Minkä hintaisia seksileluja ostatte ja mistä
Minkä hintaisia seksileluja ostatte. Onko hinnalla väliä kunhan on laadukas ja hyvä. Minkälaisista kaupoista ostatte seksilelut verkosta, myymälästä ... kotimainen vai ihan sama mistä.
Amatööri kyselee kiinnostusta on seksileluihin ja en ole koskaan ostanut
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
melkoinen hintaero noinkin halvassa tuotteessa. Ahneella on pas....nen loppu vai miten seoli.
Ahneella on mersu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
melkoinen hintaero noinkin halvassa tuotteessa. Ahneella on pas....nen loppu vai miten seoli.
Ahneella on mersu.
Vai onko sittenkään? Jos yrittää myydä samaa roinaa esim kolminkertaisella hinnalla samalla markkina-alueella niin voi jäädä mersu saamatta.
Ostan kaiken hintaisia ja käytän vain kotimaisia yrityksiä.
Ostan yleensä laadukkaampia ja hintavampia tuotteita ja verkkokaupasta tilailen.
Viimeksi ostin bd/sm remmejä ja strap-on dildon.
Suurin osa on tilattu Kiinasta, AliExpress. Leluja useita kymmeniä, samat maksaa Suomessa moninkertaisesti. Vaimo on tyytyväinen, hyvä niin.
-MM- kirjoitti:
Suurin osa on tilattu Kiinasta, AliExpress. Leluja useita kymmeniä, samat maksaa Suomessa moninkertaisesti. Vaimo on tyytyväinen, hyvä niin.
Onkohan vaimo tyytyväinen senkin jälkeen kun saa jonkun ihotaudin tai jopa syövän noista kiinalaisista myrkkymuoveista?
Tossa naispuoleinen kaveri kans puhu et tykkää käydä tuolla Maukase jos ei oikein tiedä mitä haluaa. Toki muuten sit selkeesti vaan mistä halvimmalla saa jos tietää mitä haluaa.
Eksän aikana varmaan kallein oli 150e, mut sen lisäksi jokunen kiltoris bulletti tuli hommattua ennenkun löyty sillon toimiva versio.
Mä ostan Huippukiva.fi kaikki. Nopeasti ja halvalla,hyvin on kestäneet käyttöä.
Lovehoney, hyvä valikoima ja nopea toimitus briteistä. Ekaa kertaa kun sieltä dildoja ostelin, niin tietenkin jännitti :D nyt en sitten muualta osaa oikein ostaakaan
Niissä on mitäkie myrkkyjä..miettikää mitä käytätte.
Suosittelen verkkokauppoja, joissa on runsaasti asiakkaiden arvioita tuotteista ja kattavat kuvaukset spekseineen. Oon käyttänyt eri verkkokauppoja, mm. kaalimato, hotlips, sinful. Kannattaa vertailla esim oisko jossain just sua kiinnostava tuote tarjouksessa.
Itsellä kallein taitaa olla 90eur klitoriskiihotin (norm hinta yli 150eur, oli naistenpäivänä valmistajalla alessa) mutta sit on pari erilaista vibraa, pari tappia, geisha kuulat ja jotain light bondage välineitä. Nyrkkisääntönä sanoisin, että alle kympin tuotteita ei kannata ostaa, koska halvalla harvoin saa hyvää. Tai no kympillä saattaa saada ok pepputapin, mutta ei vibraa. Vibraan kannattaa sijoittaa ainakin 30eur, sitä halvemmat on olleet pettymyksiä. Sitten, osta ladattava, älä koskaan paristokäyttöistä, paristot tuppaa hyytymään pahimmalla hetkellä, ladattavaa voi latailla silloin tällöin että on aina hyvässä valmiudessa ja säästät heti kun ei tarvii pattereita ostella. Jos kuitenkin päädyt paristokäyttöiseen, niin AA tai AAA. Ei mitään pikkuparistoja joita pitää metsästää kaupasta ja joita ei mihinkään muuhun koskaan tarvitse (ovat aivan varmasti hukassa kun niitä sitten tarvitsee). Perehdy materiaaleihin, silikoni on oma suosikki koska tuntuu lämpimältä ja pehmeältä ja on helppo pestä. Metalli ja lasi tuntuu iholla kylmältä alkuun ellei erikseen niitä lämmitä vaikka kuumassa vedessä, mihin itse oon ihan liian laiska. Toki jotkut tykkää juuri siitä viileästä tunteesta, minä en. Mitä enemmän uurteita ja poimuja, sitä vaikeampi puhdistaa. Parempi ostaa kerralla hyvä, hinta voi kirpaista mutta omasta kokemuksesta niillä halpiksilla on myös paljon lyhyempi käyttöikä ja eivät tuota yhtä paljon nautintoa. Sen verran on omat käytössä, että en uskaltaisi mitään wishin ja ali expressin halpiksia tilailla. Mieluummin maksan vähän enemmän, kuin otan riskin että esim materiaalissa on jotain EU:ssa kiellettyä myrkkyä ja se sit päätyy, no tiedät kyllä minne.
Itsellä ihan eka seksilelu on ollut rabbit vibra, omaan kivaan oikein hyvä, vaikka nykyään en sellaista enää omista kun on monipuolisesti tuota välineistöä ;) Sitten riippuu mistä ite tykkää ja saako vaikka g-piste orgasmeja (minä en saa..), mutta vibrat on yleensä hyvä hankinta sooloilun lisäksi myös partnerin kanssa harrastettavaan seksiin, mutta ei kannata ostaa mitään liian pientä, ihan ulkoiseenkin stimulointiin isompi on parempi :) Enemmän värinävaihtoehtoja ei aina ole parempi, itse ainakin olen poikkeuksetta päätynyt käyttämään säännöllisesti max 3 eri asetusta. Tärkeämpää onkin, että intensiteettiä voi muuttaa, ei niinkään että kuinka monia erilaisia rytmejä on.
Niin ja tärkeä juttu: liukkari! Hyödyllinen niin yksin lelujen kanssa kuin kaikessa kumppanin kanssa. Vaikka ei olisi luonnostaan edes kuivat paikat, kyllä hyvä liukkari saa homman sujumaan mukavammin. Vesipohjainen on hyvä, toimii yleensä kaikkien lelujen ja kortsujen kanssa. Jos taas innostuu peppuleikeistä niin öljypohjaista suosittelen siihen. Silikonipohjainen on kompromissi noiden väliltä (imo) eikä ole itellä vastannut oikein mihinkään tarpeisiin kunnolla, joten en niitä suosittele. Liukkareita saa ihan marketeistakin, jos mieluummin sieltä ostaa.
Kannattaa avoimin mielin lähteä kokeilemaan!
-N26
Ostan vain kalleimpia luxustuotteita.
Olen sen arvoinen.
Tenga 3D Spiral on ollut loistava ostos. Kyseessä siis tyylikkäämpi ja helpommin puhdistettava vaihtoehto Fleshlightille. Ostin tuon Spiral-mallin kestävyyden treenaamiseen, ja siinä se on kyllä hyvin. Tuntuma on hyvin intensiivinen. Suhteessa jäänyt vähemmälle käytölle, mutta sinkkuajoista tuli kyllä paljon siedettävämpiä.
Lähes kaikki tilattu antishop.fi :stä. Kallein "rakkauskeinu" jotain 325€, muuten 50-150€:n väliin poislukien asustert joista esim. sukat, catsuitit, bodyt ja pikkikset ei maksa niin paljoa. Noin 2000-2500€ on kokonais saldo kolmen vuoden aikana.
Nyt on hakusessa Sybian satula vibra, mutta se sitten maksaakin noin 1500€
Kokeilin tuollaista fleshlightiä. Ei ollut mukavuudeltaam nyrkin veroinen hinnastaan huomimatta ja vaatii enemmän pesua ja talkitsemista.
Hankala purkki joka ei käy yhtä mukavasti käteen kuin kulli. Valuttaa typerästi mällit syliin jos et makaa kyljelläsi tai seiso.
Jotain seksileluja ostettu mutta yksikään ei ole kuin kalpea aavistus oikeasta seksistä. Vaimokaan ei pidö vibraattoristaan kpvin paljoa.
Kokeilin tuollaista fleshlightiä. Ei ollut mukavuudeltaam nyrkin veroinen hinnastaan huomimatta ja vaatii enemmän pesua ja talkitsemista.
Hankala purkki joka ei käy yhtä mukavasti käteen kuin kulli. Valuttaa typerästi mällit syliin jos et makaa kyljelläsi tai seiso.
Jotain seksileluja ostettu mutta yksikään ei ole kuin kalpea aavistus oikeasta seksistä. Vaimokaan ei pidä vibraattoristaan yhtä paljon kuin sormesta ja varsinkaan minun sormesta/kielestä. On loppunut meiltä rihkaman käyttö. Ehkä se on jollekin vapaamielisyyden kokemus kun ostaa muovilelun, mutta ennemmin suosittelisin sellaiseen tarpeeseen läheisyystaitojen opiskelua, niinkuin jonkun tantrakurssin tms muodossa.
En osta minkäänlaisia. ihminen pärjää ilmankin. n29