Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin varmasti pärjännyt ammattikoulussa

Vierailija
05.03.2019 |

Jos olisin opiskellut jotain fyysistä työtä. Jalkavamman takia mulle aina suositeltiin merkonomin koulutusta.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä nyt jahkaat ja vatkuloit tämmösiä, kun olet töissä siinä miehesi yrityksessä?! Sitä samaa paperinpyöritystä sä tekisit, jos olisit saanut merkonomin paperit.

Vierailija
2/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä nyt jahkaat ja vatkuloit tämmösiä, kun olet töissä siinä miehesi yrityksessä?! Sitä samaa paperinpyöritystä sä tekisit, jos olisit saanut merkonomin paperit.

En mä nyt tänne aio loppuelämäksi jäädä niin täytyy kai sitä jatkoa miettiä. Ainakin jos olisin peruskoulun jälkeen opiskellut esim kokiksi olisin pari vuosikymmentä jalan kanssa siinä työssä pärjännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka siinä jatkon miettimisessä auttaa tieto, että olisit nuorena pärjännyt ammattikoulussa, jos olisit opiskellut kokiksi?

Aiotko siis nyt 45-vuotiaana lähteä opiskelemaan kokiksi?

Vaikka juuri olet monena päivänä täällä valittanut, että et voi enää opiskella mitään, koska sinua ei huolita mihinkään oppilaitokseen? Ja ilmoittanut, että et enää haluakaan opiskella mitään?

Vierailija
4/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida tietää, kuinka paljon kokin työhön sisältyy laskemista.

Ainesmäärien laskemista, annosten skaalaamista, annoshintojen laskemista, budjetointia. Ajatteletko selviäväsi kaikista niistä laskuista?

Vierailija
5/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka siinä jatkon miettimisessä auttaa tieto, että olisit nuorena pärjännyt ammattikoulussa, jos olisit opiskellut kokiksi?

Aiotko siis nyt 45-vuotiaana lähteä opiskelemaan kokiksi?

Vaikka juuri olet monena päivänä täällä valittanut, että et voi enää opiskella mitään, koska sinua ei huolita mihinkään oppilaitokseen? Ja ilmoittanut, että et enää haluakaan opiskella mitään?

En tietenkään tiedä pääsenkö enää mihinkään opiskelemaan mutta on kai se yritettävä. En minä mieheni kanssa loppuelämää halua olla ja pitää jotain fyysistä ammattia kokeilla opiskella kun merkonomin tutkinto ei onnistu.

Vierailija
6/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida tietää, kuinka paljon kokin työhön sisältyy laskemista.

Ainesmäärien laskemista, annosten skaalaamista, annoshintojen laskemista, budjetointia. Ajatteletko selviäväsi kaikista niistä laskuista?

Ajattelin että voisin mennä kokeilemaan.

Vierailija
7/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, sulla on sen jalkahomman lisäksi pyörrytystä, rytmihäiriöitä ja 50 kiloa ylipainoa. Susta ei ole seisomaan pitkää päivää kuumassa keittiössä.

Vierailija
8/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menepä kokeilemaan. Veikkaan, että pääset sinne kokeiluun yhtä kepeästi kuin aikoinaan Aruballe.  :)

Vierailija
9/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaaan teee enää päivääkään töitä. Se on ihan vttu selvää. Mooottorisahallla otsaaan.

Vierailija
10/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo, sulla on sen jalkahomman lisäksi pyörrytystä, rytmihäiriöitä ja 50 kiloa ylipainoa. Susta ei ole seisomaan pitkää päivää kuumassa keittiössä.

Jotain sitä on kuitenkin työksi keksittävä. Voisin toki olla täällä töissä mutta en halua olla miehen kanssa yhdessä ja se järjestely ei miehelle sovi.

Vierailija
11/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes päässyt ammattikouluun haluamalleni linjalle.

Vierailija
12/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos fyysistä ammattia ajattelet, niin suosittelen putkiasentajan hommaa. Töitä riittää takuulla eikä palkkakaan ole kehnompi. Myös rakennusalalla on kova pula osaavista ammattilaisista, muun muassa muurareista ja maalareista.

Vierailija
13/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas Ammattivalittaja taas pontevaa tyttöä. Että ihan uusi elämä suunnitteilla, tätä ei ole kuultukaan vähään aikaan.  :)

Vierailija
14/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en edes päässyt ammattikouluun haluamalleni linjalle.

Pääsin kauppaopistoon ja ammattikoulun maalarilinjalle.

En sitten mennyt koska minulla on korkeanpaikan kammo.

Niin että ei sinne ammattikouluun niin helposti pääse.

Minulla oli kuitenkin hyvä todistus niin että repikää siitäkin.

Vierailija
15/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas Ammattivalittaja taas pontevaa tyttöä. Että ihan uusi elämä suunnitteilla, tätä ei ole kuultukaan vähään aikaan.  :)

Miksi mun pitäisi olla miehen kanssa jota en enää rakasta? Joka ilkeilee mulle? Sehän voisi toki muuttaa omaan kotiin ja tehtäisiin töitä yhdessä mutta kun se ei sille sovi. Minunko aina pitää kärsiä?

Vierailija
16/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ammattivalittaja. Menepä nöyrästi laittamaan illallista samuraille, se tulee kohta kotiin äkäisenä ja nälkäisenä.  :)

Vierailija
17/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun pitäisi olla miehen kanssa jota en enää rakasta? Joka ilkeilee mulle?

Sitä me täällä on monta vuotta ihmetelty koko palsta. Mutta kun sä et lähde sen armaasi luota kirveelläkään.  :)

Vierailija
18/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmasti olisit pärjännyt.

Sä olisit pärjännyt R-kioskiyrittäjänä ja hoitokodin pyörittäjänä ja vaikka ikiliikkujan keksijänä.  :)

Vierailija
19/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun pitäisi olla miehen kanssa jota en enää rakasta? Joka ilkeilee mulle?

Sitä me täällä on monta vuotta ihmetelty koko palsta. Mutta kun sä et lähde sen armaasi luota kirveelläkään.  :)

Nyt on helpompi kun tyrkkään miehen asumaan lapsuudenkotinsa ja jään tänne.

Vierailija
20/41 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Ammattivalittajan kannattaisi nyt ottaa pieni tuumaustauko vaikkapa Aruballa. Nämä ovat sen verran kovia suunnitelmia jo, että ei kannata tehdä mitään hätiköityjä päätöksiä. Sellaiset 10 vuotta kannattaa vielä harkita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi