Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sidottu- eroottisuutta tihkuva kirja,

Vierailija
01.03.2013 |

mutta minua ahdisti lukea sitä. Ajattelin, että voiko tuollaista tapahtua oikeastikin.

Oletko lukenut?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jonkun av-mamman mielestä ollut ihan todella hyvä kirja jopa?

Vierailija
2/7 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut kaikki Fifty Shades trilogia kirjat - sidottu, satutettu ja vapautettu. Kannattaa lukea myös muut osat, sillä kirjat 2 ja 3 olivat parempia kuin 1. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio lukea ...selasin kirjaa töissä joskus kun se tuossa sattui olemaan pöydällä, mutta vaikutti kyllä niin paskalta että annoin olla.

Vierailija
4/7 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen; mä luin sen ekan ja se oli niin kevyttä että jätin lukematta kakkosen ja kolmosen. Mut jos se kannattaa, niin kokeilen :)

Ja ap:lle tiedoksi; kyllä voi. Tossa oli vielä oikeasti hyvin kevyttä kamaa siihen mitä mä olen tehnyt.

Vierailija
5/7 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä kirjassa on jotain kohuerotiikkaa, niin kyllä on tylsää ihmisten seksielämä!

Pikaluvulla olen kaksi lukenut ja mietin että jaksaisiko kahlata vielä sen kolmannenkin läpi. Pahoin pelkään ettei se räväytä yhtään sen enempää!

Vierailija
6/7 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan paska kirja.

Vai että oikein ahdisti luke kun joku sidotaan kiinni ja piiskaa pepulle -uijjui!

Vierailija
7/7 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen sitä parhaillaan. Tässä se taas nähdään, ettei läheskään aina tarvita muuta kuin hyvää bisnesvainua (hoksaa mikä uppoaa massoihin = paljon rahaa) eikä niinkään mitään oikeaa suurta lahjakkuutta ja nerokasta luovuutta kirjailijana. Keskinkertaista huttua, jos sitäkään. Olen lukenut joitakin aivan upeita sekä älykkäitä kirjoja, mutta tämä ei mielestäni selvästikään kuulu niihin. Mutta kova on ollut hypetys kirjan ympärillä, eli markkinointi on varsin toimivaa. Lukeehan tuota, mutta tulee vaan mieleen simppelit Regina-lehdet tai Harlekiinit kaukaa takavuosilta. Huvittavaa mm. se kun yhdellä aukeamalla kuvaillaan kuinka henkilö punastuu noin kaksikymmentä kertaa. Ja sama taas seuraavalla aukeamalla ja taas seuraavalla. Myöskin jatkuva samojen sanontojen hokeminen turhauttaa lukijaa. Ei tuo oikeastaan eroa Reginan jutuista muutoin kuin paksuuden perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi