Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään, joka ei vain jaksa miellyttää ketään?

Vierailija
01.03.2013 |

Ihan sama, mitä kukakin sinusta ajattelee tai on sinusta mieltä. Ihan sama tykkääkö vai ei.

Mitään väliä ei ole kuin sillä, että itse tiedät olevasi onnellinen ja tekeväsi oikein.

Tämä on nykyinen elämäntapani ja filosofiani tulla onnelliseksi.

Oivallus siitä, että onnellisuuden lähde on omassa itsessä, vaikka kuinka rakastaa toista ja on riippuvainen toisesta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä paskaa.

Vierailija
2/6 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 00:25"]

Vittu mitä paskaa

Ei oo. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 00:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 00:25"]

Vittu mitä paskaa

Ei oo. =)

[/quote]

Sun sekopään mielestä.

Vierailija
4/6 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden joka sairaalloisesti vahtii ettei tee yhtään enempää kopromisseja kuin joku hänelle. Nykyään on menneet kaikki ihmissuhteet valtapeleiksi. Hän mm. jättää tulematta sovittuihin tapaamisiin koska toinen on ollut se kutsuja. Täten osoittaa ettei häntä kontrolloida eikä hän miellytä ketään.

En paljon enää soittele. Olisi liian suuri kompromissi mennä katsomaan vauvaansa toiselle paikkakunnalle. Sielläpähän ihmettelee sit.

Vierailija
5/6 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ja 8, ymmärsitte ihan väärin.

OIVALLUS, se että ymmärtää että ihan kaikki lähtee itsestä. Ketään tai mitään muuta et voi syyttää mistään kuin itseäsi, toisaalta ketään tai mitään muuta et voi kiittää kuin itseäsi.

Rakastaa toki voit muitakin ihan hullun lailla, mutta se itsensä rakastaminen on kuitenkin se tärkein juttu.

t. ap

Vierailija
6/6 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 00:24"]

Ihan sama, mitä kukakin sinusta ajattelee tai on sinusta mieltä. Ihan sama tykkääkö vai ei.

Mitään väliä ei ole kuin sillä, että itse tiedät olevasi onnellinen ja tekeväsi oikein.

Tämä on nykyinen elämäntapani ja filosofiani tulla onnelliseksi.

Oivallus siitä, että onnellisuuden lähde on omassa itsessä, vaikka kuinka rakastaa toista ja on riippuvainen toisesta.

[/quote]

AP on oikeassa. Olen myöskin oivaltanut saman ja enää en stressaa niin paljoa mitättömistä asioista tai vaivu masennuksen syövereihin samalla tavalla kuin ennen. Tosin olen riitaantunut yhden sukulaiseni kanssa (hän ei kestänyt sitä, etten jaksa enää teeskennellä ja mielistellä). Muuten elämä on mukavampaa kuin aiemmin.