Kerro palkkasi. Minun 2700 egeä brutto
Ikä ja koulutustaso ja palkka. Minä 43-v, 2700 euroa brutto ja alempi korkeakoulututkinto. Palkka huono.
Kommentit (56)
3400€ brutto. Ohjelmistosuunnittelija 45v.
Ylioppilas (ja keskeytetyt yliopisto-opinnot).
1850€/brutto. Ohjaaja tuetussa asumisessa.
Vierailija kirjoitti:
2590 e, insinööri, 20 vuotta samassa työpaikassa
Työssä pätee se että vaihtamalla paranee.
t. insinörtti
Vierailija kirjoitti:
Moni EI kertonut koulutustaan.
Aina koulutus ei vaikuta palkkaan. Meillä merkonomeista maistereihin tekee suht samalla palkalla samaa työtä. T. Myyntisihteeri
1400 - 1900 (hyvin harvoin kuukausiansiot tuota jälkimmäistä luokkaa)brutto, osa-aikainen sopimus. Ammattitutkinto ja ikää 30v. Tuo sis. kaikki lisät, myös sunnuntain, joten naurettava palkka :(
Nainen 39, merkonomi 3200e/kk. Ruokakaupassa osastovastaavana.
Meekonomi, 24 vuotta ja palkka 2800 brutto.
AMK insinööri, 36 julkisella 3800€ brutto. Koulutusta vastaava työ.
30 v merkonomi, brutto huikeat 2070 e ja toimistosihteeri. Palkka ei tule tuosta enää nousemaan.
Ikä 47v, koulutus merkonomi ja palkka 3600 brutto. Ihan tyytyväinen olen.
Nainen, 34.v, koulutus tradenomi ja palkka 3200e/kk brutto.
Palkka työkuvaan nähden liian pieni.
1700e, ei Suomessa, 36v., maisteri. Ei koulutusta tälle alalle.
Nainen 53, yo-merkonomi, 30 v samassa talossa - siitä 20 vuotta viestinnän asiantuntijana.
4000 e
7200, yliopistotutkinto, 27v. Työtunteja noin 55h/vko.
4000, 29v, maisteri, kemianteollisuus. Olen tyytyväinen, vaikka kollegat saavat korkeampaa palkkaa.
N33, palkka tällä hetkellä 1200-1300e/kk.
Koulutuksena amk. Ainoastaan miehet tuntuvat ylenevän meidän firmassa.
2900, tekniikan amk-taustalla, teen osin alan töitä, osin toimistotöitä ja osin avustavia töitä. Suunnittelualalla on pienet palkat, mutta tällä tulee kyllä toimeen, kun en tarvitse koskaan mitään erikoista. Poikani saa, joka on opiskelija osa-aikatyössä, saa lähes saman jos tuntipalkaksi muutetaan.