Kun ihmiset harrastavat töissä seksiä, miten he siivoavat sotkut?
Siitähän tulee kauhea määrä eritteitä. Onko talouspaperia, entä jos tilanne tulee yllättäen eikä huoneessa ole paperia?
Kommentit (44)
Mies käyttää kumia ja minä pyyhin omat mehuni vessassa aktin päätteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan nainen ala kulkemaan jossain mällisissä pikkareissa. Älkää nyt höpsötelkö.
No kyllä ainakin mun fantasioissa kulkee! ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli tosiaan niin, että jäin kerran ylitöihin toimistolle pitkälle iltaan. Siivoojat (nainen ja mies) sitten saapuivat toimistoa siivoamaan, eivätkä huomanneet että olin omassa kuutiossani koodailemassa. Jossain vaiheessa tajusin että hehän panivat toisiaan, kuului ilakoivia ääniä ja tasaista jyskytystä kun naista ilmeisesti pantiin takaapäin pöytää vasten.
Tässä tapauksessa siis siivoojat korjasivat jälkensä.
Pantiinko siivoojaa etu- vai takapyllyyn?
En osaa sanoa, paljon mahdollista että molempiin.
Minkäikäisiä ne oli?
Tietokoneen näytön pyyhkimiseen on omat pyyhepaperit. Näppis kandee siirtää sivuun
Sisälleni menee mällit ja pikkarit vedän ylle tai paperilla pyyhin suuni. Kotona sitten pesen hampaat ja naaman ja pyyhin alapään jos on todella märkä. Öisin nukun ilman alushousuja, joten ei haittaa jos on vähän kostea ennen nukkumaan menoa. Aamulla sitten menen suihkuun (aamusuihku jäänyt tavaksi). Joskus käytetään kortsuja, mutta käytän pillereitä joten paljaalla vedetään suurimmaksi osaksi. Työpaikkaseksi on elämän lisämauste.
Vierailija kirjoitti:
Sisälleni menee mällit ja pikkarit vedän ylle tai paperilla pyyhin suuni. Kotona sitten pesen hampaat ja naaman ja pyyhin alapään jos on todella märkä. Öisin nukun ilman alushousuja, joten ei haittaa jos on vähän kostea ennen nukkumaan menoa. Aamulla sitten menen suihkuun (aamusuihku jäänyt tavaksi). Joskus käytetään kortsuja, mutta käytän pillereitä joten paljaalla vedetään suurimmaksi osaksi. Työpaikkaseksi on elämän lisämauste.
hyi olkoon, kuka haluis panna sua kun pillus on noin likanen
Eppujen sanoin :
"Vain tahroja paperilla, älä siis suutu
Ei niistä asiat miksikään muutu"
Minun tapauksessa yhdessä puh sex sessiossa työaikana laskin satsit tyhjään kahvimukiin..
Työpaikkaseksiin (siis toimistossa, ei missään matkoilla) on ainakin itsellä osunut aina rentoja ja vähän villejä naisia, joille ei koskaan ole ollut ongelma lopettaa akti nielemällä. Sen jälkeen käyvät itse alapesulla vessassa poistamassa suurimman kosteuden.
Mä vähän luulen, ettei tollainen kiinnijäämisen pelkoa sisältävä puuhailu ole kovin takakireiden ihmisten laji lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan nainen ala kulkemaan jossain mällisissä pikkareissa. Älkää nyt höpsötelkö.
Unohdit, että tämä on mielikuvituspalsta.
Mä käyn ihmisten kotona töissä.
Missä usein mies on paljon töissä.
Yksinäisten naisten kanssa kun pannaan paikat kuntoon niin mieskin on tyytyväinen kun tyttöystävä/vaimo hymyilee ja on iloinen.
Johan sitä jos pikaiset työkaverin kans ottaa töissä komerossa niin paljaalla annan ja laskea sisään. Siellähän ne pillussa pysyy työpäivän :) ja valuminen kiihottaa
Vierailija kirjoitti:
Minulla riittää pikkuhousunsuojat.
Milloin panit viimeksi töissä? Oliko oma mies
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mietin sitä miten ihmiset hoitaa sotkut ulkoilmassa.. Siis jossei lasketa suihinottoa. Elokuvissa ei näitä ongelmia koskaan ole...
Sisään sitä voi hyvin laskea tavaran ja kun laittaa vähän paperia housuihin tai pikkuhousunsuojan että imee enimmät mällit ja silloin ei valu reisillekkään paitsi hame päällä joskus valuu :)). Kortsusta jää inhottava haju. Nieleminen on siisti tapa myös mutta yleensä sitä nielee suihinoton päätteeksi eikä aktin
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä joku salatyöpaikkasuhde kun hampaat peset ? Onko kuumottanut jäädä kiinni vai mistä tuo lähti? Mulla on yks ihana työkaveri mutta en osaa kuvitella miten sen kans pääsis pikaiselle työpaikalla kun ei olla sängyssä oltu vielä
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkaseksiin (siis toimistossa, ei missään matkoilla) on ainakin itsellä osunut aina rentoja ja vähän villejä naisia, joille ei koskaan ole ollut ongelma lopettaa akti nielemällä. Sen jälkeen käyvät itse alapesulla vessassa poistamassa suurimman kosteuden.
Mä vähän luulen, ettei tollainen kiinnijäämisen pelkoa sisältävä puuhailu ole kovin takakireiden ihmisten laji lainkaan.
Meillä on todella kuuma nainen työporukassa kenen kans fantasioinut työpaikkaseksistä. Miten ootte päätyny työkavereiden kans hommaileen työpaikalla kesken työpäivän? Oletteko ensin jossain pikkujouluissa häröilleet tai harrastaneet muuten seksiä aiemmin vai onko eka kerta ollut ihan töissä? Pitää olla kyllä luotettava pano ettei asia tosiaan leviä työyhteisössä
Pikkareiden sisään pari benäliinaa tai suihinoton jälkeen nielen ja käyn kurlaamassa suuni vedellä.
En ymmärrä kysymystä sotkusta
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn ihmisten kotona töissä.
Missä usein mies on paljon töissä.
Yksinäisten naisten kanssa kun pannaan paikat kuntoon niin mieskin on tyytyväinen kun tyttöystävä/vaimo hymyilee ja on iloinen.
Teetkö ite aloitteet vai tekeekö naiset usein? Tuossahan on riskinä se että sana leviää työnjohdolle tai menee maine
Sinnehän ne spermat jäävät syvälle pilluun. Ei tarvii putsata, eikä edes voi vaikka haluaisikin. Miehenä taas normaalistikin vedän hommien jälkeen kalsarit jalkaan ilman pesua tms. Ja kyllä olen harrastanut seksiä töissä. Kaksikin kertaa kun avokkin kanssa oltiin vähän aikaa samassa toimistossa töissä. Ja hommat hoidettiin minun työhuoneessani keskellä kirkasta päivää.