Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Essure-ehkäisystä

Vierailija
27.02.2013 |

Olen jonossa Essure-toimenpiteeseen, mutta en huomannut lääkäriltä tavatessamme kysyä, että onko Essuren laiton jälkeen vuotoa tai muuta jännää odotettavissa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tehty Essure reilu vuosi sitten! Asennukset meni hyvin ja ei tullut lähetettä edes tarkastukseen. Mulla tämä toimenpide tehtiin nukutuksessa, mutta ei se helppoa ollut saada, mutta lopulta sain! Illalla tuli vasta kipuja, vähän niinkuin olisi ollut kovat kuukautis kivut, mutta parin päivän päästä ei enää mitään ja kaikki jatkunu ihan normaalisti. Muita ehkäisyjä en käyttänyt ennen enkä jälkeen! Aivan tyytyväinen!

Vierailija
2/2 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuotoa, kuukautiskipujen kaltaisia kouristuksia, tosin hieman voimakkaampia. Itselleni tuli välivuotoja vasta viikkoja toimenpiteen jälkeen, heti ei tullut mitään.Esilääkityksellä, kipulääkitys, itse toimenpide ei sattunut yhtään, mutta puolen tunnin sisällä toimenpiteen jälkeen sain niin kovat kivut, että pyysin kipulääkkeitä sairaalasta, jotta pääsin kotiin. Itse en todellakaan olisi voinut ajaa autoa toimenpiteen jälkeen, jos autolla olisin ko.toimenpiteeseen tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä