Supernanny Suomi - OFFICIAL
Aijotko katsoa? Tänäänhän se alkaa Avalla klo 21:00.
Kommentit (2250)
Taas ne muuttaa. Jossain vaiheessa puhuttiin Rovaniemestä ja nyt Torniosta, ja että muutetaan takaisin. Mutta ei Tornio oo Rovaniemellä..?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta miten äidin tatuoinnit tai muukaan ulkoinen olemus nyt liittyy tähän ohjelman aiheeseen?
Sillä liittyy, että kun menee esim Jonnen koululle selvittämään asioita niin äidin ulkonäkö saa syyttömän Jonnenkin tiettyyn valoon, vankilatatuoinnit naamassa äidillä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä laskee arvostusta ja uskottavuutta heti tatskasotkut, vielä kämmenselissä ja päässä!
Miksi kykenemättömät lisääntyy aina eniten? Nykyään saa kyllä abortin jos ei ole tajunnut ehkäistä. Miettikää omia voimavarojanne ennenkuin alatte pykäämään jalkapallojoukkuetta, tai edes sitä ensimmäistä.Suurin osa nannyn ohjeista on itselleni äitinä ihan itsestäänselvyyksiä, en käsitä miten näitä avuttomia on niin paljon. Omillakin lapsilla tahdonvoimaa löytyy mutten ole koskaan antanut hyppiä seinille ja on ilmiselvää että saman katon alla asuvat osallistuvat jokainen kotitöihin. Halataan myös paljon.
Sinä olet sitten onnekas. Meillä on myös aina halattu, rakkautta annettu ja kuria pidetty. Nyt on silti vaikeaa murrosikäisen kanssa, joka vetäytyy, ei puhu asioistaan ja on usein pahalla päällä, silti mikään ei kuulemma vaivaa...
Tuota muuton kohdetta ihmettelin minäkin
Vierailija kirjoitti:
Äidistä saisi kaunottaren kun nuo tatuoinnit (ainakin naamasta) saisi pois, vaihtaisi vaatteet ja hiustyylin. Pipo myös pois päästä.
Sä olet aivan kamala ihminen.
Tuokin nainen saa näyttää juuri siltä, miltä itse haluaa. Sun rumaa sielua ei pelasta mikään.
Jotain outoa on kun jatkuvasti muuttaa.
Joo 130km on Rovaniemi - Tornio väli, meni mullakin ohi mikä tämä muuttokuvio oli.
Toivon kaikkea hyvää tällekin perheelle, toivottavasti saavat tukea ja pitävät yhtä jatkossa. Etenkin Jonnen ja Jatan kohdalla toivon että pärjäävät eivätkä anna näiden vaikeusten vaikuttaa liikaa tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidistä saisi kaunottaren kun nuo tatuoinnit (ainakin naamasta) saisi pois, vaihtaisi vaatteet ja hiustyylin. Pipo myös pois päästä.
Tuokin nainen saa näyttää juuri siltä, miltä itse haluaa. Sun rumaa sielua ei pelasta mikään.
Ohis. Sinulla taitaa olla tatuointeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinunkaan, ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta miten äidin tatuoinnit tai muukaan ulkoinen olemus nyt liittyy tähän ohjelman aiheeseen?
Tuollaiset överitatuoinnit kertoo ihmisen luonteesta enemmän kuin pipo päässä.
Pohjoisessa on ihmisen ja varsinkin nuorten hyvä olla, toivottavasti äiti pitää lapsistaan huolta.
Torniossa ja Fovaniemellä kasvotTuointi on tosi suosittua eikä vaikuta arvostukseen. Mi Ulla on pn tatska kaulassa sulhasen nimi ja poskipäässä pie i teksti otsan keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Torniossa ja Fovaniemellä kasvotTuointi on tosi suosittua eikä vaikuta arvostukseen. Mi Ulla on pn tatska kaulassa sulhasen nimi ja poskipäässä pie i teksti otsan keskellä.
Älä juo enää, menee näkö
Olen kahden lapsen pienituloinen yksinhuoltaja. Meillä ei ole kotona yhtäkään pelikonetta tai älylaitetta. Peruskännykkä, tietokone, tv ja radio löytyy. Radio meillä on päällä melkein aina, tvstä lapset katsovat lastenohjelmia tai -leffoja, mutteivät päivittäin, tietokone on lähinnä minun käytössäni, ellei kyse ole lapsen kouluasioista. Ensi syksyksi vanhempi saa puhelimen, uuden, mutta perusmallin. Lapsilla on leluja, esim legoja, paljon kirjoja ja lautapelejä, joskus itsekin pelailen ja väritän värityskirjoja heidän kanssaan. Koululainen saa kokeista vähintään kaseja, käydään yhdessä kouluasioita läpi päivittäin.
Kumpikin on saanut kehuja pienestä pitäen omatoimisuudesta, kädentaidoista/liikunnallisuudesta, innokkuudesta ja kekseliäisyydestä. Ovat pääasiassa mukavia muita ihmisiä kohtaan, molemmilla on hyviä kavereita.
Isällään käydessään saavat pelata lasten pelejä älylaitteilla, isä lähinnä nukkuu tai on puhelimella. Lasten sieltä tullessa ovat monesti kärttyisiä ja riitaisia. Toki minun luonakin välillä kinoja tulee mutta pääasiassa ilmapiiri on hyvä meidän kaikkien kesken. Kehun aiheesta ja halataan päivittäin. Jokainen osallistuu ikänsä mukaan kotitöihin.
Olin aivan ihmeissäni kun Nanny eräässä jaksossa ihmetteli että on vielä pikkukoululaisia jotka ihan perusleluilla leikkivät. Monet vanhemmat tuntuvat olevan ihan hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule tällä hetkellä mitään juntimpaa mieleen kuin kasvotatuoinnit ja Nacci Tranberg. Toivottavasti iloitset niistä vielä kuuskymppisenäkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämän illan jaksossa on "suurta surua ja murhetta"?
Minuakin hiukan arvelutti, kun niin korostettiin teinitytön suurta surkeutta ja yksinäisyyttä. Eikö olisi voitu olla sitä korostamatta TV-kameroiden edessä. Olisi voitu ehdottaa joitakin kivoja harrastuksia ja menoja, eikä velloa siinä surkeudessa.
Se minua häiritsi, kun Jonne selvästi sanoi kahteenkin kertaan, että koulussa nimenomaan tytöt kiusaavat - eivät pojat. Pia tähän: "Ei ne tytöt kiusaa, vaan paha olo johtuu Jonnen huonosta itsetunnosta." Mistä muusta se huono itsetunto sitten johtui, ellei juuri tyttöjen kiusaamisesta! Moni ei usko, että tytöt kiusaavat, vaan ajatellaan että kiltit tytöt - pahat pojat. Asia ei ole näin, vaikka tyttöjen kiusanteko on usein huomaamattomampaa ja kavalampaa, aikuisilta piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kahden lapsen pienituloinen yksinhuoltaja. Meillä ei ole kotona yhtäkään pelikonetta tai älylaitetta. Peruskännykkä, tietokone, tv ja radio löytyy. Radio meillä on päällä melkein aina, tvstä lapset katsovat lastenohjelmia tai -leffoja, mutteivät päivittäin, tietokone on lähinnä minun käytössäni, ellei kyse ole lapsen kouluasioista. Ensi syksyksi vanhempi saa puhelimen, uuden, mutta perusmallin. Lapsilla on leluja, esim legoja, paljon kirjoja ja lautapelejä, joskus itsekin pelailen ja väritän värityskirjoja heidän kanssaan. Koululainen saa kokeista vähintään kaseja, käydään yhdessä kouluasioita läpi päivittäin.
Kumpikin on saanut kehuja pienestä pitäen omatoimisuudesta, kädentaidoista/liikunnallisuudesta, innokkuudesta ja kekseliäisyydestä. Ovat pääasiassa mukavia muita ihmisiä kohtaan, molemmilla on hyviä kavereita.
Isällään käydessään saavat pelata lasten pelejä älylaitteilla, isä lähinnä nukkuu tai on puhelimella. Lasten sieltä tullessa ovat monesti kärttyisiä ja riitaisia. Toki minun luonakin välillä kinoja tulee mutta pääasiassa ilmapiiri on hyvä meidän kaikkien kesken. Kehun aiheesta ja halataan päivittäin. Jokainen osallistuu ikänsä mukaan kotitöihin.
Olin aivan ihmeissäni kun Nanny eräässä jaksossa ihmetteli että on vielä pikkukoululaisia jotka ihan perusleluilla leikkivät. Monet vanhemmat tuntuvat olevan ihan hukassa.
Juu juu, niin aina niin aina...
Huomasin saman! Kauniit piirteet ja hyvä luusto. Pienellä ehostuksella saisi upeata jälkeä.