Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisin koska tahansa vaihtaa seksin päähierontaan, jalkahierontaan,

Vierailija
28.02.2013 |

käsihierontaan...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

Vierailija
2/16 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin

Vierailija
4/16 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä? Ettekö nauti seksistä?

Minä en missään tapauksessa vaihtaisi seksiä mieheni kanssa mihinkään! 

Vierailija
5/16 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, niin mäkin! Tosin vaihtaisin seksin jopa pelkkään tuolilla istumiseen, joten hieronta oliskin jo ihan luksusta.

Vierailija
6/16 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkään tuolilla istumiseen vaihtuisi täälläkin :) Tai on vaihtunutkin. Tosin miehen puolesta toivon että halut joskus vielä heräisivät...

Vierailija
7/16 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin! Olen tuota miettinytkin, nyt kun vauva valvottaa, että on se harmi kun miehelle seksi on jotain mikä antaa voimaa ja rentouttaa. Itselle melkein päinvastoin, melkein kuin kotityö, joka pitää vaan jotenkin jaksaa silloin tällöin vaikka mielummin nukkuisi. Toivottavasti tämä olotila ei ole ikuinen.

Vierailija
8/16 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja 8, veit sanat suustani. Sama tilanne meillä.

Vierailija
9/16 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että meitä äitejä. :) Vaihtaiskohan mies seksin tuolilla istumiseen. :D

Vierailija
10/16 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 16:10"]

Niin minäkin! Olen tuota miettinytkin, nyt kun vauva valvottaa, että on se harmi kun miehelle seksi on jotain mikä antaa voimaa ja rentouttaa. Itselle melkein päinvastoin, melkein kuin kotityö, joka pitää vaan jotenkin jaksaa silloin tällöin vaikka mielummin nukkuisi. Toivottavasti tämä olotila ei ole ikuinen.

[/quote]

Tahaton tai vahinko, mutta tuo "on se harmi kun miehelle seksi on jotain mikä antaa voimaa ja rentouttaa" on kyllä helmi.

Vaikka ymmärrän, että tämä on myös mammojen valituspalsta, niin älkää sitten tulko tänne valittamaan, että mies jättää tai pettää. 

Ja liiotteluahan tuo kotityvertaus on :D.  Oikeasti se kotityö menee edelle ja sitten ei riitäkään voimia pakkoseksiin miehen kanssa.

Jaksamista.

Vierailija
11/16 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halunsa itse kullakin...

Mutta eiväthän nuo toisiaan pois sulje... miten olisi vaikka seksihieronta tai hierontaseksi?

Vierailija
12/16 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 16:27"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 16:10"]

[/quote]

Tahaton tai vahinko, mutta tuo "on se harmi kun miehelle seksi on jotain mikä antaa voimaa ja rentouttaa" on kyllä helmi.

Vaikka ymmärrän, että tämä on myös mammojen valituspalsta, niin älkää sitten tulko tänne valittamaan, että mies jättää tai pettää. 

Ja liiotteluahan tuo kotityvertaus on :D.  Oikeasti se kotityö menee edelle ja sitten ei riitäkään voimia pakkoseksiin miehen kanssa.

Jaksamista.

[/quote]

No kyllä tarkoitin tuota mitä sanoin. Minkä sille nyt voi kun hormoonit ei vaan oo hommassa mukana. Ei ole himoja eikä haluja, niin ei ole. Ei se siitä miksikään muutu vaikka kuinka pelkäisin että mies pettää ja jättää. Sinänsä luotan siihen että pervot ajatukset tulee takaisin kunhan imetys loppuu, niin kuin ensimmäisenkin lapsen kanssa. Onhan se miehelle vähän kurjaa, mutta aikuinen ihminen ymmärtää että on kaikenlaisia vaiheita elämässä. Jos ei ymmärrä, niin ei voi sitten sillekkään mitään. Elämä on.

Vierailija
13/16 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12:lla ei varmaan ole pieniä lapsia...(tai hän on mies).

Vierailija
14/16 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12:lla ei varmaan ole pieniä lapsia...(tai hän on mies).

Vierailija
15/16 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 16:30"]

Halunsa itse kullakin...

Mutta eiväthän nuo toisiaan pois sulje... miten olisi vaikka seksihieronta tai hierontaseksi?

[/quote]

Tiedätkö, kun mieheltä saatu hieronta voisi teoriassa johtaa hyvään seksiin, JOS se hieronta olisi välillä pelkkää hierontaa ja välillä johtaisi seksiin. Mutta kun miehen mielestä sen pitäisi aina johtaa seksiin, ja kun miehelle selviää, että minua ei huvita, loppuu hierontakin siihen. Eli kyseessä ei olekaan rentouttava hieronta vaan vonkaus.

Vierailija
16/16 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh. etkö nauti seksistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan