Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, olette upeita!

Vierailija
04.03.2019 |

Teidän hartiat, kädet, joissa verisuonet vähän pullistuneet, jykevät kämmenet ja vähän karheat sormet.. alavatsa, jonka karvoitus katoaa alkkareiden alle. Kslksbwiwonsn kuolen, saispa nyt viereen jonkun teistä ♥️😘

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva, kun joku kirjoittaa, kuten AP.

Vierailija
22/27 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin semmoisen 40-vuotiaan pitkän ja hyväkuntoisen palomiehen sänkyyni. En mitään bodaria vaan sopivasti lihaksikkaan.. 🤤😍

Mitäs sulla olis tarjota vastapainoksi?

120 kiloa täyttä mammaa?

Tammaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin semmoisen 40-vuotiaan pitkän ja hyväkuntoisen palomiehen sänkyyni. En mitään bodaria vaan sopivasti lihaksikkaan.. 🤤😍

Mitäs sulla olis tarjota vastapainoksi?

35-vuotias sopivasti sutjakas ja urheilullinen kroppa, pitkät sääret ja uskomaton KIIMA!

Vierailija
24/27 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä upea mies on pitkä/puolipitkähiuksinen, 180 - 200 cm pitkä, vähän huonoryhtinen laiheliini, jolla on kiltit silmät. Oih.

Vierailija
25/27 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole miehiä enempää tarjolla?

Vierailija
26/27 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en siis ole kirjoittanut tuota että kääpiötkin ovat söpöjä tjsp, mutta mikseipä olisi. :) Itse olen ihan opiskelijatyttönen, 23-vuotias. Ihan sutjakka tapaus ja ovis vissiin menossa 😂

Ap

Vierailija
27/27 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä, miehet on ihania! Terveisin 28-vuotias oululainen likka.

Omani vie toki voiton kaikista: on komia punanen parta, jäänsiniset silmät, pehmeät koodarin kädet, pisamia ja rintakarvat joita on hauska hipsutella. Hartiaa, persettä ja reittä löytyy, vaikkei nostelekaan painoja. Ihana, pehmeä nallekarhuni joka tuoksuu rakkaudelle! <3 Pidän myös erittäin viehättävänä sitä, että siippani on aikoinaan harrastanut jujutsua, joten tunnen oloni todella turvalliseksi kanssaan. On myös älykäs, itsevarma, akateeminen, taiteellinen, avarakatseinen, eläinrakas, intohimoinen, maanläheinen ja kyseenalaistaa turhia normeja. Kaikin puolin ihana mies, vaikka lapsuudenperheensä häntä näytetään pitävän nollana. Isänsä sanoi kuvani nähdessään pojalleen suunnilleen näin: "Tuohan on söpö. Miksi se susta on kiinnostunut?". Noh, hänen perheensä onkin täynnä kummallista epäkunnioitusta, selkäänpuukottamista, hyväksikäyttöä ja turhaa draamaa. Onneksi asuvat kaukana.

Arvostakaa kaikki miehet (ja naisetkin) itseänne! ^_^ Ihanaa kevättä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän