Mitä A-Studiossa just tapahtui?!?!
Kyllä jokainen katsoja tajusi, että nyt hyssytellään ja kovaa!
Toimittaja, finanssivalvonnan edustaja ja jopa krp:n edustaja peesasivat Nordeaa ja todella epäilyttävästi.
Kysehän on sadoista miljardeista ja Venäjälle johtavista kytköksistä....
Poistetaankohan tämä vai saako tästä aiheesta keskustella?
Kommentit (7)
Ketään ei kiinnosta keskustella aiheesta kanssasi. Psykoosit tulille!
Viime kesänä minulle soitettin Nordeasta, että minun pitää mennä 200km päähän pankkiin todentamaan että olen todell i nen henkilö. Minulla oli ollut yritystili 20 vuotta Nordeassa.
En mennyt. Sanoin, että vaihdan pankkia.
Sitten venakoilta ei kysytä mutään vaikka sadat miljoonat liikkuu.
Ystäväni yritti viedä käteistä jotain 700-800€ ja rahojen alkuperästä kysyttiin ja piti tehdä jokin selvitys tms.
Isot rosvot saa siirrellä ja yksityiset pienet ihmiset ovat suurennuslasin alla. Näinhän sitä jeesustellaan ja annetaan kuva, ettei meillä väärin toimita!
Huomenna suljen Nordean tilin!
Tiedetään, että Venäjä maksoi eräälle yhdysvaltalaiselle säätiölle 145 miljoonaa dollaria vastapalveluksista politiikassa liittyen ydinvoimayhtiö Rosatomin strategiseen toimintaan Yhdysvalloissa. Suomessa yksikään media ei tutki tarkemmin poliitikkojen Venäjä-yhteyksiä. Paavo Lipponen, Esko Aho, Hjallis Harkimo... Noista voisi aloittaa ja jatkaa Halosella, Wahlroosilla ja muilla entisillä taistolaisilla...
Kuka siellä olisi pitänyt olla, jos poliisi ja fiva eivät kelpaa? Joku vasemmistolainen poliitikko tukehtumassa mikrofoniinsa vahvalla talousosaamisella?
Suomalaiset ovat kusi sukassa Venäjän edessä.
Ei kannattaisi. Vähän ryhtiä nyt.