Olisin varmasti pärjännyt ammattikoulussa
Jos olisin opiskellut jotain fyysistä työtä. Jalkavamman takia mulle aina suositeltiin merkonomin koulutusta.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Ammattivalittajan kannattaisi nyt ottaa pieni tuumaustauko vaikkapa Aruballa. Nämä ovat sen verran kovia suunnitelmia jo, että ei kannata tehdä mitään hätiköityjä päätöksiä. Sellaiset 10 vuotta kannattaa vielä harkita.
Älä huoli, se harkitsee vielä 20 vuotta. Ja sitten alkaakin jo eläke pyöriä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas Ammattivalittaja taas pontevaa tyttöä. Että ihan uusi elämä suunnitteilla, tätä ei ole kuultukaan vähään aikaan. :)
Miksi mun pitäisi olla miehen kanssa jota en enää rakasta? Joka ilkeilee mulle?
Sitä me täällä on monta vuotta ihmetelty koko palsta. Mutta kun sä et lähde sen armaasi luota kirveelläkään. :)
Nyt on helpompi kun tyrkkään miehen asumaan lapsuudenkotinsa ja jään tänne.
Kumpi omistaa talon? Jos mies, niin et pysty häntä ajamaan pois talostaan.
Kyllä on kunnianhimoiset suunnitelmat tulevaisuudelle jos mielessä vaihtoehtoina käy vain amiksen eri muodot...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas Ammattivalittaja taas pontevaa tyttöä. Että ihan uusi elämä suunnitteilla, tätä ei ole kuultukaan vähään aikaan. :)
Sitä me täällä on monta vuotta ihmetelty koko palsta. Mutta kun sä et lähde sen armaasi luota kirveelläkään. :)
Voihan sitä sitten erota ja ottaa puolet omaisuudesta jos se on parempi vaihtoehto.
Tietenkin mies omistaa sen talon(kin). Ammattivalittajahan juuri avasi ketjun, jossa kertoi ettei omista yhtään mitään ja varojakin on vain arkkurahat.
Mutta toisaalta Aruballe pääsee aina vähilläkin rahoilla. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä sitten erota ja ottaa puolet omaisuudesta jos se on parempi vaihtoehto.
Miksi sitten päivästä toiseen luettelet täällä syitä, joiden vuoksi sinun on mahdotonta erota?
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin mies omistaa sen talon(kin). Ammattivalittajahan juuri avasi ketjun, jossa kertoi ettei omista yhtään mitään ja varojakin on vain arkkurahat.
Eipä ole avioehtoa joten erossa saan puolet.
Hus hus nyt. Känny kiinni ja hellan ääreen. Sieltä tulee kohta nuohooja kotio ja se on tupenrapinat, jos ei sulla ole soppa valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten päivästä toiseen luettelet täällä syitä, joiden vuoksi sinun on mahdotonta erota?
Koska tämä on ollut lapsen paras ja toiseksi paras olisi tehdä töitä yhdessä mutta asua erikseen, vasta kolmanneksi paras on ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole avioehtoa joten erossa saan puolet.
Ja nytkö sen keksit? Et sinä mitään eroa, se on jo niin nähty.
Ja nyt sitten ajattelit unohtaa lapsen parhaan?
Vierailija kirjoitti:
En mutta en haluaisi aina miestä kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mutta en haluaisi aina miestä kuunnella.
Okei, et aio unohtaa lapsen parasta. Joten jäät sinne mökkiisi kuuntelemaan miestäsi. Case closed. :D
Nyt sitten kiireesti papereita vetämään. Eikös se kevään hakuaika opiskelemaan ole ihan näillä näppäimillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä nyt jahkaat ja vatkuloit tämmösiä, kun olet töissä siinä miehesi yrityksessä?! Sitä samaa paperinpyöritystä sä tekisit, jos olisit saanut merkonomin paperit.
En mä nyt tänne aio loppuelämäksi jäädä niin täytyy kai sitä jatkoa miettiä. Ainakin jos olisin peruskoulun jälkeen opiskellut esim kokiksi olisin pari vuosikymmentä jalan kanssa siinä työssä pärjännyt.
Ja mihinhän sitten aiot sieltä lähteä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä nyt jahkaat ja vatkuloit tämmösiä, kun olet töissä siinä miehesi yrityksessä?! Sitä samaa paperinpyöritystä sä tekisit, jos olisit saanut merkonomin paperit.
En mä nyt tänne aio loppuelämäksi jäädä niin täytyy kai sitä jatkoa miettiä. Ainakin jos olisin peruskoulun jälkeen opiskellut esim kokiksi olisin pari vuosikymmentä jalan kanssa siinä työssä pärjännyt.
Kuinka niin olisit pärjännyt? Sinullahan on paha Menieren tauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo, sulla on sen jalkahomman lisäksi pyörrytystä, rytmihäiriöitä ja 50 kiloa ylipainoa. Susta ei ole seisomaan pitkää päivää kuumassa keittiössä.
Jotain sitä on kuitenkin työksi keksittävä. Voisin toki olla täällä töissä mutta en halua olla miehen kanssa yhdessä ja se järjestely ei miehelle sovi.
Kerro lisää. Millaista uutta järjestelyä olet ajatellut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, Ammattivalittaja. Niinpä.
Onko sulla lääkitys ihan kohdallaan? Milloin viimeksi tarkistettu?