Mikä on mielestäsi tylsyyden huipentuma?
Kommentit (20)
äitiysloma, noin kokonaisuudessaan
Katsotaan isolla joukolla Bond-leffaa. Mielellään jostain 60-luvulta.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2013 klo 19:33"]
Koulujen vanhempainillat.
[/quote]
ja terveydenhoitaja luennoimassa nukkumisen merkityksestä!
Tylsyyden huipentuma on Vauva-lehden keskustelupalstan säkenöivän älykäs ajatustenvaihto. Onko teillä normaalit aivot vai onko niistä ehkä poistettu jotain?
Se, kun päivän huippukohta on nukkumaanmeno koska silloin voi nähdä edes jotain kiinnostavaa unta.
vaikka 24 h laivaristeily, jossa ei käydä maissa lainkaan.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2013 klo 19:44"]
Tylsyyden huipentuma on Vauva-lehden keskustelupalstan säkenöivän älykäs ajatustenvaihto. Onko teillä normaalit aivot vai onko niistä ehkä poistettu jotain?
[/quote]
Saati sulla, kun vapaaehtoisesti käyt täällä lukemassa tylsää paskaa ;)
Mun mielestä tylsyyden huipentumia on nää reality- ja kilpailuohjelmat, joita tulee teeveestä jatkuvalla syötöllä. Tää johtuu varmaan siitä, etten omista telkkaria, ja olen siksi vieraantunut nykyisistä formaateista. Olin viime kesänä lapseni kanssa sairaalassa ja siellä ehdin nähdä kaikenlaista, mm. jakson joistain luksusasuntojen välittäjistä kertovasta sarjasta. Sitä karisman puutetta, huh huh! Vaikea ymmärtää, mitä joku saa irti tuollaisen sarjan katsomisesta. (En siis mitenkään halveksi ihmisiä, jotka tällaisia sarjoja katsoo, ihmettelen vain.)
Mammojen jorinat leikkikentällä "millaista kakkaa meillä tänä aamuna kakittiin".
Helsingin metro aamupäivisin.
Vanhempainillat sekä kouluissa että päiväkodeissa ovat myös erittäin tylsiä, samoin kuin pesäpallopelit.
Kaikki uskonnolliset tapahtumat, varsinkin kinkerit. Onneksi ei enää tarvitse käydä.
Yliopisto. Varsinkin ne bileet. Tai tietysti jos menee vain katsomaan miten ihmiset pitävät muka-hauskaa, niin okei, mutta jos odottaa iloista iltaa...
Aamujunat. Kaikki ovat väsyneinä menossa töihin/opiskelemaan. Jännitystä junamatkoihin tulee jos joku haluaa istua viereen tai jäädä pois niin että toinen joutuu väistämään... Ai niin! ja lippujen tarkastajat tuo vipinää myös :)
Se, kun yksi pelaa tietokonepeliä (tai mitä nyt tahnansa konsolipeliä) ja toiset tuijottaa vieressä. En tajua. Ilmeisesti pojat (ja miehet ?) tajuaa.