Mistä nettikaupasta tilasit viimeksi ja mitä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Boikottiin kaikki jotka käyttää kuljetuksiin DHL:ää. Ei mitään tolkkua.
No voisit kyllä vielä kertoa että miksi?
https://www.ebay.com/itm/10PCS-IC-MOC3051-FSC-OPTOCOUPLER-TRIAC-OUT-6-D…
Tulivat tänään postilaatikkoon.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on tullattavaa niin DHL on perseestä. Ei anna itse tullata ja ottaa välistä suolaisia käsittelymaksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on tullattavaa niin DHL on perseestä. Ei anna itse tullata ja ottaa välistä suolaisia käsittelymaksuja.
Kyllä mulle ainakin annettiin vaihtoehdoksi tullata itse.
Tilasin ruokatarvikkeita ja makeisia Matsmart-verkkokaupasta rahaa säästääkseni ja hävikkiä vähentääkseni, mutta tänään vasta tajusin, etten ehkä jaksa kantaa painavaa laatikkoa kotiin pakettiautomaatista, kun ei ole autoa... Täytyy keksiä jotain.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Uudet tapetit meidän eteiseen
https://www.gysinge.com/products/1103/tapet-gårdskontoret-mörkgrå
Jollyroom, Hamax pyörävaunu. Olisin tilannut sadesuojankin siihen samalla mutta ne ovat loppuunmyytyjä.
En jaksa linkata. Reebokilta crossfit-kengät ja -hanskat.
Monitehopiilolasit lensway. Cocopandasta kosmetiikkaa.
Tilasin eilen lookfantasticilta beatybox:in ja sellaisia ruskettavia kasvotippoja mitä ei suomesta saa, samoin eilen tilasin petenruokatarvikkeesta kasan kissanruokaa ja eilen tilasin vielä glossyboxin ja zalandolta kenkiä ja vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne tuli suoraan DHL:ltä lasku koska DHL "ennakkoon maksaa tullit puolestasi". Ja veti välistä mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne tuli suoraan DHL:ltä lasku koska DHL "ennakkoon maksaa tullit puolestasi". Ja veti välistä mukavasti.
Paljos veti, tyyliin 2€ vai 20€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljos veti, tyyliin 2€ vai 20€.
Noin tuplat kun kyse oli muutaman kympin alveista.
Faith kirjoitti:
Tilasin ruokatarvikkeita ja makeisia Matsmart-verkkokaupasta rahaa säästääkseni ja hävikkiä vähentääkseni, mutta tänään vasta tajusin, etten ehkä jaksa kantaa painavaa laatikkoa kotiin pakettiautomaatista, kun ei ole autoa... Täytyy keksiä jotain.
Paketti skeittilaudalle ja akseliin vetonaru kiinni? Jos teillä on vielä lunta, niin paketti pulkalla kotiin. Pulkat ovat nyt esim Cittareissa hyvissä aleprosenteissa jos naapurin lapsilta ei saa lainaan. Polkupyörän tarakalle? Tai lastenrattailla/-vaunuilla työntäen. Joskus auttaa kun purkaa paketin heti selkäreppuun ja vielä vaikka kahteen kestokassiin, niin ei tunnu niin painavalta kantaa.
Jos sulla on ajokortti, hae autoliikkeestä auto koeajoon? Moraalisesti tämä mielestäni vähän väärin mutta hyvin ehtisi jos välimatkat ovat lyhyet (koeajo yleensä aikarajattu, esim 30min, ja sitten ilmoittavat auton varastetuksi).
Et kysynyt apua, mutta autottomana olen usein pähkäillyt samaa :).
Discandooolta litran rommia, pari litraa vodkaa, 3 litraa valkoviiniä, siideriä x24, olutta x24 ja pussillisen bounty-patukoita.