Supernanny Suomi - OFFICIAL
Aijotko katsoa? Tänäänhän se alkaa Avalla klo 21:00.
Kommentit (2250)
Arvostusta kirjoitti:
Arvostakaa ihmiset kaikenlaisia ihmisiä. Kukaan ei ole täydellinen. Ei kukaan. Kenenkään perhe ei ole täydellinen. Olkaa aikuisia.
Arvostus on ansaittava. Jos kohtelee muita huonosti, ei ansaitse arvostusta.
Toi on kyllä tosi surullinen jakso😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen että kaikki perheenjäsenet on neidon kirjoilla..
Neidon kirjoilla? Mitä tarkoitat?
Oisko tarkoittanut heikon...
Tunnen vastaavan perheen jossa nykyään lapset jo aikuisia ja vasta teini-iässä huostaanoton jälkeen selvisi perheessä olevan lievää kehitysvammaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäiset isot lapset syö muovikupista muovihaarukalla???
Olen kiinnittänyt huomiota että joka jaksossa lapset ovat syöneet muovisilla välineillä. Tämän viikon muovikipot oli pohjanoteeraus, kuin koiralle olisi tarjottu ruoka. Ei lapset opi pöytätapoja ja käyttämään oikeita välineitä jos niitä ei lapsille anneta. Jos lautaset lentää lattialle niin muoviastioita on posliinilautasen näköisiäkin.
Meinaatko, että pöytätapoja voi oppia vain, jos on nätit astiat :D Normaaleissa perheissä asioiden ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä tapojen oppimisisessa.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kiinnitin huomiota, miten äiti heitti ruokakupit lasten eteen.
Tuli huono olo kun katsoi alun huutoa.
Tästä taisi olla kissan kiusaamiset leikattu pois, puheissa tuli niin usein esille... voi eläinparkoja, lapset kiusaa, ihmiset tappelee ja huutaa :(
Vierailija kirjoitti:
Minkä Hel...n takia tollaset tekee noita lapsia????!!!!!!
Rumia! Ei kasvatusta! Ei moraalia!! Ei tulevaisuutta! Todella nolo perhe!
Ihan lasten takia kysyn miksi tällaisia kommentteja menee täällä läpi?
Arvokas pariskunta ja perhe muiden perheiden joukossa. Kun näkee hyvää toisissa, näkee myös itsessä hyvää ja on tyytyväinen omaan elämää. Jos näkee toisissa vain huonoa ja pahaa, on omassa elämässä paljon ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnittänyt huomiota että joka jaksossa lapset ovat syöneet muovisilla välineillä. Tämän viikon muovikipot oli pohjanoteeraus, kuin koiralle olisi tarjottu ruoka. Ei lapset opi pöytätapoja ja käyttämään oikeita välineitä jos niitä ei lapsille anneta. Jos lautaset lentää lattialle niin muoviastioita on posliinilautasen näköisiäkin.
Meinaatko, että pöytätapoja voi oppia vain, jos on nätit astiat :D Normaaleissa perheissä asioiden ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä tapojen oppimisisessa.
Oikeilla astioilla, myös posliiniastiat voi olla rumat. Ihmettelin myös miksi kolmasluokkalainen ei voi itse ottaa ruokaansa?
Isäpuoli oli ihana ja lämmin
Ja äiti haki ihan itse apua eli yritti parantaa suurin ponnistuksin
Hyvin tsempattu. Siitä samaa rataa tsemppaamaan lisää.
Tää ei taidakaan sopia raskaana oleville. Itku tuli ohjelman alussa ja tosta ens viikon tiiseristä.
Voi mikä sillä ens viikon pienellä pojalla mahtaa olla :'(
Perhe sai ohjausta ja vanhemmat otti opit käyttöön. Ei se sen kummempaa.
Hyvältä näyttää tämän perheen tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Tää ei taidakaan sopia raskaana oleville. Itku tuli ohjelman alussa ja tosta ens viikon tiiseristä.
Voi mikä sillä ens viikon pienellä pojalla mahtaa olla :'(
Niilolla? Jää pikkusiskon jalkoihin.
Tällä perheellä oli halu muutokseen, ja ottivat oikeasti ohjeita vastaan! Kuinka paljon on korkeastikoulutettuja ja varakkaita ihmisiä, joiden lastenkasvatuksessa on ongelmia, muttei niitä myönnetä eikä apua haeta. Lopulta suloinen perhe, vanhempien välit kunnossa, hyvä pohja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo astioiden ulkonäkö ennen kaikkea👍
Olipa ahdistava jakso. Päällimmäisenä jäi mieleen kysymys, oliko koko perhe jotenkin "erityinen" ja millainen kasvuympäristö tuo on lapsille, kun vanhemmatkaan eivät selkeästi käy aivan täysillä? Ikävää miten äiti huusi lapselle ja käyttäytyi itsekin kuin hankala, kypsymätön teini.
Ihmettelen, että lapsista saa laittaa tällaista materiaalia tv-ohjelmaan.
Surullista kirjoitti:
Miten täällä on melkein vain haukkuvia ihmisiä. Onko kaikki lapsiperheiden äitejä??????? Onko teidän perheillä kaikki varmasti hyvin. Keskittykää omaan perheeseen. Peukkua peukkua vaan.
Faktat ei ole haukkumista. Venäjällä tämä olisi normaalia, sillä siellä suorapuheisuutta arvostetaan.
Lasten isälle ilmaantui mielenterveys- ja alko-ongelmia, jotka kärjistyivät minun mollaamiseeni ja kaiken työn jättämiseen harteilleni. Hänellä myös ärsyyntyessä ääni kohosi nollasta sataan välittömästi. Itse aloin olla niin uupunut että raivostuin helposti uhmaikäiseen, toinen lapsi oli vasta ohittanut vauvaiän valvomisineen. Minulle alkoi tulla myös fyysisiä stressioireita. Vihdoin sain miehen muuttamaan pois ja sen jälkeen jaksaminen kaikkea kohtaan on noussut pilviin sieltä pohjamudista, lapset ovat ihania ja jaksan yksin heidän kanssaan paljon paremmin kuin parisuhteessa. Onneksi tämä tapahtui jo lasten ollessa 2-4v niin eivät joutuneet traumatisoitumaan.