Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertoisitko sinä

Vierailija
21.07.2008 |

Näen huomenna entisen heilani 10 vuoden takaa :)

Meillä molemmilla lapset mukana, kesäpäivää vietetään.

Kertoisinko miehelle, että jos kaikkien näiden vuosien kokemuksella saisin valita miehen, valitsisin hänet?

Syynä yksinkertaisesti se, että kenenkään muun kanssa minulla ei ole ollut yhtä hauskaa ja huumorintaju käynyt yksiin. Silloin parikymppisenä luulin että näitähän on pilvin pimein ja janosin lisää kokemuksia. Kokemuksia on ollut paljon, mutta tätä miestä olen jäänyt kaipaamaan.

Tai ehkei mennyttä saa enää takaisin, ehkä kolmekymppisinä olemme jo vakavoituneet molemmat ja uudelleen lämmittely olisi vain pakoa nuoruushaaveisiin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinkaan menisi tapaamaan häntä. Miksi ihmeessä te tapaatte?

Vierailija
2/8 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen yleensä näin päin ;)

Ihan muuten vaan tavataan, vaihdetaan kuulumisia.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat omat puolisot tahoillaan.

Vierailija
4/8 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei.

Aikomuksena ei ole siis mitenkään vikitellä häntä!

Mutta, jos joskus keskustelemme "syvällisemmin", niin luulen että voisin tuon sanoa. Ei mulla mitään suurta tunnelatausta ole, tuskin hänelläkään.

Minulle tuo ajatukseni on aika neutraali. Kuulostaa aika hassulta, mutta se on. Haluaisin kertoa hänelle nyt tai joskus että olen viihtynyt hänen kanssaan tosi hyvin aikoinani.

En oikein tiedä miksi haluan kertoa. Ettei jää mitään sanomatta, että saan sen pois sydämeltäni jos ei enää koskaan nähdä?

t. ap

Vierailija
5/8 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei oikein kuulosta reilulta tuo sinun toimintasi. Sanot ettei sinulla ole aikomustakaan vikitellä häntä? Eikö todella? Jos hän on ollut "elämäsi mies", olet itse eronnut (sinulla ei ole ns. mitään menetettävää. Ajattelepa vielä toisenkin kerran, mitä olet tekemässä. Suoraan sanottuna minusta melkoista vehkeilyä.

Vierailija
6/8 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on paljon entisiä ihania miespuolisia ystäviä, joiden kanssa on ollut tosi ihanaa, mutta aikansa kutakin, nyt eletään tätä hetkeä.

Vierailija
7/8 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös miespuolisia ystäviä/kavereita joita näen, joten en näe ex-heilan näkemisessä mitään outoa, vaikka en ole tätä miestä pitkään aikaan nähnytkään. Mulla on myös eksiä ja perheellisiä miehiä ihan kavereina. Aika lähelläkin asutaan. Eli ihan huvikseen kyllä ollaan näkemässä :)

t. ap

Vierailija
8/8 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pysty olemaan kertomatta, niin sun on turha selittää itsellesi, että olet aivan viattomasti liikkeellä..