Ihmettelevä yksinhuoltaja isä
Ihmettelevä yksinhuoltaja isä
Sitä olisin vain tiedustellut......että miksi yksinhuoltaja isää katsotaan koviin pitkään ja ihmetellen puistoissa yms.
Kun vien tyttö harrastuksiin niin äidit tuntuvat katselevan pitkään ja kun katson takaisin niin sit katsotaankin jo äkkiä vaikka kengän kärkiä.
Onko se niin outoa jos kaljupäinen ronski mies mikä tuo tyttöä ja poikaa leikkimään ei ole juuri sinä aamuna ajanut partaa ja möyrii muksujen mukana pitkin leikkipuistoa.
Välillä olen kyllä päässyt muutaman sanasen vaihtamaan parin äidin kanssa mutta harvemmin.
Kommentit (27)
yksinhuoltaja kirjoitti:
Se et olen kalju roteva mies jolla voi olla joskus parransänki ei kyllä tee mun mielestä musta pultsaria tai Jammu setää sen enempää kuin Lestaadiolasita.
Mut voihan se olla että joidenkin mielestä se tekee.
Siistit ja puhtaat vaatteet minulla on vaikka en kyllä leikkipuistoon parhaimpia juhlavaatteita laita.
Sinulla ilmeisesti on parasta päällä.
Lapsillani on hyvät ja puhtaat vaatteet ja toivotaan ettei niistä tule spurkuja.
Ei elämässä kannata feikata mitään sellaista mitä ei ole.
Naamioituminen hyvään vaatekertaan on falskia ja herättää epäluuloja vielä enemmän.
Ole sellainen kuin olet todellisuudessakin, äläkä piiloudu katumaasturiisi piilottelemaan mahdollisesti pientä pippeliäsi.
Oikea lapsista välittävä ympäristötietoinen latte isä saapuisi paikalle sähköfillarilla ja lastenkuljetusperäkärryllä ja vähät välittäisi naisten katseista.
Olet näemmä syntynyt olemaan väärässä paikassa väärään aikaan.
Onko sillä yh-statuksella tehoa?
Sä ilmeisesti panet kaikki korut ja parhaan kellon kun menet lasten kanssa puistoon.
Mä olen ennemmin se spurkun näköinen jos se siitä on kiinni et pitää olla helyjä ranteet täynnä.
Olen pahoillani mut ei ole mersua.....mutta kyllä multa fillarikin löytyy.
Täytyy muistaa jättää ensikerralla parkkipaikalle.....:)
Se varastettu maasturi......
Harmi kun en juo viinaa niin en sitä krapulaa saa oikeen hommattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne etsii seuraavaa kierrosta. Sun kanssa ei tarttis enää ees lisääntyy, ku sulla on jo lapsia. Jos et sitten haluais yhteistä rakkausrusinaa.
Hmmm. mutta kuka puistossa oleskelevista naisista haluaisi pariutua pultsarin näköisen mahdollisen autovarkaan kanssa?
Olisihan kieltämättä kyseessä ns. pahis, joten voi sillä olla mahkujakin saada naista.
Jännämiehillä on aina vientiä.
yksinhuoltaja kirjoitti:
Onko sillä yh-statuksella tehoa?
Sä ilmeisesti panet kaikki korut ja parhaan kellon kun menet lasten kanssa puistoon.
Mä olen ennemmin se spurkun näköinen jos se siitä on kiinni et pitää olla helyjä ranteet täynnä.
Olen pahoillani mut ei ole mersua.....mutta kyllä multa fillarikin löytyy.
Onko niitä pyöriä sinulla useampiakin?
Kyselen vaan kun itseltä varastettiin maastopyörä jokusia viikkoja sitten.
Jos satut tuntemaan alan porukkaa, kun näköjään piilottelet niitä korusaaliitasi kotona ja ajelet varastetulla katumaasturilla, niin välitä viestiä että palauttavat Lidlin pyöräparkkiin, ellet itse jostain syystä ehdi kun touhuat niden lasten kanssa, mitä sitten touhuiletkin?
Tuijattaako muut isätkin leikkipuistoissa sinua pitkään vai eikö siellä näy niitä? Jos vastaus on jälkimmäinen, niin sitten johtuu siitä, että olet poikkeus. Ainakaan silloin, kun minä kävin lasten kanssa leikkipuistoissa, näkyi siellä vain muita äitejä ja isät loistivat poissaolollaan.
no mietippä kuinka monta muuta äijää näkyy lapsen saati lapsien kanssa puistossa yms paikoissa ilman että akka on mukana? tuskin montaa! ite oon joskus tuijottanu myös miestä joka on pidemmän aikaa ollu yksin lasten kanssa puistossa ja miettinyt samalla ett oispa mullakin tollanen mies.