Supernanny Suomi - OFFICIAL
Aijotko katsoa? Tänäänhän se alkaa Avalla klo 21:00.
Kommentit (2250)
Vierailija kirjoitti:
9.jakso oli mun mielestä jotenki kauheen koskettava. Ihanaa, kun Jussi-paappa asui siellä, eikä laitoksessa, vaikka varmaan häntä väsyttikim se kauhea meteli 😁 Tuli itellekin tippa linssiin, kun Piia puhui vanhemmille, Piia ja vanhemmat itki.
Mun mielestä äiti oli ihan hyvä äiti, mutta huomasi, että ei saanut oikein lapsia kuriin, vaikka auktoriteettia olikin, ei vaan osannut käyttää sitä oikein. Lopussa näytti paremmalta, tosin en tiedä, oliko se jakson leikkauksesta johtuvaa vai oliko oikeasti asiat paremmin jo.
Se vanhin poika Niklas oli kanssa aivan ihana.
Näin! Isä oli kyllä yks hiiri.
Vierailija kirjoitti:
9.jakso oli mun mielestä jotenki kauheen koskettava. Ihanaa, kun Jussi-paappa asui siellä, eikä laitoksessa, vaikka varmaan häntä väsyttikim se kauhea meteli 😁 Tuli itellekin tippa linssiin, kun Piia puhui vanhemmille, Piia ja vanhemmat itki.
Mun mielestä äiti oli ihan hyvä äiti, mutta huomasi, että ei saanut oikein lapsia kuriin, vaikka auktoriteettia olikin, ei vaan osannut käyttää sitä oikein. Lopussa näytti paremmalta, tosin en tiedä, oliko se jakson leikkauksesta johtuvaa vai oliko oikeasti asiat paremmin jo.
Tuli myös tippa linssiin😔 en ymmärrä mikä itkupilli musta on tyttären jälkeen tullut. Tytär täyttää jo pian kolme vuotta niin ei luulis hormonien hänen takiaan käyvän ylikierroksilla 😄
9. jakso oli kiva ja pidin myös perheestä ja sympaattista että vaari asui heidän kanssaan.
Myötähäpeä aina noille Omo-"palkinnoille", toiset saa osallistavaa tai jotain hauskaa tekemistä ja muutamat perheet saa pesuaineita ...
Ja pakko sanoa että mies oli omaan makuun todella komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuuko tuo viime jakson perhe Huvilakadulla vai miksi kuvat kadulta olivat kuin suoraan Salkkareista?
Ohjelman alussa sanottiin 'Helsingin Punavuoressa asuva'.
Asunto näytti tosi uudelta. Miten duunariperheellä on varaa asua punavuoressa tuollaisessa paikassa? Vuokra varmaan 1500-2000 euroa.
Totta. Voi kyllä olla että jompikumpi rikkaasta perheestä joten vanhemmat / suku kustantanut omistuskämpän heille. Kaikki eivät tule automaattisesti köyhistä oloista ja asunnon osto ei ole vain konkreettinen koti, vaan myös investointi.
Olipa muuten todella kaunis nainen tuossa jaksossa :) vautsi mitkä silmät!
En saa mitään selvää tuon naisen puheesta
Onkohan perheen äiti virolainen?
Vierailija kirjoitti:
Se Aronin huono käytös ja englannin puhuminen saattaa kyllä olla ihan seurausta siitä jatkuvasta YouTuben tuijottamisestakin, se on ihan hullua millaisia videoita siellä on joiden katsojaryhmä on tarkoitettu olevan lapset ja nuoret mutta niissä käyttäydytään todella rumasti, kiljutaan ja perseillään ihan huolella mut kuitataan kaikki "vitsinä" ja heh heh kuinka hauskaa on kiusata muita yms. Niin etityislapsi saattaa ottaa normaalia lasta enemmän vielä vaikutteita...
Abelia kävi kyllä sääliksi kun tuntui jäävän ihan sivuun :/
Joo on tullut tavattua monia kehitysvamma rajamailla olevia autistilapsia, joilla on merkittäviä kielellisiä ongelmia ja silti massiivisella youtubevideoiden katsomisella on opittu juuri tuollaisia rumia ja aggressiivisia englanninkielisiä fraaseja. Ei välttämättä ole kotoa opittua vaan nämä saattaa olla ihan sieltä noukittuja.
Onko äiti tässä perheessä ruotsinkielinen?
Suloiset lapset ja ihana pappa. Ei mitään pahaa sanottavaa perheestä. Isä olisi voinut olla jämäkämpi.
Äiti on virolainen. Pariskunta vaihtaa paikkakuntaa, kun maa alkaa polttaa jalkojen alla bisnesten suhteen. Ottavat matsia, Huutokauppa keisarissakin miehellä poski mustana. Siirtyyhän tuo käytös lapsiinkin. Surku pappaa.
Pialle sopii nutturakampaus paremmin kuin hiukset auki pitäminen.
Kävi sääliksi tuo 13-vuotias poika. Todella kiltin ja mukavan oloinen, mutta tosi surulliselta vaikutti. Varmasti kärsii tuosta pienempien sisarusten meiningistä eikä vanhemmilla tarpeeksi aikaa hänelle.
Voi Jeesus tota Nannya jankuttaa koko ajan papan tilannetta, lopettais jo!
Teennäisyys jää päällimmäisenä ajatuksena Nannystä!
Vierailija kirjoitti:
Pialle sopii nutturakampaus paremmin kuin hiukset auki pitäminen.[/
Kyllä näytti ihan hirveältä hiukset auki
Onhan toi "Omoilu" vähän naurettava mutta olihan siinä tälläkin kertaa joku lahjakortti mukana. Äidin nimi suuntaa kyllä Viroon.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se paappa ollut hänen isänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se paappa ollut hänen isänsä?
Isän isä.
Vierailija kirjoitti:
En saa mitään selvää tuon naisen puheesta
Turun murretta puhui, kotoisaa mulle 😁