Presidentti NIINISTÖ TUKEE HOMOJEN EHEYTTÄMISIÄ
Tasavallan presidentti Sauli Niinistön suostuminen IRR-TV:n evankelioimiskampanjan suojelijaksi on herättänyt tällä viikolla keskustelua. Kampanjan järjestäjien kytkökset homoseksuaalien “eheytystä” harrastaviin tahoihin on pantu merkille, ja presidentin tekemä ratkaisu on kyseenalaistettu. Presidentti itse on puolustautunut korostamalla kampanjan merkitystä “hankkeena, joka torjuu syrjäytymistä”
http://jojalonen.wordpress.com/2013/02/28/presidentti-niinisto-ja-irr-tv/
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 20:47"]
No eihän tuossa puhuta homojen eheyttämisestä mitään. Itse olen jyrkästi vastaan kaikenlaista eheyttämispaskaa, mutta jos kyse ei ole siitä niin tarviiko sitä nyt ihan kaikesta pillastua kuitenkaan.
[/quote]
Ei ehkä tarvitse pillastua, mutta onhan aika arveluttavaa, että presidentti yhdistetään niihin arvoihin, mitä tuo liike edustaa.
No eihän tuossa puhuta homojen eheyttämisestä mitään. Itse olen jyrkästi vastaan kaikenlaista eheyttämispaskaa, mutta jos kyse ei ole siitä niin tarviiko sitä nyt ihan kaikesta pillastua kuitenkaan.
[/quote]
Jos joku homoseksuaali haluaa "eheytyä" ja uskoo pystyvänsä siihen niin minkä takia sitä ei hyväksytä? Jos me hyväksymme homot niin miksi emme hyväksy homoa joka ei halua olla homo? Tuossa on mielestäni aika iso ristiriita.
Itse henkilökohtaisesti en usko että homoudesta eheytyminen olisi mahdollista mutta mielestäni on väärin olla hyväksymättä niitä ihmisiä ketkä uskovat siihen.
Kyse ei ole siitä uskooko homo tai ne uskovaiset, vaan että presidentti uskoo, että homot voivat muuttua heteroiksi uskovaisten keinoin. Ja että presidentistä homo on syrjäytynyt.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 20:53"]
[/quote]
Jos joku homoseksuaali haluaa "eheytyä" ja uskoo pystyvänsä siihen niin minkä takia sitä ei hyväksytä? Jos me hyväksymme homot niin miksi emme hyväksy homoa joka ei halua olla homo? Tuossa on mielestäni aika iso ristiriita.
Itse henkilökohtaisesti en usko että homoudesta eheytyminen olisi mahdollista mutta mielestäni on väärin olla hyväksymättä niitä ihmisiä ketkä uskovat siihen.
[/quote]
No, sanotaan että me saadaan päähämme että punatukkaiset on saatanasta ja että punatukkaisten pitää kaikin keinoin peittää punatukkaisuutensa ja yrittää eheytyä blondeiksi. Pystytkö näkemään mitään ongelmaa siinä että joku järjestää tätä varten kursseja ja että sinne hakeutuu ihmisiä jotka haluaa tuskissaan ja häpeissään "eheytyä" punatukkaisuudestaan?
Niinistö on viimeisen päälle konservatiivi poliitikko eikä hän ole missään vaiheessa kannattanut tasa-arvoa homoille, toisin kuin moni häntä äänestänyt liberaali ilmeisesti kuvitteli. Niinistö tietää myös että presidentinvaalien jytkyvoitto oli ahdasmielisten homofoobikkojen ansiota; yli kolmasosa Niinistöä äänestäneistä kertoi äänestäneensä häntä koska Haavisto on homo. Kai muistatte sen internetissä velloneen törkykeskustelun ja lopulta myös Soinin tuen Niinistön kampanjalle? Niinistö ei todellakaan kannata homoliittoja tai mitään muutakaan.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 20:53"]
[/quote]
[/quote]
No, sanotaan että me saadaan päähämme että punatukkaiset on saatanasta ja että punatukkaisten pitää kaikin keinoin peittää punatukkaisuutensa ja yrittää eheytyä blondeiksi. Pystytkö näkemään mitään ongelmaa siinä että joku järjestää tätä varten kursseja ja että sinne hakeutuu ihmisiä jotka haluaa tuskissaan ja häpeissään "eheytyä" punatukkaisuudestaan?
[/quote]
Jos me muut ihmiset olisimme sitä mieltä että punatukkaisten pitää muuttua blondeiksi niin se olisi väärin. Samoin tässä homojen eheytymisasiassa. Mutta jos punatukkainen itse haluaisi muuttua blondiksi ja värjäisi hiuksensa niin ei, en näe siinä ongelmaa.
so what? jokainen saa uskoa mihin tahtoo eikä ole pakko pitää kaikkea normaalina. Voi voi.
Onneksi voitti vaalit.
Kannattaa katsoa miehen etusormea ja nimetöntä, jos ne ovat yhtä pitkät niin kyseessä on homo. Puhelinpylväässä vietetty aika on suorassa suhteessa siihen onko ihminen kypsä tekemään itsenäisiä päätöksiä toisen ihmisen olemisesta.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 21:47"]
Mutta jos punatukkainen itse haluaisi muuttua blondiksi ja värjäisi hiuksensa niin ei, en näe siinä ongelmaa.
[/quote]
Kyllä siinä on ongelma, jos punatukkainen on ensin kiusattu häpeämään itseään ominaisuudesta, josta ei ole kenellekään mitään haittaa ja jota ei ole oikeasti mitään syytä hävetä.
[/quote]
Kyllä siinä on ongelma, jos punatukkainen on ensin kiusattu häpeämään itseään ominaisuudesta, josta ei ole kenellekään mitään haittaa ja jota ei ole oikeasti mitään syytä hävetä.
[/quote]
Tuossa tapauksessa on ongelma jos on kiusattu. Tiedän että monia homoja haukutaan ja arvostellaan mutta ei kaikkia. Kuuntelin kerran erään homomiehen haastattelun joka halusi eheytyä ja silloin tajusin että kuinka suvaitsemattomia jotkut ovat. Mitä väärää siinä on jos ihminen täysin omasta halustaan tahtoo eheytyä? Ilman painostamista tai kiusaamista.
Ei meidän yhteiskunnassa ole vaihtoehtoa ilman painostamista tai kiusaamista. Uskovaiset esim. katsovat oikeudekseen sanoa täysin mitä sylki suuhun tuo homoista - sairas, perverssi, luonnoton, menossa helvettiin, listaa voisi jatkaa parin aanelosen verran nyt ainakin. Joskus joku uskovainen katsoi asiakseen tehdä addressin homojen yhdenvertaista avioliittolakia vastaan ja sen kommenttiosasto oli täynnä kauheaa tekstiä uskovaisilta ihmisiltä. Ihme kun kaikki homot ei ole pehmustetussa kopissa sellaisen jäljiltä...
Koko tämä uskovaisten homoja kohtaan kohdistama jättimäinen negatiivinen energia on aivan kohtuutonta. Raamatussa sanotaan yksiselitteisesti että avioliiton kuuluu olla elämänmittainen ja vain poikkeustapauksissa ero sallitaan. Mutta onko Räsänen barrikaadeilla tämän takia? Ehei! Missä viipyy leirit, joissa eheytetään ihmisiä avioeron jälkeiseen elämänmittaiseen selibaattiin? Eipä ole näkynyt.
Niinistö alkaa näyttää mikä hän on miehiään...fundis tai supertyhmä...kumpi pahempi? Miten tuommoista älykääpiötä kukaan on voinut äänestää???
Aatelkaa miten paskasti meillä menisi, jos meillä olisi se homppeli ja sen ryppyreiänsormeilija presidenttiparina.
Jos punatukkaiset on kaikki noitia, ni mua suuresti ihmetyttää, ett NIIN moni haluaa värjätä hiuksensa punaisiksi. Ne on ihan karseita väripehkoja sitte, mutta kai kivempi kun oma maantienvärinen hiirenhäntä!!! Esim. muutama poliitikko, kuten Sirpa Asko-Seljavaara ...