Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, merkkilaukuista taas...

Vierailija
01.03.2013 |

Olettekos käyneet näillä sivuilla http://www.merkkilaukut.fi/ , siis jestas mitä hintoja. Onko kellään oikeesti varaa tai ennenkaikkea halua maksaa laukusta näin paljon?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkilaukut.fi nimistä yritystä ei ole olemassakaan. Puljun omistaa autokorjaamoalan yritys, siksi merkkilaukut-sivustolta ei löydy edes "yrityksen" Y-tunnusta, jonka lain mukaan pitäisi olla esillä.

Pulju toimii osoitteesta Kuusitie 16, 03300 OTALAMPI, jossa on sininen vanhahko omakotitalo (Google maps)

Laukut on ostettu Italian outleteista kauppiaan väittämän mukaan, eli he myyvät menneiden kausien malleja hintaan joka on korkeampi kuin ovat olleet uutena. Esimerkkinä lompakko joka maksoi uutena merkin virallisessa liikeessä 270€ viime syksynä, maksaa nyt tällä sivustolla 300€...

Virallista jälleenmyyjää tämä verkkokauppa ei ole nähnytkään, en suosittele, "asiakaspalvelu" on tyly ja homssuisen oloinen ulkoasu.

Vierailija
2/5 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no itse en maksa laukusta kuin max. 30e. Mutta monet maksavat mielestäni järjettömiä summia, toki tätä puolustellaan sillä, että merkkilaukut ovat laadukkaita ja kestävät pitkään.

Itselläni on ollut käytössä jo 10 vuotta ihan tuollainen halppislaukku ja hyvältä näyttää edelleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin italiasta ja samanen nyssäkkä oli 100 euroa halvempi. Ostin kun olin lomalla italiassa, mutta jos olisin halunnut vain laukun, niin halvemmaksi olisi tullut tämä merkkilaukut sivusto.

Vierailija
4/5 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kotikutoiset ja halvanoloiset sivut, ei kylla herata luottamusta etta laukut on aitoja tai uusia eika firma ei taatusti ole authorised distributor yhdellekaan brandille. 

Merkkilaukkuja ostan yleensa yhden per vuosi mutta ostan ne brandien omista myymaloista tai tasokkaista tavarataloista tai luotettavista nettikaupoista. 

Vierailija
5/5 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin mielummin ostan 2000 euron käsilaukun kun Henkkamaukalta samalla rahalla vaatteita viiden vuoden ajan tai käyn baarissa dokaamassa tai pidän kahta autoa tai otan pikavippejä/kulutusluottoja ja maksan niiden korkoja tai syön liikaa jne.

Ja mitä se ketään haittaa jos mulla on rahaa ostaa kalliita laukkuja? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi