Supernanny Suomi - OFFICIAL
Aijotko katsoa? Tänäänhän se alkaa Avalla klo 21:00.
Kommentit (2250)
Pitääpä ihan mielenkiinnosta katsoa jos muistaa...
Multa meni alku ohi. Onko lasten isä / isät mukana elämässä?
Vierailija kirjoitti:
Aika hurja meno
Katso Markkua neloselta - se ei turhia hötkyile...!
Vierailija kirjoitti:
Multa meni alku ohi. Onko lasten isä / isät mukana elämässä?
Eikai näissä koskaan oo isät kuvioissa.
Missä näillä kaikilla lapsilla on ISÄT????? voi tsiisus! Ei mainita edes että vastuu on myös ISILLÄ??
MITEN NÄIN VOI OLLA?
Miksi ihmeessä pitää tehdä noin monta lasta, kun on niin ylikiltti äiti ettei edes yhtä saa pidettyä kurissa... Ja toi pelien parissa roikkuminen, huh! Kamalaa katsottavaa.
Pelaaminen on varmaan monessa perheessä onglema.
Työpaikallakin monella on paniikki jos puhelimen akku on lopussa. Mä en ole koskaan ymmärtänyt miten netti voi koukuttaa aikuistakin ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitää tehdä noin monta lasta, kun on niin ylikiltti äiti ettei edes yhtä saa pidettyä kurissa... Ja toi pelien parissa roikkuminen, huh! Kamalaa katsottavaa.
En usko että yksikään vanhempi päättää olla tuollainen, sitä vaan väsyy. Äiti on töissä ja varmasti ei ole helppoa olla muutaman erityislapsen yksinhuoltajavanhempi.
Ihan hirvea meno. Poika puri aitia. Miksi saanut. Oin kamalasti poikia. Mummi OK ja AITIKINKAY TOISSA ei sossun elatti. Hienoa. Mutta hie eet kakarat.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirvea meno. Poika puri aitia. Miksi saanut. Oin kamalasti poikia. Mummi OK ja AITIKINKAY TOISSA ei sossun elatti. Hienoa. Mutta hie eet kakarat.
Ööö, mitä?
Mua melkein itkettää ku toi nanny on niin ihanan empaattinen ja ymmärtäväinen 😭
Vierailija kirjoitti:
Mua melkein itkettää ku toi nanny on niin ihanan empaattinen ja ymmärtäväinen 😭
Minä kyllä kyynelehdin! ❤️
Miksi äiti pukee noin isoja poikia? Äiti tekee kaiken poikien puolesta, kas kun ei syötäkin vielä.
Mä todella ihmettelen, eivätkö nää perheet ole hakeneet apua perheneuvolasta ja/tai lastensuojelusta, vaan haluavat tulla tv-ohjelmaan julkisesti ongelmineen?
Aiti ja mummo mukava Mutta jotku pojista sairaita.. Mielenterveyspotilaita. Puree hakkaa potkii huutaa. Aivan kamalaa jopa iljettavaa. Aiti kay tyossa Mika hienoa ja ihme koska usein pahojen poikien vanhemmat saa tuet.
Tabletit ja puhelimen pois ja sairaimmille pojista terapia ja hoito. Miten mummi ja aiti jaksavat.
Jos ei pentu pue oma-aloitteisesti, niin sitten ulos ilman vaatteita ja vaatteet kuistinkaiteelle saataville. Kyllä sitä pahimmallekin kiukkupussille jossain vaiheessa kylmä tulee ja pukeutuminen alkaa kiinnostamaan.
Tän päiväisessä jaksossa jäi kyllä ärsyttämään, miksi äiti puhutteli poikia jätkiksi koko ajan. Kyse on pienistä pojista. Minusta "jätkä"-sanaan liittyy konnotaatio, että saakin olla kuriton ja omapäinen.