Milloinkohan pienet peput tulevat takaisin muotiin?
Sori nyt vaan mutta jotenkin koomisen näköisiä monet nuoret naiset kun ovat treenanneet peppunsa ladon seinän kokoiseksi ja sitten lyllertävät kaupungilla farkut kainaloihin asti vedettynä 🤣🤣
T.naisellinen ja siro pikkupeppuinen
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso peppu on vastustamaton. Tekee mieli laittaa naama suoraan pakaroiden väliin ja vetää syvään henkeä 😚
Siis onko useallakin miehellä tällainen fetissi tai kiihotus pepuista ja sen '''tuoksusta''?
Exälläni oli. Onneksi on ex, sillä toiminta tuntui poikkeuksetta hyvin vaivaannuttavalta ja toivon, ettei minun tarvitse enää koskaan kokea sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso peppu on vastustamaton. Tekee mieli laittaa naama suoraan pakaroiden väliin ja vetää syvään henkeä 😚
Siis onko useallakin miehellä tällainen fetissi tai kiihotus pepuista ja sen '''tuoksusta''?
Exälläni oli. Onneksi on ex, sillä toiminta tuntui poikkeuksetta hyvin vaivaannuttavalta ja toivon, ettei minun tarvitse enää koskaan kokea sitä.
Kuullostat todella seikkailunhaluiselta ja villiltä naiselta 🙄
M27
Minulla oli pyöreä ja näyttävä peppu jo kymmenen vuotta sitten nuorena tyttönä, kun ne eivät vielä olleet muotia. En käynyt salilla, mutta muut liikuntaharrastukset ja geenit muokkasivat pepun vaikuttavaksi. Pyöreällä pepulla oli kuitenkin tuolloinkin ihailijansa - pyöreä pallopeppu on ajaton klassikko.
Miehet ovat ällöttäviä🤣