Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka on Pantsen uusi vaimo?

Vierailija
04.03.2019 |

Kuka on niin tyhmä, että luulee, ettei se minua lyö? 60-vuotias jonkun kitaristin ex. Mutta kuka?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orma otti Pantsen, ei tule kestämään. Mun mielestä kerran naisen pahoinpidellyt, ni tekee sen muulloinkin. Oli eukko uus tai vanha. Mutta onni heille suokoon.

Mä olin Pantseen hyvinkin ihastunut kesällä 1996. Oli jo aviossa. Mutta eihän se ole este, eikä hidaste. Pantse oli kiihkeä namu silloin. Enää ei kelpaisi.

Vierailija
22/29 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Elina on joskus tosi nuorena jo ollu Pantsen kanssa. Jottain vispilänkauppaa. Avioituivat tahoillaan ja nyt kypsällä iällä löytäneet uudestaan.

Hienoo on, että on turva ku vanhuus tulee. Kukaan ei saa vanheta yksin. Toivottavasti on aito liitto. Ettei oo Pantsen rahojen perässä. Sitä on paljon.

Toivottavasti Pantse on vanhemmiten lopettanut myös toisten naisten iskemisen. Omakohtaista kokemusta - 90 luvulta Pantsesta mulla. Pantiin ku kanit. Oli jo tämän Sinisalon kanssa. Pantse oli vielä silloin Hot.

Jäi mukava muisto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuliajolla-lp??? Mulle heti!

Vierailija
24/29 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö lavan takaa vm - 73 kirjoitti:

Orma otti Pantsen, ei tule kestämään. Mun mielestä kerran naisen pahoinpidellyt, ni tekee sen muulloinkin. Oli eukko uus tai vanha. Mutta onni heille suokoon.

Mä olin Pantseen hyvinkin ihastunut kesällä 1996. Oli jo aviossa. Mutta eihän se ole este, eikä hidaste. Pantse oli kiihkeä namu silloin. Enää ei kelpaisi.

Ainoa keino katkaista pahoinpitelykierre on todella kohdata se eli käsitellä asiaa ammattilaisen ja oman itsensä kanssa, kenteis pitkäkin terapia. Katsoa kunnolla omaa päihteidenkäyttöään ja kykyään käsitellä asioita rehellisesti. Varmaan jo ei aluksi piekse seuraavaa puolisoa sellainen ihminen, mutta taas kriisin iskiessä ja jokaisessa pidemmässä parisuhteessa tulee vaikeampia aikoja.

Eli kun tällai lennosta vaihtaa ja vielä niskuroi oikeudessa syyttäen pahoinpitelynsä uhria ja vaatien jotain uusia oikeuskäsittelyjä, niin enpä ennusta kovin seesteistä tulevaisuutta uuden frouvan kanssa, jolla selvästi oltava aina mies, joka tunnetaan myös päihdeongelmaisena.

Todella noloa Pantselta olla ottamatta tuomiota vastaan ja tulla paikalle äitinsä ja böndikaveriensa kanssa. Mulle tää vaan likaa heidänkin maineensa, tullaan sinne allekirjoittamaan vaimonhakkuu. En epäile Sinisalon kertomuksesta sanaakaan. Ja oikeuden kannalta on herttaisen yhdentekevää, onko Sinisalo ollut surullinen tai katkera erosta (kuka ei sure avioeroa?). Pahoinoitely on Suomessa rikos, piste. Ihan sama onko uhri ollut pahalla tuulella tekohetkellä.

Niin meni Eppujen ja myös Kirsti Kunnaan maine minun silmissä alas kuin vessanpytystä vetäen. Miksi muuten vanha viisas nainen olisi tullut oikeussaliin kuin tehdäkseen selväksi, että seisoo poikansa rinnalla ELI KÄYTÄNNÖSSÄ paheksuu pahoinpitelystä tuomitsemista. Itse en päästäisi vanhaa äitiäni korona-aikana mihinkään tollaiseen monen hengen tapaamiseen, saati pilaamaan mainettaan antamalla tällaisen sanattoman statementin, että naisten hakkaamisen tutkiminen ja siitä tuomitseminen on jollakin tapaa niin arveluttavaa, että vanhan äidn on tultava tunnetusti epäilyttävää mainetta (kts esim tämän ketjun tarinat Sinisalon pettämisestä, yleistä tietoa) nauttivan vanhan poikansa tueksi.

Vierailija
25/29 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täälä tuomitaan nopeammin kuin käräjäsalissa. Mistäs tiedätte mikä on asiassa totuus, se että ex sanoo näin tapahtuneen ei välttämättä ole totuus. J asinä joka kritisoit Kirsin paikallaoloa korona aikana, silloin kun olivat käräjäoikeudessa ei olluy koronasta tietoakaan nyt hovissa ei ollut mukana, lue jutut ennen kommentointia ettet näytä tyhmemmältä mitä olet.

Vierailija
26/29 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulin että koko bändi ja Kirsti Kunnas oli taas roudattu paikalle Pantsea tukemaan, se nyt olisi tosiaan vielä puuttunut. . Antaa kyllä Pantse Syrjästä tosi vastenmielisen kuvan tämä väkivaltainen asenne naisiin yhdistyneenä näihin pettämisjuttuihin joista täältä luin. 

Vierailija
27/29 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen tämä Elina Syrjä ex Orma oikein on?

Vierailija
28/29 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpa tarkkoina. Pantse VOITTI oikeusjuttunsa eli häntä vastaan esitetyt syytteet kumoutuivat. Syytön mies.

Vierailija
29/29 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaanpa tarkkoina. Pantse VOITTI oikeusjuttunsa eli häntä vastaan esitetyt syytteet kumoutuivat. Syytön mies.

Niinpä. Satuin muuta kautta lukemaan tämänkin ja hyvä muistaa, ettei kannata tuomita, eikä uskoa huhuja kun ei ole varmuutta. Hovi vapautti.