27 v mies ja kaljatölkin kylmä suudelma, nyt myös Ilta-Sanomissa
Kommentit (31)
Tuohan oli rehellinen kertomus siitä kun ei kelpaa yhdelkekään naiselle. Se kun tulee aina hylätyksi treffeillä rupeaa ajan myötä kalvamaan vaikka ei haluaisi myöntää. Olen kateellinen kun näen yhdessä olevat parit. Tiedän kyllä mitä menetän. Olen jo 38v ja tiennyt viimeiset 15 v että haluan parisuhteen ja lapsen. Vikaa on minussakin kun elin ennen 30v vain päivästä toiseen. Mutta on sanottava että olen todella katkera kun haave perheestä on luisumassa käsistä. Ei todellakaan kiinnosta alkaa suhdetta jonkun vela tai yli 40 naisen kanssa. Minulle unelmaan suhteesta kuului yhteiset lapset ja muuten se on vain pelkkä halpa korvike johon ei kiinnosta liikoja panostaa.
Jopa noita naisena esiintyviä ýlítrolleja päässyt täysin lähdekritiikittä edustamaan tuohon uutiseen : D SE vika tuollaisessa uutisoinnissa on -Ohis
Kil-ttimies olikin ylläpidon luomus?
Mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, vaikka tarinat olisivatkin keksittyjä? Kyllähän sitä romaaneissakin käsitellään tabuja fiktion kautta.
Uutisvälineillä on vain uskottavuus. Ja sitä joko on tai ei ole.
Sama siirtyä lukemaan Argumenty i Faktya nähtävästi.
Tällaista juttua vois olla jossain Porvoon sanomissa. :D
Oiskohan ongelman ydin jo otsikossa: kalja. Olutta ostetaan tölkeissä vain silloin kun sitä ostetaan paljon. Kuka muka ostaa yhden tölkin? Jos ostaa vain yhden, silloin otetaan joku vähän parempi olut lasipullossa. Isoja määriä ”kaljaa” (puhuisit edes oluesta) suoraan tölkistä, sillähän niitä naisia houkutellaan. Olisko ongelma turha kaljan kittaaminen eikä ”kiltteys”..? Helppo syyttä naisia vaikka vikaa olisi itsessä ja omissa elintavoissa.
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan ongelman ydin jo otsikossa: kalja. Olutta ostetaan tölkeissä vain silloin kun sitä ostetaan paljon. Kuka muka ostaa yhden tölkin? Jos ostaa vain yhden, silloin otetaan joku vähän parempi olut lasipullossa. Isoja määriä ”kaljaa” (puhuisit edes oluesta) suoraan tölkistä, sillähän niitä naisia houkutellaan. Olisko ongelma turha kaljan kittaaminen eikä ”kiltteys”..? Helppo syyttä naisia vaikka vikaa olisi itsessä ja omissa elintavoissa.
Yksinäinen mies ostamassa pari erilaista pulloa olutta? Tiedät kyllä minkä maineen siitä saa.
Otsikon nähdessäni toivoin että toimittaja olisi kaivanut esiin näitä provoja tehtailevan henkilön ja haastatellut häntä. Se olisi ollut journalismia se.
Vierailija kirjoitti:
Otsikon nähdessäni toivoin että toimittaja olisi kaivanut esiin näitä provoja tehtailevan henkilön ja haastatellut häntä. Se olisi ollut journalismia se.
Kuvakin olis ollut kiva:)
Kirjoitin itsekin varmaan jotain tuohon ketjuun, mutta onneksi sanomisiani ei oltu otettu mukaan.