Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala lapsuudenperhe

Vierailija
04.03.2019 |

Ei taida kenelläkään olla samanlaista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen se oli? Tiedän itse myös kamalia perheitä, joten perheesi ei välttämättä ole kaikista kauhein

Vierailija
2/6 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen se oli? Tiedän itse myös kamalia perheitä, joten perheesi ei välttämättä ole kaikista kauhein

Oltiin hyvin köyhiä ja minä olin vahinko. Kaikki halusivat että äitini olisi tehnyt abortin, ei tehnyt koska luuli 2 tytön jälkeen saavansa pojan. Sai tytön ja sitten inhosi minua koko ikänsä. Sisaret ei halua olla tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kamala perhe mullakin, väkivaltainen psykopaatti isä joka hakkasi, tunnevammainen kylmääiti joka kielsi kaiken läheisyyden ja hellyyden lapsilta. Järkyttävän sairas dynamiikka jossa yksi lapsi syntipukkina jolle kaikki viha ulkoistettiin.

Mutta, oon oppinut kantapään kautta että KOSKAAN ei kannata puhua tästä hvien vanhempien lapsille. Eivät ymmärrä yhtään, haukkuvat ja syyllistävät minut ja syyttävät minua huonoista suhteista vanhempiini.

Se sanonta ”kell onni on se onnen kätkeköön” on oikeestaan niin että ”kell epäonni on se epäonnen kätkeköön”. Saat vaan turpaasi täällä av palstalla jos yrität virittää keskustelua huonosta lapsuudesta.

Vierailija
4/6 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
5/6 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kamala perhe mullakin, väkivaltainen psykopaatti isä joka hakkasi, tunnevammainen kylmääiti joka kielsi kaiken läheisyyden ja hellyyden lapsilta. Järkyttävän sairas dynamiikka jossa yksi lapsi syntipukkina jolle kaikki viha ulkoistettiin.

Mutta, oon oppinut kantapään kautta että KOSKAAN ei kannata puhua tästä hvien vanhempien lapsille. Eivät ymmärrä yhtään, haukkuvat ja syyllistävät minut ja syyttävät minua huonoista suhteista vanhempiini.

Se sanonta ”kell onni on se onnen kätkeköön” on oikeestaan niin että ”kell epäonni on se epäonnen kätkeköön”. Saat vaan turpaasi täällä av palstalla jos yrität virittää keskustelua huonosta lapsuudesta.

Niin, en mä sitä muuten mieti mutta isäni on jo vanha ja varmaan kuolee pian. Menin tyhmyyttäni äitini hautajaisiin ja sain osakseni mm mitä toikin tekee täällä puhetta siskoiltani, etten taida isäni hautajaisiin mennä.

Vierailija
6/6 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä lapsuuden perhe ja olen siitä kiitollinen.

Vähän kapea katseista väittää, etten voisi ymmärtää sinua kun lähtökohtamme ovat erilaiset.

Mieheni lapsuuden perhe on hullu ja lapsuuden ystäväni perhe, joten on tästä tullut kuultua ja nähtyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä