Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro karmein kampaamokokemuksesi!

Vierailija
28.02.2013 |

Itselläni ei hiljattain varmastikaan karmein, mutta koin hieman olleeni "kakkosluokan" asiakas.. :/ Minun lisäkseni oli toinenkin asiakas, hänelle tarjottiin kahvia, minulta ei edes kysytty haluaisinko ottaa kahvia. Kampaajalla ei ollut niin mitään ideoita leikkauksen suhteen.. ja lopuksi jätti tukkani niin hirveän näköiseksi, että tuntui ettei kehtaa kauppaan mennä. Odotin nyt kuitenkin että olisi vaikka jotenkin nätisti laittanut hiukset, mutta aivan karsea lattea tukka, voitte kuvitella kun se on ensin kasteltu suihkepullolla ja sitten föönilla ja harjalla vedetty päätä myöten. En ihan ollut 100 % tyytyväinen! Toki, kun itse pesen kotona ja laitan niin leikkaus saattaa olla ihan kivankin näköinen..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja et saanut sanottua sanaakaan paikan päällä ja maksoit kiltisti koko pyydetyn hinnan? Voithan toki laittaa vielä palautetta jälkikäteenkin, mutta veikkaanpa ettet niin tee.

Oikeasti ihmiset. Suu auki jos on tyytymätön!

Vierailija
2/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Usassa ja muutama kk sitten päätin vaihtaa kampaajaa. Paikka vaikutti korkeatasoiselta ja kampaajat osaavilta. Totuus olikin sitten toinen.

Kampaajani oli yli puoli tuntia myohassa. Hanella ei ollut edes asiakasta, vaan jostain toimistosta kavi huikkailemassa, etta tulee kohta. 

Kun viimein ilmaantui paikalle, han oli ihan muissa maailmoissa, eika keskittynyt hiuksiini ollenkaan. Ravasi edes takas, antoi ohjeita muille tyontekijoille ja naprasi puhelinta. Tuntui kuin seinille olisi selittanyt.

Tarkoituksena oli siis laittaa tummiin hiuksiini tumman toffeen varisia raitoja, mutta raidat nayttivat keltaisilta. Lopputulos oli siis hirvea. Mainitsin siita kampaajalle, ja han alkoi syyttamaan minua! En ollut kuulemma tarpeeksi hyvin ohjeistanut hanta, ja hiuslaatuni on erikoinen jne jne. En siis vaatinut mitaan korjaamista, vaan sanoin vain etta raidat nayttaa keltaisilta. 

En ole toisten mennyt kyseiseen paikkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikanaan teininä halusin lyhyen tukan. Siis ei mitään kananpersettä mutta todella lyhyen leikkauksen. Minulla oli ollut sellainen joskus ala-asteella ja mielestäni se oli kivan kevyt ja sopi minulle.

Kuvailin kampaajalle tarkkaan miten halusin mallin ja hän aloitti. Läpätti niitä näitä, miten lyhyttä tukkaa ei tarvitse laittaa jne. (pötypuhetta muuten, lyhyttä nimenomaan täytyy laittaa, nykyinen pitkä mallini ei kaipaa kuin harjaa). Jonkin ajan päästä hän alkoi föönata ja muotoilla hiuksiani. Ei siinä muuten mitään mutta kun se leikkauspuoli oli hieman kesken. Hiukset olivat vielä leukaperiin asti! Kysyin tästä ja nainen vastasi että eikös tämä nyt olisi jo kumminkin tarpeeksi lyhyt? Vastasin ettei se ollut yhtään sellainen kuin kuvailin. Hän alkoi inttää vastaan ja sanoi että sellainen tosi lyhyt on liian iso shokki jos sen ottaa äkkiseltään, että ei kaikki sitten tykkääkään kun on sellaisen leikanneet jne. Jouduin vakuuttelemaan hänelle että tiedän kyllä mitä haluan, eikä nainen suostunut leikkaamaan enempää ennen kuin kerroin hänelle että minulla oli ollut lyhyt malli aiemminkin! No sain sen tukkani mutta kyllä olen jäänyt ihmettelemään tuota inttämistä. En ole paksuposkinen tai isoleukainen tai koe että naamassani olisi pitänyt jotain peitellä sillä tukalla. :D

Vierailija
4/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yhdellä kampaajalla, jolla oli akryylikynnet, herranen aika,  "uskaltanut" mainita asiasta. Kun se toistui joka kerta, lopetin sitten siellä käymisen. Pakko olisi antaa pestä, sillä laitatin raitoja tai väriä tjm.

Vierailija
5/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5???

Vierailija
6/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 22:13"]

5???

[/quote]

Mihinkä hävisi tarinasta kohta, jossa selitin kuinka nuo kynnet pesun aikana repi mun päänahkani?  No, anyway, nuo kynnet siis aiheuttivat kamalat tuskat mulle.

Vierailija
7/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proffissa Juusojotain kampaaja leikkasi omasta mielestään mainion tyylin, ihan hirveä. Oikein mainosti, että leikkaaminen on alaansa. just. Täysin vakikampaajani vastakohta. (Hän oli matkoilla). 

Hiustenpesussa ilmeisesti kyllästyi ja runnoi päätäni kovakouraisesti. Pääni oli luultavasti mustelmilla. 

Yli kolme tuntia herra sai tuhlattua tähän ja kehtasi vielä vaatia lisää rahaa, kun aikaa kului niin paljon. Toki halusin istua siellä noin kauan kun saman paikan ammattilainen teki saman parissa tunnissa huomattavasti halvemmalla.

Tunsin itseni harjoittelumuotoilupääksi. En mennyt enää. 

Vierailija
8/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä tapahtui 90-luvulla Kanadassa. Olin juuri muuttanut maahan ja menin ensimmäistä kertaa kampaajalle. Istuin tuoliin ja kampaaja kysyi lakonisesti että "leikataanko neliö vai sieni". Valitsin sitten neliön kun en uskaltanut kokeilla sientä. Lopputulos oli huonosti leikattu peruspolkkatukka.

Vierailija
9/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kasvatin yhdessä vaiheessa tukkaa pidemmäksi lyhyemmästä kerroksittain leikatusta mallista ja kävin kerran kampaajalla tarkoituksena vain vähän siistiä latvoja. Kampaaja oli yllättäen virolainen (suuremmassa kampaamossa jossa olin aiemmin käynyt usealla kampaajalla) ja puhui suomea murtaen, mutta antoi kuitenkin ymmärtää että ymmärsi toiveeni. Kampaaja klipsutteli tukkaani 40 min ja tässä vaiheessa alkoi jo kylmä hiki nousta pintaan, kun ajattelin että tukasta tulee tätä menoa ihan lyhyt, vaikka nimen omaan olin sitä kasvattamassa. Sanoin sitten, että jokohan tämä alkaisi olla tässä, kun en halua että tukkaa kauheasti lyhennetään, niin kampaaja sanoi, että "minä tässä vähän hapsutan tätä latvaa". Siis 40 min?! Siinä vaiheessa sanoin, että nyt riittää kiitos ja nousin tuolista.  Ja tukkahan oli tässä vaiheessa tosi lyhyt. Maksoin kuitenkin kiltisti ja vaihdoin kampaamoa.

Vierailija
10/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh, en osaa avata suutani, olen todella huono sosiaalisissa tilanteissa, mutta kerron silti.

Olen ylipainoinen ja isopäinen. Siltikin kaksi kampaajaa on leikannut minulle tasan tarkkaan leukamittaiset hiukset, ja toinen jopa föönasi tukkani pallomaiseksi! eli niin, että kasvoja kehystävät hiukset kaartuvat naaman mukaan, ja ylhäältä on ehkä vähän korkeampi. Samalla nainen selitti avioliittonsa ja luokkakokouksensa asiat kuin parhaalle ystävälleen. Enpä käynyt uudestaan :P

Vierailija
11/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyy vielä, että onko ihan tavallista että kampaajat jättää leikkauksen jäljiltä tukan lättänäksi, eivät kiharra, tai muuten laita nätiksi?? Kun itse ajattelisin, että kun kampaajalle mennään nimenomaan kaunistautumaan! Kauniiksi en itseäni totta vieköön tuntenut lähtiessäni sieltä. Niin, olen myöskin sen verran arka etten kehtaa vaatia. Vaikka mieleni teki sanoa, että laita nyt vähän nätimmin se tukka että voi kauppaan mennä :/

Vierailija
12/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tuttuun kampaamoon, jossa useita työntekijöitä. Aikaa varatessa en esittänyt toivetta, kelle kampaajalle...Vastassa oli nuori tyttönen, joka varmaan yritti parhaansa. Leikkasi jo valmiiksi lyhyitä huksiani. Myönnän - mulla on piikkisuora, ohut hiuslaatu ja pari hankalaa pyörrettä. Mutta silti:/

Kun hän lopuksi oli föönannut hiukseni, hän totesi:tästä tuli nyt tällainen lookki, että aivan kuin olisit nukkumasta herännyt!" Huomasin, kuinka kaikki muut kampaajat käänsivät tyrmistyneinä katsensa minuun...No jo, mulla on -7 vahvuiset silmälasit, jotka oli pois päästä koko operaation ajan...Itku meinas päästä.Hillitsin itseni, samalla päätin ettei samalle tyypille koskaan enää...En ole häntä enää ko. työpaikassa nähnytkään...

Vierailija
13/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin olisi kiva käydä oman "kotikylän tytön" kampaamossa mutta hän on itse kampaamonsa huonoin kampaaja enkä kehtaa pyytää ketään tiettyäkään kampaajaa, niin harvoin käyn etten tunne muita edes nimeltä (ja ne vaihtuvatkin).

Kerran sain lahjakortin toiseen kampaamoon enkä tiennyt oikein mitä olisin halunnut niin leikkautin vain, ja kampaaja sitten keksi että mullahan on luonnonkiharat hiukset (ei ole, taipuisat vain eikä varsinaisesti taipuisatkaan) ja päätti pyöräyttää hiukseni sellaiselle vanhanmamman laineille/kiharoille. No, se oli pesulla onneksi ohi mutta oli hassua lähteä sieltä ja kiertää keskikaupungilla pukeutuneena verkkareihin ja sitten tuollainen "juhlakampaus" päässä!

Vierailija
14/15 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 23:23"]

Meilläpäin olisi kiva käydä oman "kotikylän tytön" kampaamossa mutta hän on itse kampaamonsa huonoin kampaaja enkä kehtaa pyytää ketään tiettyäkään kampaajaa, niin harvoin käyn etten tunne muita edes nimeltä (ja ne vaihtuvatkin).

Kerran sain lahjakortin toiseen kampaamoon enkä tiennyt oikein mitä olisin halunnut niin leikkautin vain, ja kampaaja sitten keksi että mullahan on luonnonkiharat hiukset (ei ole, taipuisat vain eikä varsinaisesti taipuisatkaan) ja päätti pyöräyttää hiukseni sellaiselle vanhanmamman laineille/kiharoille. No, se oli pesulla onneksi ohi mutta oli hassua lähteä sieltä ja kiertää keskikaupungilla pukeutuneena verkkareihin ja sitten tuollainen "juhlakampaus" päässä!

[/quote]

Ollaankohan me samalta seudulta... 

Vierailija
15/15 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 23:09"]

Ap kysyy vielä, että onko ihan tavallista että kampaajat jättää leikkauksen jäljiltä tukan lättänäksi, eivät kiharra, tai muuten laita nätiksi?? Kun itse ajattelisin, että kun kampaajalle mennään nimenomaan kaunistautumaan! Kauniiksi en itseäni totta vieköön tuntenut lähtiessäni sieltä. Niin, olen myöskin sen verran arka etten kehtaa vaatia. Vaikka mieleni teki sanoa, että laita nyt vähän nätimmin se tukka että voi kauppaan mennä :/

[/quote]

Jostain syystä varsinkin ns. "trendikampaamoissa" ne kampaajat tuppaavat föönaamaan hiuset erittäin littanan ja sileän näköisiksi. He laittavat hiuset siten, että ne näyttävät todellista ohuemmilta, vaikka henkilön hiukset olisivat oikeasti paksut/paksuhkot. Kampaus näyttää huomattavasti paremmalta sitten kotona ensimmäisen pesun jälkeen. Kyseessä on siis joku outo kampaajien oma muotivillitys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan