Mihin maahan voin mennä?
Haluan ilmaisen asunnon, auton ja kuukausirahan. Työtä en halua tehdä.
Kommentit (11)
onnistuu se vaikka olisit ihan suomalainen. kokemusta löytyyn sano että olet masentunut niin saat asunnon ja paljon rahaa. eikä Sun tarvi tehdä koskaan töitä koska sulla on paha mieli.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 21:38"]
onnistuu se vaikka olisit ihan suomalainen. kokemusta löytyyn sano että olet masentunut niin saat asunnon ja paljon rahaa. eikä Sun tarvi tehdä koskaan töitä koska sulla on paha mieli.
[/quote]
Jaa. Ei mulle vaan ole tippunut kuin pieni asumistuki. Nyt vasta paha mieli onkin.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 21:38"]
[/quote]
Olin niin masentunut etten pärjännyt itse, isäni oli kiltti ja antoi minun muuttaa hänen luokseen. Sossun antoi minulle 100e/kk, isän olisi pitänyt minut elättää kokonaan sen lisäksi että antoi minun asua ilmaiseksi. Kun jouduin siltikin laitoshoitoon niin en saanut sossulta penniäkään, minulla ei siis ollut yhtään mitään omaa rahaa koska en ollut oikeutettu työmarkkinatukeenkaan (alle 25v eikä ammatillista tutkintoa).
Näin hyvin masentuneelle hoidetaan kaikki.
Ja jos olisit mamu niin arvaa saisitko parempaa elatusta? Voisitko edes olla olevinasi ruotsinkielinen? Heja rkp! Näin se maailma pelastuu!
Ei auta sekään että on ruotsinkielinen. t. 8
Ruotsiin! Sinne suomalaiset ennenkin menivät paremman elintason ja leveämmän leivän perässä.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 01:35"]
Ruotsiin! Sinne suomalaiset ennenkin menivät paremman elintason ja leveämmän leivän perässä.
[/quote]
Jep, mutta arviolta 95 % suomalaisista meni Ruotsiin tekemään töitä, loput lusmuilemaan. Ja näistä lusmuista ruotsalaisilla riitti puhetta ja lehtikirjoittelua.
Suomeen