perustuva järkiliitto eli ei sekään alkanut suuresta rakkaudesta?
Tommen rakasti Margerya. Margaeryn motiiveja voikin sitten miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan olivatkin lopulta mutta ei heidän suhteensa alkanut romanttisesti ja itsellä Nedin valhe + Catelynin pa skamainen käytös Jonia kohtaan himmentävät tuota rakkautta liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö näillä kahdella ollut asemaan perustuva järkiliitto eli ei sekään alkanut suuresta rakkaudesta?
Niin Catelynin piti mennä naimisiin Nedin vanhemman veljen kanssa, järjestetty avioliitto sekin ja kun Brandon kuoli niin Nedin piti ottaa tämän paikka.
Kai se jo on aika yleinen tieto että kolmannessa jaksossa nähdään yksi tv-historian isoimmista taisteluista eli Winterfellin taistelu niin olisiko aika heitellä vähän veikkauksia ketkä kuolevat jo siinä vaiheessa kautta..
Itsellä Theon on ehdottomasti suurin suosikki isoksi kuolemaksi.