Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen pitäisi elättää myös ex-vaimo?

Vierailija
27.02.2013 |

Amerikkalaisen Journey-yhtyeen kitaristi Neal Schon jätti ex-vaimonsa Amber Kozanin ja kaksi tytärtään puille paljaille avioerossa.Pari oli ehtinyt olla naimisissa seitsemän vuotta. He erosivat vuonna 2008.

Ex-vaimo Amber Kozan on joutunut eron jälkeen niin ahtaalle, että on joutunut laittamaan kotinsa myyntiin. Amber Kozanin äiti Judy Kozan syyttää entistä vävyään perheensä hylkäämisestä. Ex-anopin mukaan Schon jätti entisen perheensä selviämään yksinään. Ex-anoppi väittää, ettei mies ole maksanut laisinkaan elatusmaksuja.

- Kaksi pientä tytärtä menettävät kotinsa. Hän tietää tämän, muttei välitä. Hänen entisellä vaimollaan ei ole rahaa ruokaan, bensaan, laskuihin - mihinkään, Judy Kozan kertoo Metal Sludgen mukaan.

Kozan ja Schon ovat käyneet katkeraa elatusriitaa oikeudessa. Schonin on määrä maksaa lapsistaan elatusmaksuja reilun 2000 euron verran kuukaudessa, mutta Kozan haluaa nostaa summaa kaksinkertaiseksi. TMZ-sivuston mukaan tuomari ehdotti oikeudessa vastikään, että Kozan hankkisi itse tutkinnon ja töitä.

Rahasta 58-vuotiaalla Don't Stop Believing - ja Separate Ways -hiteistään tunnetun yhtyeen kitaristilla ei ole pulaa, sillä hän kihlasi uuden naisensa Michaele Salahin peräti miljoonan dollarin arvoisella kihlasormuksella.

Kitaristin uusi heila on Real Housewives of DC -tosi-tv-sarjasta tunnettu.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisään vielä että eipä ukkoni todellakaan maksaisikaan elareita jos ei olisi pakotettu tekemään niin.  Eipä heillä exänsä kanssa paljon keskusteluyhteyttä olekaan, kas kun exän mielestä on tärkeämpää saada rahaa kuin pitää edes jonkunlaiset välit lastensa isään. Tämä taas heijastuu myös lapsiin negatiivisesti . 

Vierailija
22/30 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:13"]

Jos molemmat vanhemmat käy töissä ja lapset ovat molemmilla vanhemmilla yhtä paljon (= saman verran juoksevia kuluja ruoka jne) ja harrastuskulut ym. menevät puoliksi. Akka saa jo lapsilisät lisätulona lisineen. Niin kertokaa MIKSI ja millä perusteella vielä pitäisi saada lisää rahaa mieheltä? MIKSI? Syökö ne lapset siellä äitin luona jotenkin enemmän kun isän luona. Ei ole MITÄÄN perusteita .

[/quote]

Mitä se sinua kutittaa miten lasten vanhemmat päättävät? Eihän sinulle nuo kuulu. Keskustele ukkos kanssa.

[/quote]

No ihan vaan sillä että haluaisin kuulla edes yhden oikean syyn miksi kenenkään pitäs elättää exä. :) Kun lasten elatukseen ei voi kyllä enää tälläisessä tapauksessa vedota. Mutta eipä täällä taida olla kun näitä rahanperässä olevia exiä joten vastauksia on turha odottaa. ;) Tähän kun kukaan ei vaan pysty antamaan sitä vastausta joka oikeuttaisi jotenkin elarit.

[/quote]

No vastauksenhan sä saat ukoltasi ja exältä :) Jokainen päättää itse asioista! Syitä on ihan varmasti erilaisia :)

Ps. Mä en ole kenenkään jämiä ottanut, vaan elän ydinperheessä onnellisesti ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:25"]

Jos molemmat vanhemmat käy töissä ja lapset ovat molemmilla vanhemmilla yhtä paljon (= saman verran juoksevia kuluja ruoka jne) ja harrastuskulut ym. menevät puoliksi. Akka saa jo lapsilisät lisätulona lisineen. Niin kertokaa MIKSI ja millä perusteella vielä pitäisi saada lisää rahaa mieheltä? MIKSI? Syökö ne lapset siellä äitin luona jotenkin enemmän kun isän luona. Ei ole MITÄÄN perusteita .

[/quote]

Mitä se sinua kutittaa miten lasten vanhemmat päättävät? Eihän sinulle nuo kuulu. Keskustele ukkos kanssa.

[/quote]

No ihan vaan sillä että haluaisin kuulla edes yhden oikean syyn miksi kenenkään pitäs elättää exä. :) Kun lasten elatukseen ei voi kyllä enää tälläisessä tapauksessa vedota. Mutta eipä täällä taida olla kun näitä rahanperässä olevia exiä joten vastauksia on turha odottaa. ;) Tähän kun kukaan ei vaan pysty antamaan sitä vastausta joka oikeuttaisi jotenkin elarit.

[/quote]

No vastauksenhan sä saat ukoltasi ja exältä :) Jokainen päättää itse asioista! Syitä on ihan varmasti erilaisia :)

[/quote]

Niin jos on lukemisen ymmärtämisessä ongelmia, niin ukon on p_a_k_k_o maksaa exälle, kun laki niin määrää. Ei ole keskusteluasia tämä. :) On niin helppo kuitata asia että syitä on monia kun jokainen järkevä ihminen tajuaa että mitään oikeaa syytä ei ole! Paitsi se, että akalla on vain mahdollisuus saada rahaa ITSELLEEN ja sen hän myös käyttää hyväkseen. Toisin kun esim.minä joka arvostan exääni ja en halua häneltä rahaa vaan mielummin pidän hyvät välit ja se on edullista myös lasteni mielenterveydelle.

Vierailija
24/30 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin jos on lukemisen ymmärtämisessä ongelmia, niin ukon on p_a_k_k_o maksaa exälle, kun laki niin määrää. Ei ole keskusteluasia tämä. :) On niin helppo kuitata asia että syitä on monia kun jokainen järkevä ihminen tajuaa että mitään oikeaa syytä ei ole! Paitsi se, että akalla on vain mahdollisuus saada rahaa ITSELLEEN ja sen hän myös käyttää hyväkseen. Toisin kun esim.minä joka arvostan exääni ja en halua häneltä rahaa vaan mielummin pidän hyvät välit ja se on edullista myös lasteni mielenterveydelle.

[/quote]

No voi nyt hemmetti.Minun käsittääkseni ei pitäisi asian sinulle kuulua.

Käykää vaikka lastenvalvojalla puhumassa asiasta vai miten se onnistuukaan. Kun ei ole tarvetta. Turhaan sinä tällä palstalla asiasta huudat ja vingut. Laita ukkos hoitamaan asia. Puhumaan vaikka sille exälle. Eiku hei, ei hän voi. Koska ex hyppii silmille... Ei yhtään ole käynyt mielessä yrittää vaikka saada lastenhuoltajuus jos on noin rankka elämä ja rahat menee exälle. Ryhtykää kynimään hänet niin saat mielenrauhan.

Ja kuinkahan monella on tuollaiset järjestelyt? Suurimmalla osalla lapset ovat vain joka toinen v-loppu etävanhemmalla.

Vierailija
25/30 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun ei ole itsellä ollut tarvetta tuollaisia asioita hoitaa, niin en tiedä kenen kautta voi alkaa asioita laittamaan eteenpäin ;)

Vierailija
26/30 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usassa pitää jos on rikas... Ei Suomessa, mutta siitähän ei nyt puhuta.

Vierailija
27/30 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No voi nyt hemmetti.Minun käsittääkseni ei pitäisi asian sinulle kuulua.

Käykää vaikka lastenvalvojalla puhumassa asiasta vai miten se onnistuukaan. Kun ei ole tarvetta. Turhaan sinä tällä palstalla asiasta huudat ja vingut. Laita ukkos hoitamaan asia. Puhumaan vaikka sille exälle. Eiku hei, ei hän voi. Koska ex hyppii silmille... Ei yhtään ole käynyt mielessä yrittää vaikka saada lastenhuoltajuus jos on noin rankka elämä ja rahat menee exälle. Ryhtykää kynimään hänet niin saat mielenrauhan.

Ja kuinkahan monella on tuollaiset järjestelyt? Suurimmalla osalla lapset ovat vain joka toinen v-loppu etävanhemmalla.

[/quote]

Niin nyt eletään jo 2000-lukua ja tämä viikko-viikko systeemi on koko ajan yleistymässä. Jos on kaksi tasavahvaa huoltajaa joka suhteessa ja asuminen mahdollistaa viikko-viikko systeemin niin sitä suositellaan nykyään. Ja onhan se lapsille ja aikuisillekin oikein että kaikilla on mahdollisuus tavata ja olla yhdessä yhtä paljon. No. Siinäpä se onkin että kun ei paljon lastenvalvojat eikä lakimiehet auta jos Suomen laki mahdollistaa tämän kynimisen. Lasten vuoksi kovin pitkälle oikeuteen ei haluta lähteä koska se on traumaattista lasille (kyllä, lapsetkin joutuvat mukaan monella tavalla jos oikeuteen lähtee). Joten, idiootin rahanahneen exän kanssa ei mies voi muuta kun maksaa. :) Voikun se tyhmä kana tajuaisikin jotain ja ajattelisi niitä lapsia mutta koska ei, niin jonkun on sekin pakko tehdä. Lasten takia mutta raha ei kyllä mene lapsille.

Vierailija
28/30 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tapahtuu ihan Suomessakin. Mieheni elättää työssäkäyvän exänsä, koska sattuu tienaamaan enemmän kuin exänsä. Lapset ovat heillä viikko viikko systeemillä. Kun exälle KUULUU rahat , ihan vaan lasten elatukseen.. joopa joo. Rahat menevät kaikkeen muuhun mutta kun laki mahdollistaa tämän exän lypsämisen ilman mitään perusteita. Säälittäviä ämmiä kaikki ketkä exänsä rahoilla elävät, vaikka itse käyvät töissä. Ei ne lasten kulut mihinkään muutu vaikka olis rikas exä. Itse en vaadi exältä elareita koska meilläkin on viikko-viikko systeemi. Olen itsenäinen eikä minulla ole tarvetta elää exäni rahoilla. Halveksin naisia ketkä viitsivät olla niin reppanoita että vaativat exänsä rahoja. Etenkin kun tämäkin horo sai jo ihan liikaa osituksessakin. Yäk mitä ihmisiä maa päällään kantaa.

Vierailija
29/30 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 15, minä inhoan todella syvästi niitä miesten uusia misukoita, joilla on otsaa arvostella, haukkua ja kirjoittaa rumasti kumppaninsa entisestä puolisosta. Asian ei pitäisi hetkauttaa sinua millään tavalla, kun mainostat olevasi itsenäinen nainen, joka ei elä miehensä kustannuksella. Ehkä miehelläsi on enemmän sosiaalista omaatuntoa kuin sinulla. 

Vierailija
30/30 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassahan se on vielä ihan normaali käytäntö että vaimo on ihan miehensä armoilla, ei ole omaa uraa, hyvä jos edes koulutusta. Siellä pitää kunnon miehen elättää perheensä ja vaimon hoitaa lapset ja koti. Kun mies haluaa lähteä tästä kuviosta, on hänen silti elätettävä vaimonsa ainakin siihen asti kun vaimo löytää toisen elättäjän (aviomiehen) tai pääsee tarpeeksi hyviin ansioihin töissä. Olen ihmetellyt samaa, että vielä nykyäänkin siellä on naisia jotka eivät tiedä perheen raha-asioista ym. yhtään mitään, vaan mies hoitaa kaiken, ja sitten jos mies vaikka kuolee on lesket ihan sormi suussa että mitäs nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi