Oliko sinulla teininä Teinari?
Kommentit (13)
Oli, aika monta tallella, hauskaa luettavaa :)
olen 54v
Oli mulla, ainakin violetti ja pinkki. Erittäin Tärkeä Asia minulle jossain yläasteen, lukion alun vuosina.
Jeeeessss!
Oli tietysti, mulla värit oli sininen tai vihreä. Sitten sinne liimattiin, leikattiin ja askarelltiin idoleiden, kavereiden jne kuvia. Tottakai myös sen hetken tuntoja (todella pienellä käsialalla)!!! Mulla oli sillon ihan in lätkäpelaajat ja muutenkin urheilijat. Säästössä on 6 kpl teinareita vuosilta 77-81. Huh, kun sitä onkin vanha:).
ala-asteella oli, neljä punaista löytyy kaikkine välikrääsineen.
Oli mullakin teinari. Värejä en muista mutta varmaan se oli pinkki.
t. vm 74
KYLLÄ!
Yks oli ainakin pinkki... Olisko ollut vihreä myös. Tallessa ovat edelleen....
4 Minä keräsin jotain keräilytarroja jääkiekkoilijoista. Ne ovat kyllä vielä tallellakin.
Oli kyllä. Värejä ainakin keltainen, vihreä, kirkkaansininen ja musta, saattoi olla punainenkin. Ostin niitä yläasteella ja lukiossa, siis vuosina 1978-84.
Tottakai. Väreistä muistan ainakin violetin ja pinkin. Muistaakseni hävitin kaikki ennen kuin lähdin opiskelemaan. Paljon muutakin heitin silloin menemään ja hieman nyt harmittaa.
Minä hävitin sen takia, kun olin kirjoitellut niihin muistiin kaikki mahdolliset sekoilut, kännäämisen jne. En tahdo, että kukaan saisi tietää sellaisia asioita minusta.
Oli ainakin vaaleanpunainen. Tässä jokin aika sitten tosin hävitin kaksi sellaista, koska sisälsivät niin arkaluonteista materiaalia, jotka jo tahdon unohtaa pois elämästäni.