Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekee työkseen sellaiset ihmiset, joilla on aikaa keskustella av:lla?

Vierailija
28.02.2013 |

Ihmettelen vaan, että millaista työtä se on. Ei kovin kiireistä ainakaan ilmeisesti.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu vähän ajasta, onko kiire vai ei. Nyt esimerkiksi laitan pitkään exceliin attribuutteja ja siinä on pakko pitää taukoa että ei tule virheitä. Olen tekninen koordinaattori ja völillä hommat kasaantuvat ja välillä on löysempää.

Vierailija
2/36 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon assarina eräässä firmassa, jossa ei vaan kertakaikkiaan oo tarpeeksi töitä. Olen valahtanut tähän tekemättömyyden kulttuuriin ajan kuluessa, sitä en sentään toitota niinkuin osa kollegoistani et kun on niin KIIRE!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen leipuri, vaikkei sil ole mitään tekemistä av kirjoittelun kanssa. en mä duunissa palstaile.

Vierailija
4/36 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mitä työtä teet itse ao, kun sinulla on aikaa olla av.llä

itse olen opettaja- 30 h viikko työaika

Vierailija
5/36 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hoitovapaalla (tosin teen kyllä vähän töitäkin aina kun ehdin), mutta ammatiltani olen kielenkääntäjä. Olen freelancer, joten mulla ei ole varsinaista työaikaa.

Opiskeluaikoina olin muutaman vuoden puhelinvaihteessa töissä, siellä oli tosi paljon aikaa surffailla netissä (silloin en kylläkään käynyt AV:lla).

Vierailija
6/36 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäiti.

Vierailija
7/36 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen virkamies. joskus on töitä, joskus vapaa-aikaa. niin kiire ei ole koskaan, etteikö palstalla ehtis pyörähtää. siis viikolla, viikonloppuisin en todellakaan ehdi. :)

Vierailija
8/36 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodaaja it-alalla. Roikun täällä melkein joka päivä, silti saan paljon enemmän töitä aikaiseksi ja teen parempaa laskutusta kuin osaston muut työntekijät. Mitäköhä ne muut tekee päivät pitkät??

Vierailija
9/36 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona, lapset jo aikuisia ja oli tilaisuus irrottautua työelämästä vähän aikaisemmin. En ole vakituiinen täällä mutta seuraan mielenkiinnolla välillä. Kun omat lapset olivat pieniä, ei olisi ollut oikein aikaa pyöriä näissä, onneksi toisaalta ettei näitä edes ollut!

Vierailija
10/36 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotirouvana on aikaa palstailla

Vierailija
11/36 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olen ollut puhelinvaihteessa töissä joskus ja kudoin villapaitoja. se oli kivaa aikaa.

Vierailija
12/36 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lakimies. Työmäärä vaihtelee suuresti. Välillä on niin kiire, että saa tehdä töitä yötä myöten. Silloin ei tulisi palstailu mieleenkään. Sitten on näitä hiljaisempia aikoja, kun tulee tapettua aikaa netissä roikkumalla. Fiksumpaa olisi toki lukea ammattikirjallisuutta, mutta aina ei vaan viitsi...

Vierailija
13/36 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona hoitovapaalla. töissä en ikinä ehtisi käymään koneella kuin sähköpostilla, olen päiväkodissa.

Vierailija
14/36 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

project manager - välillä töissä on sellaista valtataistelua että on parempi olla tekemättä mitään, silloin palstailen ja tuuletan aivojani täällä

välillä taas on valtava kiire, hyvä kun ehtii vessassa käydä

nyt on taas sellainen valtataisteluvaihe että olen hiljaa täällä kuopassani ja auon päätäni palstalla sen sijaan

Vierailija
15/36 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro mitä teen työkseni, en halua että kukaan tunnistaa. Työaikani vaihtelevat, useimmiten teen töitä iltaisin ja viikonloppuisin, toki myös arkipäivisin. Välillä työpäiväni ovat pitkiä, 10-12 tuntia, joten olen myös niiden vuoksi vapaalla juuri arkipäivisin. Katsos ap hyvä, nykyaikana aika harvalla työaika taitaa olla ma-pe 8-16.

Vierailija
16/36 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

callcenter työntekijä. mukavin työ ikinä :D

Vierailija
17/36 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin halun sellasen työn missä ehtii av:lle. nyt olen kotiäiti kun en ole löytänyt sopivaa av-ystävällistä työtä.

Vierailija
18/36 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin pitämästä kahden tunnin luennon (englanniksi, by the way) ja olen nyt lounastauolla. Syön tässä samalla salaattia.

t. Yliopiston lehtori

Vierailija
19/36 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistossa, välillä ehtii, välillä ei.

Vierailija
20/36 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 15:53"]

project manager - välillä töissä on sellaista valtataistelua että on parempi olla tekemättä mitään, silloin palstailen ja tuuletan aivojani täällä

[/quote]

Niin minäkin, mutta mitä ihmeen valtataistelua? Siis joko asiakkaalla on rahaa maksaa jostain tai sitten ei ole. Kaikki muu on sivuseikka. Vai yritätkö päästä manageriksi manageroimaan project managereita?