Karvaiset vs. ajellut miehet
Kommentit (63)
riippuu kantajasta ja karvoituksista.
Alapää mielellään ajeltu. Tai ainakin hyvin siistitty.
Aika fifty-fifty näyttäisi olevan, vaikka melko pieni otos tällä hetkellä.
Luin aloituksen karvanaiset vastaan jallut. Täytyy vissiin mennä silmälekurille.
Minä karvaisena miehenä äänestä karvaisia vaikka kyseli oli suunnattu naisille. ;)
Vierailija kirjoitti:
Aika fifty-fifty näyttäisi olevan, vaikka melko pieni otos tällä hetkellä.
Tarkoitit kai fifty-sixty?
Luonnostaan vähempikarvaiset on parhaita. Sellaiset, joilla ei kasva mitään selkäkarvoja eikä oikein edes rintakarvoja. Ja alapäätä tietenkin edes siistitty jonkun verran, myös kainalokarvoille voi tehdä jotain jos on kovinkin isot puskat...
Vierailija kirjoitti:
Minä karvaisena miehenä äänestä karvaisia vaikka kyseli oli suunnattu naisille. ;)
Lol. :DD
Luonnollisesti vähemmän apinaa muistuttava
Sopivasti karvainen. Ei selkäkarvoja! Karvaton mies on poika (tai homo).
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti karvainen. Ei selkäkarvoja! Karvaton mies on poika (tai homo).
Päteekö sama naisiin? Karvaton nainen on tyttö.
Kyl miehen täytyy olla karvanen. :D Sileys yms ei oo hyvä miehellä. Naisella on, muttei miehellä... :D ei se nyt haittaa jos vaikka parran ajaa, mut joku et sheivaa pikkutarkasti, ne on naisten juttuja.
Karvainen mies mulle, kiitos! Hitsi kun alkoi himottaa.
Vierailija kirjoitti:
Karvainen mies mulle, kiitos! Hitsi kun alkoi himottaa.
Onneksi niitä saapui läjäpäin Suomen maalle. Heruu varmaan sinullekin.
Jos noiden kahden väliltä pitää valita niin ajeltu. Eniten tykkään siistitystä. Ei tarvitse olla kokonaan sheivattu, saksilla kun leikkaa niin riittää. Sellainen valtava pusikko kullin juuressa on kuvottava.
Ei tulisi mieleenikään ajalla itseäni. Sänki vaatteita vasten tuntuu inhottavalta.
+ rintakarvat
+ kunnolla kasvava parta
+ siistitty sänki
- epätasaisesti kasvavat viiksenhaituvat
- överi selän / olkapäät peittävä turkki
Ap äänesti karvaisia. En tahtonut laittaa vaihtoehdoksi siistittyä. Kiinnostaa näiden kahden välillä ihmisten mielipiteet.