Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ihmiset harrastavat töissä seksiä, miten he siivoavat sotkut?

Vierailija
05.03.2019 |

Siitähän tulee kauhea määrä eritteitä. Onko talouspaperia, entä jos tilanne tulee yllättäen eikä huoneessa ole paperia?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan nainen ala kulkemaan jossain mällisissä pikkareissa. Älkää nyt höpsötelkö.

Vierailija
22/44 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää kumia ja minä pyyhin omat mehuni vessassa aktin päätteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitkä "sotkut"?

Vierailija
24/44 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan nainen ala kulkemaan jossain mällisissä pikkareissa. Älkää nyt höpsötelkö.

No kyllä ainakin mun fantasioissa kulkee! ;)

Vierailija
25/44 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli tosiaan niin, että jäin kerran ylitöihin toimistolle pitkälle iltaan. Siivoojat (nainen ja mies) sitten saapuivat toimistoa siivoamaan, eivätkä huomanneet että olin omassa kuutiossani koodailemassa. Jossain vaiheessa tajusin että hehän panivat toisiaan, kuului ilakoivia ääniä ja tasaista jyskytystä kun naista ilmeisesti pantiin takaapäin pöytää vasten.

Tässä tapauksessa siis siivoojat korjasivat jälkensä.

Pantiinko siivoojaa etu- vai takapyllyyn?

En osaa sanoa, paljon mahdollista että molempiin.

Minkäikäisiä ne oli?

Vierailija
26/44 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneen näytön pyyhkimiseen on omat pyyhepaperit. Näppis kandee siirtää sivuun

Vierailija
27/44 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisälleni menee mällit ja pikkarit vedän ylle tai paperilla pyyhin suuni. Kotona sitten pesen hampaat ja naaman ja pyyhin alapään jos on todella märkä. Öisin nukun ilman alushousuja, joten ei haittaa jos on vähän kostea ennen nukkumaan menoa. Aamulla sitten menen suihkuun (aamusuihku jäänyt tavaksi). Joskus käytetään kortsuja, mutta käytän pillereitä joten paljaalla vedetään suurimmaksi osaksi. Työpaikkaseksi on elämän lisämauste. 

Vierailija
28/44 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisälleni menee mällit ja pikkarit vedän ylle tai paperilla pyyhin suuni. Kotona sitten pesen hampaat ja naaman ja pyyhin alapään jos on todella märkä. Öisin nukun ilman alushousuja, joten ei haittaa jos on vähän kostea ennen nukkumaan menoa. Aamulla sitten menen suihkuun (aamusuihku jäänyt tavaksi). Joskus käytetään kortsuja, mutta käytän pillereitä joten paljaalla vedetään suurimmaksi osaksi. Työpaikkaseksi on elämän lisämauste. 

hyi olkoon, kuka haluis panna sua kun pillus on noin likanen

Vierailija
29/44 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eppujen sanoin :

"Vain tahroja paperilla, älä siis suutu

Ei niistä asiat miksikään muutu"

Minun tapauksessa yhdessä puh sex sessiossa työaikana laskin satsit tyhjään kahvimukiin..

Vierailija
30/44 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkaseksiin (siis toimistossa, ei missään matkoilla) on ainakin itsellä osunut aina rentoja ja vähän villejä naisia, joille ei koskaan ole ollut ongelma lopettaa akti nielemällä. Sen jälkeen käyvät itse alapesulla vessassa poistamassa suurimman kosteuden.

Mä vähän luulen, ettei tollainen kiinnijäämisen pelkoa sisältävä puuhailu ole kovin takakireiden ihmisten laji lainkaan.

Vierailija
31/44 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit, että tämä on mielikuvituspalsta.

Vierailija
32/44 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn ihmisten kotona töissä.

Missä usein mies on paljon töissä.

Yksinäisten naisten kanssa kun pannaan paikat kuntoon niin mieskin on tyytyväinen kun tyttöystävä/vaimo hymyilee ja on iloinen.

Vierailija
33/44 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sitä jos pikaiset työkaverin kans ottaa töissä komerossa niin paljaalla annan ja laskea sisään. Siellähän ne pillussa pysyy työpäivän :) ja valuminen kiihottaa

Vierailija
34/44 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla riittää pikkuhousunsuojat.

Milloin panit viimeksi töissä? Oliko oma mies

Vierailija
35/44 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mietin sitä miten ihmiset hoitaa sotkut ulkoilmassa.. Siis jossei lasketa suihinottoa. Elokuvissa ei näitä ongelmia koskaan ole...

Sisään sitä voi hyvin laskea tavaran ja kun laittaa vähän paperia housuihin tai pikkuhousunsuojan että imee enimmät mällit ja silloin ei valu reisillekkään paitsi hame päällä joskus valuu :)). Kortsusta jää inhottava haju. Nieleminen on siisti tapa myös mutta yleensä sitä nielee suihinoton päätteeksi eikä aktin

Vierailija
36/44 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä joku salatyöpaikkasuhde kun hampaat peset ? Onko kuumottanut jäädä kiinni vai mistä tuo lähti? Mulla on yks ihana työkaveri mutta en osaa kuvitella miten sen kans pääsis pikaiselle työpaikalla kun ei olla sängyssä oltu vielä

Vierailija
37/44 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkaseksiin (siis toimistossa, ei missään matkoilla) on ainakin itsellä osunut aina rentoja ja vähän villejä naisia, joille ei koskaan ole ollut ongelma lopettaa akti nielemällä. Sen jälkeen käyvät itse alapesulla vessassa poistamassa suurimman kosteuden.

Mä vähän luulen, ettei tollainen kiinnijäämisen pelkoa sisältävä puuhailu ole kovin takakireiden ihmisten laji lainkaan.

Meillä on todella kuuma nainen työporukassa kenen kans fantasioinut työpaikkaseksistä. Miten ootte päätyny työkavereiden kans hommaileen työpaikalla kesken työpäivän? Oletteko ensin jossain pikkujouluissa häröilleet tai harrastaneet muuten seksiä aiemmin vai onko eka kerta ollut ihan töissä? Pitää olla kyllä luotettava pano ettei asia tosiaan leviä työyhteisössä

Vierailija
38/44 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkareiden sisään pari benäliinaa tai suihinoton jälkeen nielen ja käyn kurlaamassa suuni vedellä.

En ymmärrä kysymystä sotkusta

Vierailija
39/44 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn ihmisten kotona töissä.

Missä usein mies on paljon töissä.

Yksinäisten naisten kanssa kun pannaan paikat kuntoon niin mieskin on tyytyväinen kun tyttöystävä/vaimo hymyilee ja on iloinen.

Teetkö ite aloitteet vai tekeekö naiset usein? Tuossahan on riskinä se että sana leviää työnjohdolle tai menee maine

Vierailija
40/44 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnehän ne spermat jäävät syvälle pilluun. Ei tarvii putsata, eikä edes voi vaikka haluaisikin. Miehenä taas normaalistikin vedän hommien jälkeen kalsarit jalkaan ilman pesua tms. Ja kyllä olen harrastanut seksiä töissä. Kaksikin kertaa kun avokkin kanssa oltiin vähän aikaa samassa toimistossa töissä. Ja hommat hoidettiin minun työhuoneessani keskellä kirkasta päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi