Miehet, olette upeita!
Teidän hartiat, kädet, joissa verisuonet vähän pullistuneet, jykevät kämmenet ja vähän karheat sormet.. alavatsa, jonka karvoitus katoaa alkkareiden alle. Kslksbwiwonsn kuolen, saispa nyt viereen jonkun teistä ♥️😘
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin semmoisen 40-vuotiaan pitkän ja hyväkuntoisen palomiehen sänkyyni. En mitään bodaria vaan sopivasti lihaksikkaan.. 🤤😍
Mitäs sulla olis tarjota vastapainoksi?
120 kiloa täyttä mammaa?
Tammaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin semmoisen 40-vuotiaan pitkän ja hyväkuntoisen palomiehen sänkyyni. En mitään bodaria vaan sopivasti lihaksikkaan.. 🤤😍
Mitäs sulla olis tarjota vastapainoksi?
35-vuotias sopivasti sutjakas ja urheilullinen kroppa, pitkät sääret ja uskomaton KIIMA!
Mun mielestä upea mies on pitkä/puolipitkähiuksinen, 180 - 200 cm pitkä, vähän huonoryhtinen laiheliini, jolla on kiltit silmät. Oih.
Eikö ole miehiä enempää tarjolla?
Minä en siis ole kirjoittanut tuota että kääpiötkin ovat söpöjä tjsp, mutta mikseipä olisi. :) Itse olen ihan opiskelijatyttönen, 23-vuotias. Ihan sutjakka tapaus ja ovis vissiin menossa 😂
Ap
Voi kyllä, miehet on ihania! Terveisin 28-vuotias oululainen likka.
Omani vie toki voiton kaikista: on komia punanen parta, jäänsiniset silmät, pehmeät koodarin kädet, pisamia ja rintakarvat joita on hauska hipsutella. Hartiaa, persettä ja reittä löytyy, vaikkei nostelekaan painoja. Ihana, pehmeä nallekarhuni joka tuoksuu rakkaudelle! <3 Pidän myös erittäin viehättävänä sitä, että siippani on aikoinaan harrastanut jujutsua, joten tunnen oloni todella turvalliseksi kanssaan. On myös älykäs, itsevarma, akateeminen, taiteellinen, avarakatseinen, eläinrakas, intohimoinen, maanläheinen ja kyseenalaistaa turhia normeja. Kaikin puolin ihana mies, vaikka lapsuudenperheensä häntä näytetään pitävän nollana. Isänsä sanoi kuvani nähdessään pojalleen suunnilleen näin: "Tuohan on söpö. Miksi se susta on kiinnostunut?". Noh, hänen perheensä onkin täynnä kummallista epäkunnioitusta, selkäänpuukottamista, hyväksikäyttöä ja turhaa draamaa. Onneksi asuvat kaukana.
Arvostakaa kaikki miehet (ja naisetkin) itseänne! ^_^ Ihanaa kevättä!
Onpa kiva, kun joku kirjoittaa, kuten AP.