Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkä hän on bisse ja ihastunut minuun???

Vierailija
05.03.2019 |

Kerroin jo aiemmin tänään siitä, kuinka jo KAHDESSA eri harjoittelupaikassa on ollut sama kuvio: täysin ventovieraat työkaverit, toinen tosi mukava minua kohtaan ja toinen välttelee katsekontaktia ilman mitään järkevää syytä.

Tosiaan ei mitään historiaa kyseisen tyypin kanssa yhtään missään, joten mitään henkilökohtaista se ei voi olla. Mutta minusta on outoa ja vähän ärsyttävää, kuinka *hän* (nuori nainen) välttelee katsekontaktia minun (nuori nainen) kanssani. Hän juttelee toisen henkilön kanssa ja katsoo häneen ihan normaalisti, mutta minua hän ei yksinkertaisesti katso ollenkaan.

Asia painaa vain siksi, että tuollaisesta välttelystä tulee outo olo, kuin toinen olisi vihainen minulle tyhjästä. Tiedän etten haise enkä ole millään tavalla outo tai erikoinen luonteeltani. Olen hiljainen ja rauhallinen.

MIKSI JOKU VÄLTTELEE KATSEKONTAKTIA ILMAN MITÄÄN SYYTÄ? ONKO HÄN IHASTUNUT MINUUN?

En siis tällaista toivo, mutta en kyllä muutakaan järkevää selitystä keksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on lapsi, mutta hänestä huokuu kyllä tietynlainen äijämäisyys. Ylipainoinen ja pukeutuu erittäin epänaisellisesti. Ei herätä ainakaan mitään perinteisiä heteroviboja. Ap

Vierailija
2/7 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikalja vai vanha mies?